Little People Gekte (nu ook op hyves blz 5!)

@Noasmama wrote:

Ik denk dat dit wel een redelijke prijs is, hoor (Als de set nog nieuw is, sowieso). Het reuzenrad alleen kost al 20 euro nieuw, dus de achtbaan zal nieuw denk ik dan wel zo’n 30-40 euro zijn? :think:

OP dit moment bij de makro dus maar 10 euro…dus dan zouden ze er veel winst op maken!

:shock:

Oké, iedereen op naar de Makro dus! :lol:

Het piratenschip van LP schijnt daar nu ook spotgoedkoop te zijn…

Trouwens, in de nieuwe “serie” van LP heb je naast het Campingsetje ook nog onderstaande Dierenverzorgingssalon :inlove:

Oh, waarom heb ik dochterlief haar sintkado nu ook al zo vroeg gekocht :wall:

(voor de nieuwsgierigen, ze krijgt het LP Roze Prinsessenkasteel)

Ach, deze twee nieuwe setjes maar weer op de verlanglijst voor haar verjaardag dan, duurt nog maar 11 maanden :mrgreen:

Zou het nog uitmaken welke vestiging van de makro?

Of is dat overal het zelfde

En was het een aanbieding, of zijn dat vaste prijzen?

@Misty wrote:

Zou het nog uitmaken welke vestiging van de makro?

Of is dat overal het zelfde

En was het een aanbieding, of zijn dat vaste prijzen?

Wij waren in Makro groningen en daar stond het bij de uitverkoop hoek. Ik denk dus dat het per vestiging verschillend is wat er nog is daarin!

Yep, hier in Nijmegen ook! Ik heb het piratenschip voor 10 euro gekocht en het pretpark voor 8 euro :dance: :dance: Als dat geen koopjes zijn! En… Ik ga volgende maand terug want misschien dat er dan nog meer in de aanbieding is. We gaan op deze manier een leuke (goedkope) sinterklaas tegemoet :mrgreen:

@pino wrote:

En deze dan…??? :inlove:

oooooh geweldig, waar komt deze arreslee en dit wintertafereeltje vandaan?

Wij vieren in december sinterklaas, kerst en voor sinterklaas ook nog de verjaardag van ons zoontje :lol: :lol: :lol: volop kado’s!! Ik ben nu al inkopen aan het doen. Little people is erg gewild hier, evenals duplo

@Claud wrote:

Thanx voor de tip, maar daar staat net niet op wat ik zoek!

Ik kan het ook anders vragen. Ik kan voor 25 euro de kermis met achtbaan, reuzenrad, draaimolen en 6 poppetjes krijgen. De kermis is met geluid. Bedenk wel dat ik nog 6,25 euro moet betalen om te verzenden. Is dit duur?

op MP wordt het wel eens voor minder verkocht, maar kosten van verzending altijd voor de koper! die zou ik dus niet zelf betalen, dan schiet je er wel ee nbeetje bij in.

Hé, heb net nog leuke dingetjes gezien van LP

En deze vind ik ook super, heb hem ook al gezien in de winkel. Maar ik baal er evrschrikkelijk van dat die poppetjes verandert zijn. :wall: :wall:

Schattig zeg, met die blokjes erbij! :inlove:

Geheimpje verklappen?

Isabel heeft haar campingsetje nu dus al gekregen… omdat ze vijf stickers had verdiend met op de wc poepen… :roll: :mrgreen:

Bij die set zijn de poppetjes ook anders dus. En ik zag ineen speelgoedgids laatst een dierenkapsalon van LP, óók met die buigbare poppetjes. Ik vind ze op zich wel leuk die poppetjes, maar ja… al die andere dingen zijn gemaakt voor de ouderwetse… :roll:

Is het echt voor op het wc te poepen of is het omdat mama wilde spelen

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Euh… :oops: betrapt… :mrgreen:

Nou… laat ik het zo zeggen… we hadden haar een cadeautje beloofd bij vijf stickers… en tja… nou had het ook een ander cadeautje kunnen zijn (een goedkopere bijvoorbeeld :roll: ) maar ja… euh… nou ja… het is deze geworden… dus… :roll: :stuck_out_tongue: :mrgreen: :wink:

Zou zonde zijn om dit kado niet te geven toch. Bedoel … euh … jullie hadden het toch staan.

:mrgreen: :mrgreen:

En je vind het vast ergggggggggg jammer dat je nu voor Sinterklaas (was het toch hé) iets anders moet kopen. :liar:

heb van de week via het forum little people gekocht voor fransje voor de sinterklaas.

fransje is een beginnende little poeple spaarder :lol:

de doos was onderhand 1 meter bij 1 meter vol lp :dance:

dit is wat ie nu heeft:

de garage

de boot

de bus

de bouwplaats

de racebaan

de wasstraat

de trein

een heleboel poppetjes

de circustrein met diertjes

2 tasjes met little poeple spulletjes (kruidvat)

de kiepwagen

veel he :smiley: en straks zal ie nog wel meer krijgen 5 dec.

en met kerst het kerststalletje :inlove:

@ilsederooy wrote:

heb van de week via het forum little people gekocht voor fransje voor de sinterklaas.

dit is wat ie nu heeft:

de garage

de boot

de bus

de bouwplaats

de racebaan

de wasstraat

de trein

een heleboel poppetjes

de kiepwagen

Een beginnende little people spaarder :shifty: :shifty: :shifty: :shock:

Nou die gaat Lucas te boven :mrgreen: :mrgreen:

Had het gezien in aangeboden dat je me voor was :naughty: :naughty: :mrgreen: :mrgreen:

Wel leuk hé zoveel in één keer.

@Claud wrote:

@ilsederooy wrote:

dit is wat ie nu heeft:

de garage

de boot

de bus

de bouwplaats

de racebaan

de wasstraat

de trein

een heleboel poppetjes

de kiepwagen

Een beginnende little people spaarder :shifty: :shifty: :shifty: :shock:

hij was begeinnende :lol: denk dat ik het leuker vindt als hij om dit moment haaha.

Want me 2 oudste hebben het mooi opgebouwt en fransje die klimt er lekker overheen. maarja hij;s nog maar spelen zal ermee :twisted: :lol:

@Ilse81 wrote:

Nou die gaat Lucas te boven :mrgreen: :mrgreen:

Had het gezien in aangeboden dat je me voor was :naughty: :naughty: :mrgreen: :mrgreen:

Wel leuk hé zoveel in één keer.

je wil niet weten hoe blij ik ermee was met die aanbieding bij aangeboden, ben zelf lp verslaafd hahah en nu kom ik ineens een heleboel over nemen voor 6 tientjes :shock: op markplaats gekeken daar kwam ik op het dubbele kwa kosten.

vooral me oudste zoon is er helemaal wild van nu hahahah, was eigenlijk de bedoeling dat het opgeborden wordt tot sinterklaas maarja tis zo leuk en me oudste zoon vindt het zo leuk :oops:

Hoeveel is dta dan 6 tientjes?? ben Belgische :mrgreen: