leuk jurkje voor bruiloft als je niet maatje 36 hebt....

Ok, vrienden gaan trouwen, ik ben getuige, en ik wil een leuk jurkje. Maar ik heb niet echt een lichaam voor een leuk jurkje :shifty: Ik draag wel veel rokjes, maar bij een jurk, zit ik altijd een beetje met mijn buik die in de meeste jurkjes nogal naar eruit komt.



Iemand ideetjes wat voor soort jurkjes mooi staan ondanks een dikke flubberbuik?





Enige jurkje in mijn kast is eentje met een elastiek lijfje, en van vlak onder de borst horizontale stroken. Ik probeerde een plaatje te vinden aangezien ik zelf ook wel snap dat dit een omschrijving van niks is :wink: maar jurkje is van vorig seizoen, dus niet meer 1,2,3 online terug te vinden…

Een a lijn jurkje is een prima buikbedekker :thumbup:



Zoiets als dit

Komen je borsten waarschijnlijk prachtig in uit ( gok ik :shifty: ) en zorgt voor geen hobbels en bobbels waar je ze niet wilt hebben.

ow ja, mijn buik is niet het enige wat dik is he 8) Ik ben sowieso goeg gevuld, alleen mijn buik is echt lelijk, de rest is gewoon uh zoals het is…

wat ik onthouden heb toen ik mijn trouwjurk ging kopen was dat het blijkbaar belangrijk is om een goed decollete te laten zien. Ik ben zelf stevig en stevigere dames hebben schjijnbaar bijna altijd een goed decolete en dat verlegt de aandacht van mindere gebieden.

Wat ik vind van het soort jurkje dat Mip laat zien is dat, als je geen platte buik hebt, je gauw een zwanger-idee krijgt. Dat heb zelfs ik in zo’n jurkje :o Ik heb een leuk truitje met wat extra stof aan de voorkant wat naar voren valt en dus eventueel wat er te veel aan vet is leuk verbloemt, ik zou zoiets zoeken in een jurkje.



Enig idee wat ik bedoel?

Eens met D.

Eventueel jurkje met aparte neklijn… of aparte ketting om aandacht van buik af te leiden…

Waarom wil je dan perse een jurk?



V-hals kleden volgens mij goed af.

Maken je cup ook wat kleiner.

ik vind dit een leuk jurkje. Is van ulla popken.

Ik vind dat zij veel jurkjes en rokken heeft die mooi zijn voor mensen zonder maatje 36 :slight_smile:

Ulla heeft inderdaad goede pasvorm voor niet-36 dames. Dat is hun vak. Ik heb zelf 50-52 en slaag daar goed. Ik zou dus iig kijken bij een grote maten winkel (vaak al vanaf maat 42, soms 44) want die pasvorm is gewoon beter voor gevuldere lijven en dan valt het dus mooier.



Succes!

Een rok kan ook goed afkleden, en idd dan heb je geen ‘zwanger-effect’

V-halsjes zijn idd :thumbup:, maken je optisch ook minder breed. Al houd ik ook wel erg van een lage-halslijn.



Maarum zo erg was die buik toch niet? :think:

Fiep, kom je bij mij shoppen in Roermond… ik werk bij Ulla… :inlove:

@knipoogje1983 wrote:

wat ik onthouden heb toen ik mijn trouwjurk ging kopen was dat het blijkbaar belangrijk is om een goed decollete te laten zien. Ik ben zelf stevig en stevigere dames hebben schjijnbaar bijna altijd een goed decolete en dat verlegt de aandacht van mindere gebieden.




met dat decolete zit het wel goed :wink: decoleté is zo ongeveer mijn middle name :angel:
Waarom wil je dan perse een jurk?

omdat ik een verwend prinsesje ben die per se iets wil dat eigenlijk niet kan :D
Nee, omdat ik praktisch altijd een rokje draag, leek me, als het ook móói kan, wel leuk voor zo'n speciale gelegenheid eens wél een jurkje te dragen ipv het zoveelste fiep-rokje...

D. snap wat je bedoelt, al heb ik het idee dat bij het jurk-idee dat jij omschrijft het ook snel een zwanger buikje lijkt...of ik heb toch een totaal ander iets in mijn hoofd dan jij bedoelt...

@faizaa wrote:

Fiep, kom je bij mij shoppen in Roermond… ik werk bij Ulla… :inlove:




je zit me toch niet weer te verleiden tot een date he? :naughty:



Maar hey, ik heb vanalles gemist zo te zien, je hebt een baan dus? :dance: :dance:

Ik zal je even een foto sturen van de jurk die ik savonds aanhad op mijn eigen bruiloft :wink:

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
Fiep, kom je bij mij shoppen in Roermond… ik werk bij Ulla… :inlove:




je zit me toch niet weer te verleiden tot een date he? :naughty:



Maar hey, ik heb vanalles gemist zo te zien, je hebt een baan dus? :dance: :dance:






Ja… :inlove:



Kom gezellig… :thumbup:

Ik zou jurken die rond de middel strakker zijn vermijden.

Of als er ‘band’ in het midden zit.

zo’n soort klassiek model jurk (alleen ff snel bij h&m gespiekt, moest toch m’n bestelling nog wijzigen bedacht ik me :oops: :lol: ), kleed volgens mij ook erg mooi af. Het accent ligt dan ook niet op je buik.

@joseetje wrote:

Ik zou jurken die rond de middel strakker zijn vermijden.

Of als er ‘band’ in het midden zit.




Haha, mijn onderstaande post is hier in strijd mee. :lol: Maar volgens mij houdt het dat juist wat mooier bij elkaar.



Iig tip net als de jurk die ik laat zien, neem een rok die wijd uitloopt, dan lijkt je taille iig optisch smaller :angel:

Ik denk dat t sowieso moeilijk word een buik te verhullen… zeker als je toch een jurkje aanwilt… dus, knop em en gewoon aantrekken… een leuke ketting erop en leuke schoentjes aan… klaar…

@faizaa wrote:

@fiep klophout wrote:
@faizaa wrote:
Fiep, kom je bij mij shoppen in Roermond… ik werk bij Ulla… :inlove:




je zit me toch niet weer te verleiden tot een date he? :naughty:



Maar hey, ik heb vanalles gemist zo te zien, je hebt een baan dus? :dance: :dance:






Ja… :inlove:



Kom gezellig… :thumbup:




Dus je bent toch voor Ulla gegaan & niet voor Tommy? :lol: 8)