Ik denk dat dit wel een redelijke prijs is, hoor (Als de set nog nieuw is, sowieso). Het reuzenrad alleen kost al 20 euro nieuw, dus de achtbaan zal nieuw denk ik dan wel zo’n 30-40 euro zijn? :think:
OP dit moment bij de makro dus maar 10 euro…dus dan zouden ze er veel winst op maken!
Yep, hier in Nijmegen ook! Ik heb het piratenschip voor 10 euro gekocht en het pretpark voor 8 euro :dance: :dance: Als dat geen koopjes zijn! En… Ik ga volgende maand terug want misschien dat er dan nog meer in de aanbieding is. We gaan op deze manier een leuke (goedkope) sinterklaas tegemoet :mrgreen:
oooooh geweldig, waar komt deze arreslee en dit wintertafereeltje vandaan?
Wij vieren in december sinterklaas, kerst en voor sinterklaas ook nog de verjaardag van ons zoontje :lol: :lol: :lol: volop kado’s!! Ik ben nu al inkopen aan het doen. Little people is erg gewild hier, evenals duplo
Thanx voor de tip, maar daar staat net niet op wat ik zoek!
Ik kan het ook anders vragen. Ik kan voor 25 euro de kermis met achtbaan, reuzenrad, draaimolen en 6 poppetjes krijgen. De kermis is met geluid. Bedenk wel dat ik nog 6,25 euro moet betalen om te verzenden. Is dit duur?
op MP wordt het wel eens voor minder verkocht, maar kosten van verzending altijd voor de koper! die zou ik dus niet zelf betalen, dan schiet je er wel ee nbeetje bij in.
Isabel heeft haar campingsetje nu dus al gekregen… omdat ze vijf stickers had verdiend met op de wc poepen… :roll: :mrgreen:
Bij die set zijn de poppetjes ook anders dus. En ik zag ineen speelgoedgids laatst een dierenkapsalon van LP, óók met die buigbare poppetjes. Ik vind ze op zich wel leuk die poppetjes, maar ja… al die andere dingen zijn gemaakt voor de ouderwetse… :roll:
Nou… laat ik het zo zeggen… we hadden haar een cadeautje beloofd bij vijf stickers… en tja… nou had het ook een ander cadeautje kunnen zijn (een goedkopere bijvoorbeeld :roll: ) maar ja… euh… nou ja… het is deze geworden… dus… :roll: :mrgreen:
je wil niet weten hoe blij ik ermee was met die aanbieding bij aangeboden, ben zelf lp verslaafd hahah en nu kom ik ineens een heleboel over nemen voor 6 tientjes :shock: op markplaats gekeken daar kwam ik op het dubbele kwa kosten.
vooral me oudste zoon is er helemaal wild van nu hahahah, was eigenlijk de bedoeling dat het opgeborden wordt tot sinterklaas maarja tis zo leuk en me oudste zoon vindt het zo leuk :oops: