Little People Gekte (nu ook op hyves blz 5!)

@Claud wrote:

@pino wrote:
@Claud wrote:
Ik heb een circustrein gezien van little people. Is dat leuk???

Haha, nou ik zeg “ja” natuurlijk, maar ja… dat viel te verwachten… :wink:

Er is ook een groot circus ervan… dat vind ik ook super!

Ik bedoel, moeten ze iets indrukken ofzo waardoor het treintje gaat rijden (bijv. op batterijen)?

Ik kwam het net tegen op de BS website:

Als de trein rijdt, hoor je een melodietje en draaien de circusdieren in het rond!
De circusbeer voelt wollig aan
Inclusief muzikale trein
Op de trein rijdt ook een leuke tijger mee
Leeftijd van 1 tot 4 jaar

http://littlepeople.hyves.nl/

:mrgreen: :mrgreen:

Ik heb gisteren voor Amy het treintje gekocht en ze is er hartstikke gek mee. Jullie hebben gelijk, het ziet er super leuk uit.

Zelf heb ik ff gezocht op internet en ik kwam het kasteel tegen, die vind ik super leuk. Maar… vind Amy het ook leuk?

Wat valt nou het meeste bij jullie kindjes in de smaak?

Isabel speelt bij mijn moeder erg veel met de boerderij (die ze zelf kinderboerderij noemt… andere poppetjes gaan dan naar de kinderboerderij haha zo leuk)

En daar staat ook de speeltuin ervan, daar speelt ze ook vaak mee.

Met het vliegtuig minder.

De boot nemen we vaak mee op vakantie en onder de douche :inlove:

Thuis speelt ze vaak met het huis, de bus en een auto die we ervan hebben.

Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat Isabel gek is op alles wat maar “poppetjes” is. Bij mijn schoonouders thuis heeft ze een houten poppenhuis en da’s daar favoriet! :thumbup:

Hier zijn vooral de voertuigen favo. De bus, de kraan, de brandweerwagen, de ark van Noa, de dierentuintrein, …

Met de boederij begint hij nu ook te spelen. :wink:

We hebben ook nog het circus, dat sinds vandaag uit de verpakking is gekomen (was een cadeautje van vorig jaar met zijn eerste verjaardag) :mrgreen:

En ik meot zeggen dat hij al de hele tijd flink aan eht spelen is ermee.

Binnekort krijgen we de piratenboot binnen, benieuwd hoe hij dat gaat vinden. :smiley:

Nu ik zo op het i-net aan eht speuren ben, zie ik dat we ook de achtbaan en de treinbaan hebben. :oops: :oops:

Deze staan even aan de kant omdat Lucas er niet mee speelde. Op den duur zou je het vergeten. :wall: :wall:

Ooh het circus?! Ik ben jaloers!! Die willik ook!! :wink: :stuck_out_tongue:

@Ilse81 wrote:

Nu ik zo op het i-net aan eht speuren ben, zie ik dat we ook de achtbaan en de treinbaan hebben. :oops: :oops:

Deze staan even aan de kant omdat Lucas er niet mee speelde. Op den duur zou je het vergeten. :wall: :wall:

Erg he? Bij ons staat het dus verspreid, thuis en bij oma. Maar als ik soms bij BS sta voor het LP schap dan sta ik echt van “die heeft ze, dat heeft ze, die, dat…” :oops:

whahaha pino… een hyves… :mrgreen:

tygo vindt hetzelfde als isabel leuk: als het maar poppetjes zijn

ook vindt ie het gaaf om te ontdekken hoe alles werkt, dus bij de kermis weet ie al van begin af aan hoe die ‘kop van jut (zeg maar)’ werkt.

de kermis vindt ie sowiezo supergaaf, we hebben laatst het reuzenradje gekocht, zooo leuk, iedereen gaat er in.

en de boerderij is ook favoriet. die vind ik zelf ook het leukste… (maar we hebben het blauwe huis nog niet gezien whaha)

de auto’s, bussen en vliegtuigen vindt ie ook gaaf

maar daar hoeven de auto;s enzo niet van LP te zijn… hij speelt er net zo mee als met een autootje van een euro

Amy is er ook gek op alleen de geluidjes vindt ze niks, ik heb ook de grote garage nog staan van 12 jaar geleden van mijn zoon! :mrgreen:

En net bij de Makro de kermis gescoord voor…schrik niet…11 euro inclusief de btw :inlove: :inlove:

MAar ik laat hem lekker staan tot de feestdagen…( zeg ik dapper!)

@mamy wrote:

En net bij de Makro de kermis gescoord voor…schrik niet…11 euro inclusief de btw :inlove: :inlove:

:shock: Zohee… denk dat ik m’n zwager ga inschakelen…

Heb laatst dat vliegtuig dus bij de Makro gescoort…

Had gister de komplete racebaan van LP gezien…hmm :think: twijfel twijfel… Afgeprijst voor 35 eurie.

Hier is de paardenstal favoriet :inlove:

@pino wrote:

@mamy wrote:

:shock: Zohee… denk dat ik m’n zwager ga inschakelen…

Ik had hem anders ook wel willen ophalen voor je hoor…maar ik had de laatste…sorry! :oops: :mrgreen:

Er stonden nog wel hele stapels met piratenschepen voor ik dacht 9 euro…

(afstand is geen bezwaar, mijn moeder woont vlakbij jullie volgens mij :wink: )

Owkéé, ik meot dus nodig naar de Makro. :dance: :dance:

Oooh, die kermis wil ik ook zo graag hebben voor Jesse.

Op naar de makro dus!

Wat zit er allemaal bij? Of is de kermis echt alleen die achtbaan, of zit dat reuzenrad er ook bij?

@Misty wrote:

Oooh, die kermis wil ik ook zo graag hebben voor Jesse.

Op naar de makro dus!

Wat zit er allemaal bij? Of is de kermis echt alleen die achtbaan, of zit dat reuzenrad er ook bij?

Het is de achtbaan, een ijskraampje en een zweefmolen, reuzenrad is een los doosje ( die hier ook al op de kast stond voor de feestdagen :mrgreen: )

Hoi hoi

Ik zoek een site waarop kan zien wat alles nieuw kost als je het in de winkel koopt. Iemand enig idee?

Even googlen op Kiddiz, daar hebben ze ook heel veel Little people en dan heb je gelijk een prijsindicatie :thumbup:

Thanx voor de tip, maar daar staat net niet op wat ik zoek!

Ik kan het ook anders vragen. Ik kan voor 25 euro de kermis met achtbaan, reuzenrad, draaimolen en 6 poppetjes krijgen. De kermis is met geluid. Bedenk wel dat ik nog 6,25 euro moet betalen om te verzenden. Is dit duur?

Ik denk dat dit wel een redelijke prijs is, hoor (Als de set nog nieuw is, sowieso). Het reuzenrad alleen kost al 20 euro nieuw, dus de achtbaan zal nieuw denk ik dan wel zo’n 30-40 euro zijn? :think: