leuk jurkje voor bruiloft als je niet maatje 36 hebt....

Jaaaa dat zeggen wij hier ook :mrgreen: :lol: :lol:

Maar Fiep is het niet een idee om te gaan winkelen en te gaan passen.

Ik zou naar een grote Bijenkorf gaan, neem je een paar meiden mee :thumbup: en passen maar :dance:

@fiep klophout wrote:

ik dacht: gerem, gerem??? Maar opeens valt het kwartje, denk ik. Zeg je echt gerrum? van ‘och gerrum’? zielige? aaaaaah daar krijg ik heimwee van!!! wist neit dat ze dat in brabant ook zeggen?

ik lees het net terug … ge rem … ge rem, whoahahahahhahahah :lol: :lol: :lol: :lol:

@victoria wrote:

Jaaaa dat zeggen wij hier ook :mrgreen: :lol: :lol:

Maar Fiep is het niet een idee om te gaan winkelen en te gaan passen.

Ik zou naar een grote Bijenkorf gaan, neem je een paar meiden mee :thumbup: en passen maar :dance:

ja hoor ik ga tzt wel een keertje winkelen. mijn idee was ook niet om hier enkel een topic te openen en dan adhv de berichten hier een jurk te kopen (polletje erbij en hop; meeste stemmen gelden :smiley: ). Maar ik dacht: misshcien krijg ik hier nog een idee wat voor modellen ik het beste kan gaan passen.

En uh, net als ik geen meisje ben voor sjaaltjes, ben ik ook geen meisje om met vriendinnen te gaan shoppen, overigens :wink:

Hoeven geen vriendinnen te zijn, maar mensen die er kijk op hebben :wink:

@victoria wrote:

Hoeven geen vriendinnen te zijn, maar mensen die er kijk op hebben :wink:

nog erger :mrgreen:

Met camara :mrgreen:

@victoria wrote:

Met camara :mrgreen:

ja en met nada van nie die dan vindt dat ze het recht heeft te zeggen dat anderen er niet uit zien terwijl ze er zelf ook bezopen bij loopt. lijkt me súper gezellig.

whaoahahahhaha ooohhh je wilt gelijk op tv :mrgreen:

Nou dat hoeft niet hoor, KOK is genoeg toch :mrgreen:

Maar om weer even ontopic te gaan :mrgreen: haha

April kan het ook nog fris zijn, dus een leuk vestje heb je ook nodig :thumbup:

het is overigens een heel kleine bruiloft hoor, alleen familie en getuigen, geen feest, alleen de officiele dingen en dan wat eten of zo. Dat er hier al 8 paginas al over volgeluld zijn wat voor jurkje ik al dan niet zal gaan dragen, zal het aanstaande bruidspaar dan ook heeeel erg verbazen denk ik :mrgreen: 8)

@victoria wrote:

Maar om weer even ontopic te gaan :mrgreen: haha

April kan het ook nog fris zijn, dus een leuk vestje heb je ook nodig :thumbup:

Vergeet de bijpassende schoenen niet 8) :smiley:

@fiep klophout wrote:

het is overigens een heel kleine bruiloft hoor, alleen familie en getuigen, geen feest, alleen de officiele dingen en dan wat eten of zo. Dat er hier al 8 paginas al over volgeluld zijn wat voor jurkje ik al dan niet zal gaan dragen, zal het aanstaande bruidspaar dan ook heeeel erg verbazen denk ik :mrgreen: 8)

Dan is het juist handig om een jurkje te kiezen dat je daarna ook nog ‘gewoon’ kunt dragen :smiley:

Beetje punkachtig…Met tule…

@Elise wrote:

Dan is het juist handig om een jurkje te kiezen dat je daarna ook nog ‘gewoon’ kunt dragen :smiley:

Ja naar je werk bijv :inlove: of naar de grote kok meeting :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

Nou ja 8 pagina’s als je kijkt wie er lult, verbaast het mij niets :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@victoria wrote:

@fiep klophout wrote:

Nou ja 8 pagina’s als je kijkt wie er lult, verbaast het mij niets :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

?!

Moet ik me aangesproken voelen? :think: :think: :think: :angel: :mrgreen:

Jammer dat je er gisterav niet bij was! Dan hadden we zeker over de 20 p’s gehad! :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind dezel zelf leuk…

:lol:

Of zoiets? wel erg kort…

@Madre wrote:

Beetje punkachtig…Met tule…

Als idee voor Fiep?

Zoiets kun je ook zelf maken 8)

Alles goed daar in A’dam? :smiley: Weet je al op welke partij je gaat stemmen?

Ik ben me nog even aan het inlezen… :shifty: We moeten ook nog voor de deelraad stemmen, he… :?

@Elise wrote:

@victoria wrote:
@fiep klophout wrote:

?!

Moet ik me aangesproken voelen? :think: :think: :think: :angel: :mrgreen:

Jammer dat je er gisterav niet bij was! Dan hadden we zeker over de 20 p’s gehad! :mrgreen: :mrgreen:

whaoahahahhah nee jij bent juist de rustigste van allemaal :lol: :lol:

Nee ik heb het over Fai en mezelf :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oeeeeeee Madre ik vind er geen één mooi :oops: en ook helemaal niets voor een bruiloft :oops: