Hihi, nog een uitvergrootte Victor & Rolf-versie van het Uganda-model:
Sorry dat ik afdwaal, maar wat een geweldige V&R creaties: :inlove: :inlove: roze & lblauw: :inlove:
@Elise wrote:
@hanneke wrote::lol: Heerlijk topic dit :mrgreen:
Maar Fai, wat doet iemand met jouw maat nou als verkoopster bij Ulla ??? In dat soort winkels staan toch altijd verkoopsters uit de doelgroep??? :think:
Haaaii Hanneke!
Dit topic trekt wel shoppers aan he 8)
:dance: :dance:
Ik draag graag wikkeljurken, of met wikkel-effect. Volgens mij kleed dat wel redelijk af
Ik weet dat ze er bij de didi nu een hebben die ik geweldig vind, maar dat moet natuurlijk maar net je smaak zijn.
ik vind die jurken van V&R vet cool he⦠Met die gaten en haksels⦠:inlove:
@Madre wrote:
ik vind die jurken van V&R vet cool he⦠Met die gaten en haksels⦠:inlove:
ik vind ze ook cool. wtf. ik ben nog steeds ongesteld hoor!
@Madre wrote:
Goh, zooo lelijk zijn die jurkjes toch niet die ik heb uitgekozen?
Ik vind zelf alleen die ruit helemaal nietsā¦
8)
Maar die andere wel grappig. Niet totaal mijn smaak maar toch niet lelijk?
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak he vic?
8)
Nou de eerste vind ik dan nog wel leuk, maar ik zou zoiets niet zelf aantrekken, maar dat komt omdat ik dat mij niet vind staan

En over smaak valt niet te twisten :mrgreen:
Hier ook een flinke maat, en toch is er af en toe een tafellaken dat me wel aanstaatā¦
Persoonlijk zou ik gaan voor zwart, chique, afkledend en altijd goed. Je kan het naar wens afmaken met een leuk sieraad of schoenen.
Zoiets als dit�
Lous⦠ik vind die eerste leuk⦠maar de rest⦠brrrr⦠sluit me aan bij Vic hoor⦠niet voor een bruiloft⦠vind t meer iets voor een Cristine Le Duc party⦠:mrgreen:
Hanneke⦠de bazin vond mij ZOOOOOOO leuk :mrgreen: ⦠ze zei, ik neem jou aan⦠vind jou een grappig mens⦠en 1 āmagereā in t team vond ze niet ergā¦
Fiep⦠dikke tieten valt meeeeee⦠niks meer van over och gerremmmmā¦
Lous, dat eerste jurkje⦠welk merk? vind em zooooo leuk⦠:inlove: :lol:
dotje⦠:inlove:
Die zwarte van Reat vind ik cute! Denk dat hij mij niet zou staan, maar evengoed is het een schatje
Nou⦠ik ben dus zelf maatje XXL⦠ik heb van boven 48/50 en van onder 52
Een vrij forse voorgevel (h cup :shifty: ) en een flubberbuik normaal, zwangere buik nu :inlove:
Ben echter gek op jurkjes en idd, kan bij Ulla vaak wel redelijk slagen.
Maar ook bij Wehkamp :thumbup:
Heb nu bijvoorbeeld deze 2 jurkjes besteld en ze staan subliem als je een wat forsere voorgevel met mooi decollete hebt.
Dikker maken op de buik doen ze juist niet, want met deze jurkjes aan staan ze vaak verbaasd als ik zeg zwanger te zijn.
De taille zit zo vlak onder de borst, dat ze echt mooi afkleden.
Leuke legging eronder en klaar.
Er staan naar mijn idee niet echt veel ābruiloftachtigeā jurkjes bij, behalve dan ĆĀ©ĆĀ©n van die zwarte jurkjes die ik voorbij zag komen.
Bij de steps hebben ze ook weer erg leuke jurkjes :thumbup: Kijk maar eens op steps.nl en dan onder dresses.
@Pumba wrote:
Er staan naar mijn idee niet echt veel ābruiloftachtigeā jurkjes bij, behalve dan ĆĀ©ĆĀ©n van die zwarte jurkjes die ik voorbij zag komen.
Bij de steps hebben ze ook weer erg leuke jurkjes :thumbup: Kijk maar eens op steps.nl en dan onder dresses.
maar het is ook geen -bruiloft-bruiloft- he, dus het jurkje hoeft dat ook niet te zijn. Gewoon een leuk vrolijk jurkje.
Cell, waar komt die eerst vandaan?
Cell
Die eerste heeft mijn moeder afgelopen zomer ook gehad :thumbup:
Is van Great Looks toch! Wehkamp, dat zijn idd leuke jurkjes :thumbup:
wehkamp⦠great looks idd.
Vind great looks wel altijd groot vallen hoor, dus ik zou gewoon 2 maten bestellen⦠ik kon van die onderste bijvoorbeeld een 46 aan, terwijl ik echt normaal wel 48/50 moet hebben.
De bovenste zat wel goed in mijn eigen maat.
Ik heb net het grijze jurkje dat Elise ziet zien binnen. Ik weet het nog niet⦠hij is wel heel apart. Stond overigens wel erg mooi. maar het is een tricotjurkje waar een soort sjaal aan vast is genaaid die bovenaan weer vastzit. Maar ik denk dat ik hem niet veel zal dragen, is echt iets voor een feest! De zomerjurk is wel heel mooi, maar wel heel zomers :lol: Deze jurken zijn ook allebei van Great Looks, vind wel dat ze echt verstand van stevigere maten hebben. Accenten liggen op de juiste plekken en de stoffen enzo kleden wel heel mooi af. Ik ga daar zeker vaker kijken! (heb dan wel niet zoān verschrikkelijke grote maat (44) maar ik merk dat deze modellen me veel beter staan dan de grootste maat van een kledingstuk dat er niet voor gemaakt is.
Ik draag over de zomerjurk (bovenste plaatje) gewoon een kort vestje of een bolero.
Ben nogal warm van mezelf en zeker op een feestje heb ik het snel warm. Dus dan is zoān jurk zo gek nog niet.
Ik heb vandaag deze gekocht bij Expresso⦠hij valt super mooiā¦de buitenste laag valt open en eronder zit een iets strakker jurkje⦠ik heb een grijze bijpassende bolero erbij⦠wel een korte en strakke, dus komt net tot onder de oksels zeg maar⦠en een bijpassende grijze legging⦠leuk nu met laarzen en van de zomer met slippertjesā¦
Ik had hetzelfde probleem vorig jaar bij de bruiloft van mijn broertjeā¦
Niet slank, getuige en ik wilde een jurkje aanā¦
Ik ga op zoek naar een fotoā¦
Anders mag je die van mij wel lenen!!!
Erg kleurrijk (naast het feit dat ik een jurk droeg, was dat ook erg bijzonder⦠)ā¦
Welke maat heb je?