Little People Gekte (nu ook op hyves blz 5!)

Ik denk het eerlijk gezegd niet, Mamaartje…

Dames, weten jullie dit? Wij zijn het achtbaanwagentje kwijt van het pretpark. Zouden we dit ook ergens los kunnen krijgen? Of enig idee waar een dreumes een achtbaanwagentje plus poppetje kan verstoppen :mrgreen: ?

Oh ja, Billie, de kerststal is pas op vrijdag 19 oktober in de aanbieding.

sorry, foutje van mij.

De LP kerststal is op 19 oktober in de superaanbieding, en niet afgelopen vrijdag :oops:.

Hoop niet dat jullie massaal naar de Intert*ys zijn gerend…

ff aan blijven denken want ik wil hem echt graag :inlove:

vorig jaar was ie pas 5 maanden oud dus te jong voor het stalletje maar dit jaar komt ie er :dance:

vindt die boerderij dieren echt zo gaaf :inlove:

Ik ga denk ik voor sinterklaas de boerderij kopen maar dan wel met geluid en vachtjes hahaha

Oooh Pino, die setjes wil ik ook! Ik bedoel: mijn dochter wil die ook! :lol:

Heb je de dierensalon ook al gezien? Die is ook :inlove:

@Noasmama wrote:

Oooh Pino, die setjes wil ik ook! Ik bedoel, Noa wil die ook! :lol:

Heb je de dierensalon ook al gezien? Die is ook :inlove:

Hmm tja… ik vond die salon ietsje tegenvallen. Eindelijk is het me toen gelukt om de hand op de knip te houden! :mrgreen:

Ik zag deze bij brt smt onlineshop :inlove:

Dat treintje lag ook bij Intrtys… :mrgreen:

@Renee74 wrote:

Dames, weten jullie dit? Wij zijn het achtbaanwagentje kwijt van het pretpark. Zouden we dit ook ergens los kunnen krijgen? Of enig idee waar een dreumes een achtbaanwagentje plus poppetje kan verstoppen :mrgreen: ?

Denk niet dat je het apart kan kopen. is toch dat paars, waar een clowntje in zit hé. :think:
Hier is die ook al eens zoek geweest en toen zat ie in de loopauto van Lucas. :roll:

Ja inderdaad, die paarse. Ik vrees ook dat hij niet los te krijgen is, ik had al eens gegoogled. Loopauto hebben we inderdaad ook al gecheckt :mrgreen: .

Vandaag was de aktie voor de kerststalletjes. Gelijk vanochtend gebeld of ze er eentje opzij wilden houden, maar ze hadden ze niet eens binnen gehad. Ze schreven tegoedbonnen uit, maar maximaal twaalf en daar waren ze al overheen. Waardeloos systeem :? .

al in de speakerboxen gekeken?

daar ligt hier meestal enorm veel in :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

Ik zag deze bij brt smt onlineshop :inlove:

Oh, nee he!

Ik was nèt klaar met alle december-inkopen voor dochterlief, en nu wil ik deze dus ook nog! :mrgreen:

@Ziet wrote:

Daar past niets in :mrgreen: . Ik heb net gebeld met Fisher Price, ik krijg een nieuw wagentje toegestuurd voor € 2,= :smiley: .

@Renee74 wrote:

@Ziet wrote:

Daar past niets in :mrgreen: . Ik heb net gebeld met Fisher Price, ik krijg een nieuw wagentje toegestuurd voor € 2,= :smiley: .

Wat goed zeg, prima service! :thumbup:

Hoi, LP-gekken…

Zag jullie topic… Heb vandaag de kerststal binnen gekregen… Via de eshop van B.Smit… 19,95… Te gek toch…

Renee: Zo, dat is nog eens service! :thumbup:

Leeuwtje: Mooie prijs inderdaad, ik heb er vorig jaar heel wat meer voor betaald…

Ik ben gisteren overstag gegaan voor de kersttrein… :oops:

Hallo allemaal,

leuk om te zien dat er meer mensen gek zijn van little people! Mijn man verklaart me vaak voor gek als ik alweeeer achter marktplaats zit om te kijken wat ik weer voor mijn dochter kan vinden! Inmiddels heeft ze al een hele verzameling en mijn motto is: “er kan nog meer bij!”

Ben met name druk aan het zoeken naar het huis, vind die roze/paarse zo leuk maar zie dat jullie ook lyrisch zijn over de blauwe… misschien toch iets meer in verdiepen.

Sarah heeft nog niks van LP, maar duurt geloof ik niet lang meer als ik dit zo zie! :oops:

Grappig een topic van little people. Had er voor vorige week dinsdag nog niks mee, maar ik heb bij de pampers een setje van 3 poppetjes van little people gehad en afgelopen woensdag hadden we opeens een pakketje thuis. Hebben we een prijs gewonnen van de jonge gezinnenbeurs van nutricia. Een buildersset met blokjes en diertjes, helemaal super, wist niet eens meer dat we mee hadden gedaan aan de prijsvraag :mrgreen:

Ik zal dus ook wat vaker rondsnuffelen op rommelmarkten om een grotere verzameling te krijgen ben ik bang. Duplo blijft bij ons ook nog er hot.

Ik was op ‘little people’ aan het googlen en zo bij dit topic uitgekomen. Gelukkig zijn er nog meer mensen zo gek als mij! :oops:

Mijn dochtertje is nog maar 19 maanden en heeft al bijna de hele collectie. Bij oma krijgt ze de kerststal voor Sinterklaas en ik heb net in Bart Smit de kersttrein gescoord voor 10 euro!!!

Eerst kostten ze 20 euro en nu dus nog maar 10!

Allen daarheen zou ik zeggen! :smiley: