@Ziet wrote:
tyg vindt ze geweldig, hij kroelt ermee
:inlove:
Mag straks naar de post. Er is een pakketje binnen. zal waarschijnlijk de piratenboot zijn van LP. :dance: :dance: :dance:
Het vliegtuig dat ging Lucas normaal krijgen van zijn meme. Maar was uitverkocht :wall: :wall:
Ik kijk net op de site van nutricia en daar hebben ze eht nog, mits korting door de streepjescodes.
Dus mama heeft maar haar goed hart getoond (en haar centjes) en heeft het besteld.
En dan is eht wel heel jammer dat ie het niet meer op tijd zal krijgen voor zijn evrjaardag en hij hierdoor iets anders zal hebben eerst. :liar: :liar:
ow het blauwe huis is zooooo geweldig!!!
de wc spoelt zelfs door! :inlove:
dus tyg laat nu alle poppetjes “passe en poepie doen”
en heeft er de grootste lol om!
ook drukt ie telkens op de deurbel en laat een poppetje dan aan komen lopen (bonk bonk bonk op de tafel whaha)
we hadden gisteravond toastjes met filet voor hem gemaakt,
zet ie de poppetjes op de stoeltjes en legt een toastje voor ze neer op het tafeltje! schattig he?
Zo, wat speelt ie er leuk mee zeg. geweldig!!
Dat is zo leuk om te zien he? Isabel babbelt er ook hele verhalen omheen… :inlove:
Agos, dat toastje… :inlove: :inlove: :inlove: Wat lief!!!
ooooow ik ben fan! (ook van jullie, moet erg om jullie lachen!)
heb net de wekker gezet voor als er ERGENS in nederland een kerststalletje wordt aangeboden… ideaaaal! krijg je gewoon een emailtje binnen… :dance:
Maud krijgt op haar verjaardag (18 okt) de kermis en de boerderij. ze speelde er heel veel mee bij mijn schoonzusje. Zij heeft het op zolder gezet dus ik heb gevraagd of wij het mogen gebruiken zolang Maud het leuk vind! en dat mag… dus inpakken die hap!!! :dance: Aan oma het kerststalletje gevraagd en nu als kadotip op de uitnodiging whahahaha!!! :dance:
hoi
zag net een site waar little people afgeprijst was.
de site heet LINK verwijderd beheer
wie weet leuk voor sinterklaas.
zag ook dat de kerstal al weer vekocht wordt maar voor bijna 40 euro nieuw vindt ik hem toch echt iets te duur :shock:
tralielalala, heb net voor 6 euro de kermis en een klein setje van dierentuin gekocht!!! ikke blij… lang leve marktplaats…
ook geboden op ark van noach, kasteel en reuzenrad… die heb ik dan welliswaar dubbel, maar ja…voor 25 euro… geen geld… iemand eventueel interesse in het reuzenradje? 5 euro! :dance:
Even een vraagje aan de echte LP fans: (die zitten hier toch :mrgreen: )
Ik heb vorig jaar de LP treinbaan gekocht en nog even laten staan omdat ze al zoveel LP heeft. Nu heeft ze hem voor haar verjaardag gekregen, maar blijkt dat het treintje de bochtjes niet goed maakt (vooral als hij achtjes moet draaien) Terug naar Bart Smit is na ruim een jaar niet echt een optie natuurlijk, maar mijn vraag aan jullie is of het wel een klacht is, of dat jullie misschien ook een trein hebben met een probleempje.
Ik baal er wel enorm van, het ding heeft toen niet echt veel gekost (met geld-terug-actie gekocht) maar het is een vervelend geluid dat dat treintje steeds de bocht niet doorkomt… :?
Ons treintje heeft ook moeite met de bochten… we hadden het destijds met flinke korting gekocht ook… We geven hem zo af en toe maar een zetje… :roll: Maar zonde is het wel ja!
Hier nog een trein die de bochtjes niet echt neemt zoals het hoort :roll:
Dan helpt Lucas een handje, heel zachtjes :liar: :liar:
Tja … een ontspoorde trein is ook leuk hé, dan kan hij met zijn brandweerwagen mensen redden :mrgreen:
Maud probeert EVEN haar verjaardagskado uit… :oops: :inlove: :dance:
Dat is leuk, even spelen en dan inpakken 8)
Bedankt voor jullie treinverhalen, nu weet ik zeker dat ik niet hoef te gaan zeuren bij BS, maar leuk is anders :eh:
Ooh die foto’s!! :inlove:
Vandaag hebben wij het Intertys boek in de bus gekregen.
Alleen vrijdag a.s. hebben ze een speciale actie:
De little people kerststal voor € 19,99 ipv 34,95.
Dus voor de liefhebbers, a.s. vrijdag om 09.00 uur voor de deur van de dichtsbijzijnde Intertys.
'k Heb weer wat gekocht… :oops: :roll: :mrgreen:
'k Moet die goedheiligman toch ook een handje helpen nietwaar? :mrgreen:
dat lieverheersbeestje op dat bankje!! :inlove:
ik heb ook weer wat gekocht… :oops: :mrgreen:
de kip en de geit voor bij de boerderij:
hij moet nog 2 stickers verdienen op het potje (plassen) en dan krijgt ie ze
oh het is een kalkoen trouwens :mrgreen:
dames, weten jullie of de nieuwe lp popjes ook op/in de oude auto’s ed passen? Ik heb zoooooo veel “oud” lp staan…