Sorry, ik dacht er net pas aan dat ik dat gelezen had vdaag.
Idd, de laatste tijd wel erg veel natuurrampen dichtbij & ver weg
Klimaatverandering?..
Liggen de dorpen in Uganda zo āafgelegenā (letterlijk/figuurlijk)? Je hoort toch wel dat in Afrika iedereen in het kleinste hutje wel een tv heeft? Is dit dus niet zo?
& haha, wat een dialoog 8)
Dankzij de Hindoestanen was het in Sur.iname ook prima vertoeven Bijna iedere dag vegaroti halen bij de rotibar om de hoek :drool:
India lijkt me idd wel een vega-luilekkerland 8)
ik zie nu de achterkant van dat leuke jurkje (weer een poging ontopic te gaan ), zondeā¦die strik vind ik echt lelijkā¦
@fiep klophout wrote:
ik zie nu de achterkant van dat leuke jurkje (weer een poging ontopic te gaan), zondeā¦die strik vind ik echt lelijkā¦
Nog even gekeken, maar de achterkant staat er toch helemaal niet bij??
@Elise wrote:
@fiep klophout wrote:ik zie nu de achterkant van dat leuke jurkje (weer een poging ontopic te gaan), zondeā¦die strik vind ik echt lelijkā¦
Nog even gekeken, maar de achterkant staat er toch helemaal niet bij??
huh? jawel toch? of zie ik het nou helemaal verkeerd? jaaaaaaa :dance: jurk2, dat is vast een andere jurk dan jurk 1? maar die jurk 2 (zie je die wel, die beetje blauwe afbeelding, met die enorme strik) is dus gewoon een voorkant van een jurk??
Ben dan wel heel benieuwd hoe die jurkjes er van achter uit zien.
volgens mij bedoel je die foto van een blauwe versie waarin een strik gemaakt is. Maar deze strik is gemaakt met de linten die anders gewoon los hangen & is dus optioneel
Als je naar de jurk kijkt zie je ook dat de achterkant hoger loopt dan de voorkant (ik zie het etiketje op de foto) , dus die loopt āgewoonā rond, zonder strik
edit: tegelijk
Uw persoonlijke styliste duikt trouwens haar bed in, dus succes met verder zoeken nog vanavond/vannacht! 8)
Ik ken trouwens iemand die dĆĀ© jurk zojuist gekocht heeft , dus misschien wil zij straks wel een foto v/d achterkant delen
8)
Trusten! was gezellig in dit topic 8)
Dit vind ik trouwens ook een leuke retro-achtige jurk:
(ook Wehkamp !)
Al vind ik die andere mooier qua buik denk ik hoor.
Deze jurk is wel fijner als de bruiloft hartje zomer isā¦
Andere jurk, zelfde idee:
Denk dus dat de achterkant ook zoiets zal zijn bij de grijze versie, maar daar loopt het tricot zo te zien langer door. Je kunt de linten dus ook nog om je nek knopen als je wilt :lol:
Overigens van het door Fai genoemde Expresso, vind hem echt helemaal :inlove: , echt een leuk zomerjurkje 8)
@Elise wrote:
Dit vind ik trouwens ook een leuke retro-achtige jurk:
Al vind ik die andere mooier qua buik denk ik hoor.
Deze jurk is wel fijner als de bruiloft hartje zomer isā¦
Leukkkk deze⦠:inlove:
@Elise wrote:
Andere jurk, zelfde idee:
Denk dus dat de achterkant ook zoiets zal zijn bij de grijze versie, maar daar loopt het tricot zo te zien langer door.
Overigens van het door Fai genoemde Expresso, vind hem echt helemaal :inlove: , echt een leuk zomerjurkje 8)
Daar passen Fiep dr borsten niet inā¦
Denkkkk ikā¦

@faizaa wrote:
@Elise wrote:Andere jurk, zelfde idee:
Denk dus dat de achterkant ook zoiets zal zijn bij de grijze versie, maar daar loopt het tricot zo te zien langer door.
Denkkkk ikā¦
![]()
Hij was ook meer om de achterkant te laten zien

Meer een jurkje voor de maat uit de topictitel

@Elise wrote:
@faizaa wrote:@Elise wrote:Andere jurk, zelfde idee:
Denkkkk ikā¦
![]()
Meer een jurkje voor de maat uit de topictitel![]()
Wat een dotjuh⦠:mrgreen: :inlove:
Heb er alleen de benen niet voorā¦

Door dit topic krijg ik ook zin in leuke (zomer!!!) jurkjes
Hoop vanaf volgende maand lekker achter mān naaimach te kunnen zitten, ideetjes genoeg
Ook goedkoper dan die 109 eurow die Expresso ervoor vraagt 8)
@faizaa wrote:
@Elise wrote:@faizaa wrote:@Elise wrote:Andere jurk, zelfde idee:
Denkkkk ikā¦
![]()
Meer een jurkje voor de maat uit de topictitel![]()
Wat een dotjuh⦠:mrgreen: :inlove:
Heb er alleen de benen niet voorā¦![]()
![]()
Dat voile is ook wel mooi, maar wel erg dun & kwetsbaar he⦠Als je even onhandig gaat zitten heb je er gelijk een scheur in⦠:silenced: :lol:
Jij hebt toch hardstikke slanke benen?!
ik dacht dat jij naar bed ging elise 8)
bruiloft is overigens begin april, en is heel kleinschalig. Ga vrijdag wel even een bergje jurken passen, eens kijken of er ĆĀĆĀ©ts bij zit waarbij ik denk dat zoān soort model het eventueel wel zou kunnen wordenā¦
@fiep klophout wrote:
ik dacht dat jij naar bed ging elise 8)
bruiloft is overigens begin april, en is heel kleinschalig. Ga vrijdag wel even een bergje jurken passen, eens kijken of er ĆĀĆĀ©ts bij zit waarbij ik denk dat zoān soort model het eventueel wel zou kunnen wordenā¦
Ik poets NU mijn tanden

Mocht je vrijdag niet slagen dan kun je altijd nog naar een jurk i/d stijl van je Ugandese jurk kijken:
Zoals deze 8) :mrgreen: Je zult een onvergetelijke indruk maken 8)
& volgens mij laat hij ook niets v/d buik zien

Elise⦠slanke benen ja⦠mooie benen⦠nee⦠:mrgreen:
En Fiep⦠mocht de Oeganda jurk van Elise je niet bevallen, mag je altijd nog deze lenen van mij⦠de Marokko jurk⦠:inlove:
@faizaa wrote:
Elise⦠slanke benen ja⦠mooie benen⦠nee⦠:mrgreen:
En Fiep⦠mocht de Oeganda jurk van Elise je niet bevallen, mag je altijd nog deze lenen van mij⦠de Marokko jurk⦠:inlove:
Oei, die is moooii!!! :inlove:
Wanneer draag je die?

Die ik liet zien is trouwens meer de Angelsaksische versie van het Uganda-model van Fiep

En nu gaat de comp echt uit, trusten!! :mrgreen:
Tjeeeeeee wat een topic, hahahahahhaha :lol:
gerem die Fiep die maakt straks een indruk en allemaal jullie schuld :lol: :lol: :lol:
ik dacht: gerem, gerem??? Maar opeens valt het kwartje, denk ik. Zeg je echt gerrum? van āoch gerrumā? zielige? aaaaaah daar krijg ik heimwee van!!! wist neit dat ze dat in brabant ook zeggen?