het is overigens een heel kleine bruiloft hoor, alleen familie en getuigen, geen feest, alleen de officiele dingen en dan wat eten of zo. Dat er hier al 8 paginas al over volgeluld zijn wat voor jurkje ik al dan niet zal gaan dragen, zal het aanstaande bruidspaar dan ook heeeel erg verbazen denk ik :mrgreen: 8)
Nou ja 8 pagina’s als je kijkt wie er lult, verbaast het mij niets :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
?!
Moet ik me aangesproken voelen? :think: :think: :think: :mrgreen:
Jammer dat je er gisterav niet bij was! Dan hadden we zeker over de 20 p’s gehad! :mrgreen: :mrgreen:
whaoahahahhah nee jij bent juist de rustigste van allemaal :lol: :lol:
Nee ik heb het over Fai en mezelf :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Je hebt het toch over dit topic?
Volgens mij heb ik hier meer posts dan Fai hoor :think: :lol:
Maar Fai, wat doet iemand met jouw maat nou als verkoopster bij Ulla ??? In dat soort winkels staan toch altijd verkoopsters uit de doelgroep??? :think:
Maar Fai, wat doet iemand met jouw maat nou als verkoopster bij Ulla ??? In dat soort winkels staan toch altijd verkoopsters uit de doelgroep??? :think:
fai heeft toch dikke tieten? dat telt toch ook?
ik denk dat ik maar in spijkerbroek ga :mrgreen: of in tuinbroek
en vic volgens mij waren er al bijna 8 pagina’s volgeluld toen jij hier kwam, dus denk niet dat het echt aan jou ligt. ik geef ook de schuld aan elise en fai.
ik zag trouwens dat ze bij Otto (zo heette mijn allereerste vriendje :roll: ) de grote-maten-lijn ‘Zo ben ik’ hebben genoemd. Dat vind ik wel zo’n vreselijke naam voor zo’n lijn… :sick: :sick: Gatver, zo’n; ik weet wel dat ik dik ben maar ik heb mezelf gewoon helemaal geaccepteerd zoals ik ben-naam…ik word daar dus echt misselijk van, en weiger dus ook uberhaubt te kijken of ze er iets leuks bij hebben…
ik zag trouwens dat ze bij Otto (zo heette mijn allereerste vriendje :roll: ) de grote-maten-lijn ‘Zo ben ik’ hebben genoemd. Dat vind ik wel zo’n vreselijke naam voor zo’n lijn… :sick: :sick: Gatver, zo’n; ik weet wel dat ik dik ben maar ik heb mezelf gewoon helemaal geaccepteerd zoals ik ben-naam…ik word daar dus echt misselijk van, en weiger dus ook uberhaubt te kijken of ze er iets leuks bij hebben…
Tuinbroeken waren in toen ik op de middelbare school zat, had er toen ook 2, 1 geruite zelfs 8) :lol: Met dr Martins eronder :lol: Gelukkig is de mode sindsdien wat vrouwelijker geworden :angel:
Maar tuinbroeken benadrukken wel je buik & vooral billen, he ;)
Goh, zooo lelijk zijn die jurkjes toch niet die ik heb uitgekozen?
Ik vind zelf alleen die ruit helemaal niets…
8)
Maar die andere wel grappig. Niet totaal mijn smaak maar toch niet lelijk?
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak he vic?
8)
ik hou niet van die ruit, en niet zo van gothic, dus dan blijft er niet zo heel veel over :mrgreen:
ow ja, wat ik dan wel een beetje leuk vind (voordat jullie denken dat ik alleen maar dingen niet leuk vind): van die disigual-achtige kleding, didi, dat soort vrolijke ellende 8)
Goh, zooo lelijk zijn die jurkjes toch niet die ik heb uitgekozen?
Ik vind zelf alleen die ruit helemaal niets…
8)
Maar die andere wel grappig. Niet totaal mijn smaak maar toch niet lelijk?
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak he vic?
8)
ik hou niet van die ruit, en niet zo van gothic, dus dan blijft er niet zo heel veel over :mrgreen:
ow ja, wat ik dan wel een beetje leuk vind (voordat jullie denken dat ik alleen maar dingen niet leuk vind): van die disigual-achtige kleding, didi, dat soort vrolijke ellende 8)
Tuinbroeken waren in toen ik op de middelbare school zat, had er toen ook 2, 1 geruite zelfs 8) :lol: Met dr Martins eronder :lol: Gelukkig is de mode sindsdien wat vrouwelijker geworden :angel:
Maar tuinbroeken benadrukken wel je buik & vooral billen, he ;)
ik heb een tuinbroek gedragen toen ik zwanger was 8) ik weet dat mensen het vreselijk vinden, maar ik vond het hartstikke grappig. Ging ik met een vriendin naar de zh-bijeenkomst voor aanstaande ouders, werden we toch al gezien als potten, dus dan het plaatje maar compleet maken. Hup;potlood achter het oor, half zware shag draaien, en gaaaaan :D
Ik denk dat ik sowieso niet een van de modieuste (???) in jouw leven ben hahahaha
ja joh ik word enkel omringd door hot chicks die de mode nauwlettend volgen. en door jou. gaat naar de huishoudbeurs, heeft geen hb-kind en is ook nog niet modieus… ow ja, en houdt ook nog niet van little brittain…