Little People Gekte (nu ook op hyves blz 5!)

hoi allemaal,

Onze bijna kleuter is beland in de playmobil fase. Ik heb zojuist een groot lp pakket geplaatst in de aangeboden rubriek.

Het is en blijft leuk. Ik vind zelf de oude versie van lp wel leuk dan de poppetjes die nieuw zijn.

Wij houden overigens nog wel iets zelf van LP, het piratenschip, dat is de absolute nummer 1 hier. :smiley:

hmm snel maar eens zien of hier ook een playmobile fan topic is :slight_smile:

nou, dan klets ik mee hoor :lol: mijn oudste is er nog te klein voor maar mama is nog steeds superfan van Playmobile :mrgreen:

ik heb hier de catalogus 2009/2010 liggen, er is zoooveel :drool:

Hihi, ja dat is leuk he. Ik zal eens een playmobil topic openen bij de kleuters. :smiley: Dan kom ik ook eens wat vaker weer hier. :smiley:

Ik ben ook gek van playmobil en ook lego overigens. Het is zo leuk! Ons zoontje is in dec. jarig, dus laat de playmobil maar komen. :smiley:

update: playmobil topic : http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4060893#4060893

sorry voor t vervuilen van t little people topic. Ik zal t vanaf nu op little people houden hier.

En over little people gesproken, wij zijn bijna uit die fase, maar nogmaals, t piratenschip is echt super. :thumbup:

de paardenstal is flink afgeprijsd bij Kruidvat! :thumbup:

De kerststal is weer leverbaar!

Hij staat hier op zolder al te wachten tot de sint geweest is 8)

de kerststal staat hier op het lijstje van de sint :smiley: nou m aar hopen dat ze die krijgt :lol:

Wij hebben echt een boel spullen hier staan van Little People. Heb ik allemaal overgekocht van zuslief.

Wat doen we er uiteindelijk mee? Helemaal niks!

Kan het volgens mij beter verkopen allemaal, want zo schiet het ook niet op :roll:

@Cin. wrote:

Wij hebben echt een boel spullen hier staan van Little People. Heb ik allemaal overgekocht van zuslief.

Kan het volgens mij beter verkopen allemaal, want zo schiet het ook niet op :roll:

hmm wat heb je zoal???

@lonneke1980 wrote:

@Cin. wrote:

hmm wat heb je zoal???

een ridderkasteel, een roze huis, kermis of iets, een boot, een stadsplein en nog heel veel toebehoren natuurlijk!

We hebben meer, maar weet niet eens wat het allemaal precies is haha :oops:

@Cin. wrote:

@lonneke1980 wrote:
@Cin. wrote:

hmm wat heb je zoal???

een ridderkasteel, een roze huis, kermis of iets, een boot, een stadsplein en nog heel veel toebehoren natuurlijk!

We hebben meer, maar weet niet eens wat het allemaal precies is haha :oops:

Zou voor de zekerheid kind 2 afwachten voor je het verkoopt :lol:

Hier heeft de jongste de boerderij net ontdekt.

Die hebben we destijds bij de oudste gekocht voor zijn eerste verjaardag en is toen en door zoon 2 al goed mee gespeeld en gaat nu dus de 3e ronde in.

Deurtje open, deurtje dicht, deurtje open, boe, meeeee, knor, tok, boeeeeeee :lol:

LP is redelijk waardevast Cin dus je kunt het idd nog even aankijken en afwachten :wink:

Stel je toch voor dat de tweede het heeeel leuk vind, kan het zomaar zijn dat ze er straks toch samen mee gaan spelen.

Hier was zoonlief al bijna aan het mopperen (zover hij dat kan) dat de kerststal nu toch echt naar zolder gaat. :lol:

@Rhiannon wrote:

Hier was zoonlief al bijna aan het mopperen (zover hij dat kan) dat de kerststal nu toch echt naar zolder gaat. :lol:

Oh die zou ik dus gewoon laten staan :oops: :shock: :lol:

Tis dan wel een kerststal, nou ja dan de kerstengel er maar niet bij en de stal + diertjes lekker wel :thumbup:

Hier hebben we trouwens naast de boerderij redelijk wat LP. De boerderij is in al die jaren wel de grootste hit (is wel een ‘ouwetje’ die nu niet meer verkocht wordt … zag laatst dat de beestjes nu allemaal haar hebben enzo?! Dat hebben die van ons niet, is dan natuurlijk ook ‘al’ 4,5 jaar oud dat ding :mrgreen: ). Maar ook de schoolbus en de autootjes enzo doen het goed.

Piratenboot heeft de middelste gekregen van vrienden voor zijn eerste verjaardag en die is wisselend succesvol, maar is nu al een tijdje niet gebruikt.

Dat hoor ik idd meer dat de boerderij echt de hit is! Hier staat hij ook en Casper speelt er (nog) niet mee, maar ook omdat we nog niet echt wisselen. :wall: Maar als de kleine meid (bijna 4 oef wat gaat dat hard) van mijn vriendin hier is vraagt ze er zelfs wel eens om. Of het circus want ze weet dat die hier in de trapkast staan :lol:

Binnenkort toch maar eens wisselen want bij de boerderij hebben we zelfs al een aantal uitbreidingssets gekocht (tractor etc) voor zijn tweede verjaardag. :inlove:

Tipje misschien nog voor de verzamelaars, zag bij Kruidvat een aantal setjes poppetjes etc voor weinig staan. Ik kon ze nog net weerstaan. 8)

Oh ja die boerderij hebben we ook geloof ik :think:

Haha vind het wel heel erg dat ik niet weet wat we hebben!

Nou hij heeft zoveel speelgoed (krijg je met oudere neefjes/nichtjes).

Soms denk ik echt :doh:

Hier via MP een hele lading LP, die nog aangevuld is met spulletjes die in de loop van de tijd erbij gekocht zijn. Echt geslaagd spul, zeker nu hij 3 is vind hij het geweldig, want nu gaat hij ook zijn eigen verhalen maken :inlove: . Ik wissel wel geregeld af. Zijn favorieten zijn op dit moment de kerststal (die ik gewoon mèt engel laat staan, maakt mij niet uit dat het geen kerst is, gewoon lekker spelen) en idd ook de boerderij. Hij vind de diertjes het allerleukst! Ook de winkelstraat van animalville is heel geslaagd. Maar hij heeft nu zoveel LP, dat ik er niets meer bijkoop…