leuk jurkje voor bruiloft als je niet maatje 36 hebt....

Ik weet niet of het truitje dat ik heb wel in jurkvorm bestaat, eigenlijk. Zoals ik het in mijn hoofd heb, is het heel mooi.



De jurk op het plaatje vind ik overigens vreselijk, vormloos, en onvrouwelijk. Maar dat terzijde :angel:

Wanneer is die bruiloft, pas in/na de zomer?

Dan heb je natuurlijk ook nog de tijd om die buik eraf te trainenā€¦ :angel: :mrgreen:

@D. wrote:

Ik weet niet of het truitje dat ik heb wel in jurkvorm bestaat, eigenlijk. Zoals ik het in mijn hoofd heb, is het heel mooi.



De jurk op het plaatje vind ik overigens vreselijk, vormloos, en onvrouwelijk. Maar dat terzijde :angel:




Ik vind die v/d bovenkant & stof ook abs niet mooi, maar was meer om het model te laten zien :wink:

@Elise wrote:

@faizaa wrote:
@fiep klophout wrote:
@faizaa wrote:
Fiep, kom je bij mij shoppen in Roermondā€¦ ik werk bij Ullaā€¦ :inlove:




je zit me toch niet weer te verleiden tot een date he? :naughty:



Maar hey, ik heb vanalles gemist zo te zien, je hebt een baan dus? :dance: :dance:






Jaā€¦ :inlove:



Kom gezelligā€¦ :thumbup:




Dus je bent toch voor Ulla gegaan & niet voor Tommy? :lol: 8)




sorry Fiepā€¦



jaā€¦ ik ben voor gezelligheid gegaan en niet voor ā€˜hipheidā€™ :wink:

Die zwarte jurk bedoelde ik dus, die ander is wƃĀ©l leuk!

Fiepā€¦ wij hebben ook hempjesā€¦ en ondergoed dat alles strakkkkkk trektā€¦ is misschien ook iets, voor zoā€™n dagā€¦

Beter dan dit forum is trouwns gewoon een goede winkel binnenstappen met goede verkoopsters (als Fai bijv :wink: ) & dan gewoon veel te passen. Dan zie je vanzelf wat goed bij jouw figuur past 8)

@Elise wrote:

@joseetje wrote:
Ik zou jurken die rond de middel strakker zijn vermijden.

Of als er ā€˜bandā€™ in het midden zit.




Haha, mijn onderstaande post is hier in strijd mee. :lol: Maar volgens mij houdt het dat juist wat mooier bij elkaar.



Iig tip net als de jurk die ik laat zien, neem een rok die wijd uitloopt, dan lijkt je taille iig optisch smaller :angel:




Was ook niet de band die ik bedoelde :smiley:

Ik bedoelde van die naadjes rond je middel met een soort elastiek erin.

Dan zit er precies bij je buik zo strak.



Deze jurk die jij laat zien is erg leuk!

( al blijf ik pleiten voor iets met een v-hals als iemand een grote cupmaat heeft :angel: )

wat ook scheelt/ wil schelenā€¦ goed ondergoed!

OkƃĀ© het ziet er niet uit, maar wie ziet dat onder die jurk :wink: maar zoā€™n hoger model en dan met versteviging aan de buikkant.

Doordat je een jurk aanheb hoef je je ook niet druk te maken over eventueel zichtbare lijntjes bij de billen :lol:



Soort van mini corset zijn dat eigenlijk, zonder dus echt in een corset te hoeven :thumbup:

@faizaa wrote:

Fiepā€¦ wij hebben ook hempjesā€¦ en ondergoed dat alles strakkkkkk trektā€¦ is misschien ook iets, voor zoā€™n dagā€¦




Zoiets?









:lol: :lol: :lol: 8)

@Elise wrote:

@faizaa wrote:
Fiepā€¦ wij hebben ook hempjesā€¦ en ondergoed dat alles strakkkkkk trektā€¦ is misschien ook iets, voor zoā€™n dagā€¦




Zoiets?









:lol: :lol: :lol: 8)






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@joseetje wrote:

@Elise wrote:
@joseetje wrote:
Ik zou jurken die rond de middel strakker zijn vermijden.

Of als er ā€˜bandā€™ in het midden zit.




Haha, mijn onderstaande post is hier in strijd mee. :lol: Maar volgens mij houdt het dat juist wat mooier bij elkaar.



Iig tip net als de jurk die ik laat zien, neem een rok die wijd uitloopt, dan lijkt je taille iig optisch smaller :angel:




Was ook niet de band die ik bedoelde :smiley:

Ik bedoelde van die naadjes rond je middel met een soort elastiek erin.

Dan zit er precies bij je buik zo strak.



Deze jurk die jij laat zien is erg leuk!

( al blijf ik pleiten voor iets met een v-hals als iemand een grote cupmaat heeft :angel: )




Ik vind zoā€™n zwierige bolero ook altijd mooi staan bij een grotere -boezem.

Noa Noa vind ik ook altijd van die mooie dingen hebben voor grotere maten, maar ik ben zelf van het nogal romantische type, weet natuurlijk niet of dat iets voor jou is

Of ga klassiekā€¦ Vaniliaā€¦



Speelsā€¦ Didiā€¦ Stepsā€¦



Expressoā€¦ ook leukā€¦

Een mooie lange (zijden(?)) sjaal kan trouwns ook afleiden, zelf houd ik wel van laagjes.

Fai, Vanilla is ook een van mijn favo merken :inlove:

Ben net voor Fiep even aan t loeren op de Vanilia siteā€¦ genoeg leuksā€¦

Maar zoiets moet je toch altijd even passenā€¦



Elise, ik ookā€¦ :inlove:



Idd een leuke aparte sjaalā€¦ allemaal afleidingā€¦ :thumbup:

Hihi Fai, deze jurk vind ik toch best erg leuk, herken je hem? :wink:

Haha, Fiep kun je geen foto van jezelf plaatsen, dan kunnen we allemaal jurken op je photoshoppen voor je :wink: :lol: :lol: :mrgreen: 8)

Hou je van romantisch Fiepā€¦

Ik hou van klassieke jurkjes, maar deze hierboven kan leuk met een sjaalā€¦ romantischā€¦ en aparte voorkantā€¦





Elise, nee is t een Ullaā€¦ :oops: :think: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Ik hou van klassieke jurkjes, maar deze hierboven kan leuk met een sjaalā€¦ romantischā€¦ en aparte voorkantā€¦





Elise, nee is t een Ullaā€¦ :oops: :think: :mrgreen:




Hier is de commerciele link:



***die dus niet mag en dus verwijderd is door het beheer :mrgreen: ***



reclame, dus het wordt dit weekend druk bij jullie :wink: :mrgreen: