Hé Pino, dat nieuwe huis van LP, is dat pas in februari bij jullie???
Heb het vandaag zien staan in de winkel. :dance: :dance:
Campingsetje hadden ze ook en dan nog een leuk set met kranen en zo. :inlove:
Ik heb van de week de meest mogelijke moeite gedaan om het huis met rose dak te pakken te krijgen.
Het nieuwe huis staat hier ook in de Intertoys maar die is toch een stuk simpeler dan de voorganger!
@Ilse81 wrote:
Hé Pino, dat nieuwe huis van LP, is dat pas in februari bij jullie???
Nee joh, m’n moeder heeft het al lang in huis… maar Isabel krijgt het pas in februari, met haar verjaardag!! :mrgreen:
@Rineke wrote:
Ik heb van de week de meest mogelijke moeite gedaan om het huis met rose dak te pakken te krijgen.
Het nieuwe huis staat hier ook in de Intertoys maar die is toch een stuk simpeler dan de voorganger!
Dat klopt, minder kamertjes en zo… maar Isabel heeft nu zoveel poppetjes… die moeten wel allemaal een eigen huis… (euh… nou ja… allemaal… :roll: )
Ohhhhhhhhhhh jij bent echt erg… :lol: :lol: :lol:
Hebben jullie ook verstand van verschillende poppetjes of veranderen die niet zo hard dat ze niet op de verschillende sets passen?
Hoeveel soorten boerderijen zijn er nu in omloop met geluiden én voelpoppetjes? 1 toch maar?
Nathalie, heb je nog interesse in een dvd van de LP ? Ik heb er 2 en het duurt 25min. Ik heb even een filmpje geupload met een voorbeeld. Ik heb nog meer filmpjes gemaakt. Dit is er eentje van.
http://www.youtube.com/watch?v=u7SOyFYrruk
@Karin2 wrote:
Nathalie, heb je nog interesse in een dvd van de LP ? Ik heb er 2 en het duurt 25min. Ik heb even een filmpje geupload met een voorbeeld. Ik heb nog meer filmpjes gemaakt. Dit is er eentje van.
http://www.youtube.com/watch?v=u7SOyFYrruk
Lief dat je aan me denkt. Isabel heeft er ééntje. Op vakantie keek ze hem heel veel, maar nu is ze meer “into Knofje”… :roll: :mrgreen:
Dus… thanks but: no thanks!
Oke Nou misschien is er een andere liefhebber. Ik hoef er niks voor te hebben.
Het klinkt wel erg leuk… issie al vergeven?
Nee hoor, je mag de dvd van me hebben. PB me eventjes.
Vanmiddag in de winkel een kerstset gezien! Een treintje met de kerstman erop! :inlove:
En m’n moeder heeft een picknickset gekocht voor bij haar thuis… ook met zo’n buigbaar poppetje erbij
@pino wrote:
@Ilse81 wrote:Hé Pino, dat nieuwe huis van LP, is dat pas in februari bij jullie???
Nee joh, m’n moeder heeft het al lang in huis… maar Isabel krijgt het pas in februari, met haar verjaardag!! :mrgreen:
Ah zo :mrgreen:
NOu volgens mij zijn er twee boerderijen. De ‘oude’ met de ‘gewone’ poppetjes en dan die met de voelpoppetjes.
@Ilse81 wrote:
NOu volgens mij zijn er twee boerderijen. De ‘oude’ met de ‘gewone’ poppetjes en dan die met de voelpoppetjes.
Dat klopt.
Ik vind de voel-variant echt zo leuk…
Vandaag is Daniëlle’s huis binnengekomen… :inlove:
:think: Ik vind die voelpoppetjes allemaal niet zo leuk eigenlijk…
morgen is tyg jarig en we mochten van opa het blauwe huis kopen (joepie!!)
Het blauwe huis vind ik ook superrrrr :dance: :dance:
Hebben jullie dit al gezien:
Dit is toch too cute :drool: :drool: :drool:
@pino wrote:
:think: Ik vind die voelpoppetjes allemaal niet zo leuk eigenlijk…
Is ook niet ech tmijn ding :oops:
tyg vindt ze geweldig, hij kroelt ermee