leuk jurkje voor bruiloft als je niet maatje 36 hebt....

Ik ken je probleem, heb namelijk precies hetzelfde

Vorig jaar heb ik bij de miss etam een hele mooie jurk gekocht waarvan ik nooit had verwacht dat hij mooi zou zitten maar mij dus als gegoten zat haha

Dit soort hebben ze zo nu en dan nog wel in de winkel hangen

Mijn advies is om gewoon alles aan te gaan passen ookal verwacht je dat het niet gaat staan

Dit heb ik dus ook gedaan en heb toen dus de jurk gevonden

Ook een tip he, ga eens bij de positiemode kijken

Ik heb soms dat iers vreselijk zit en als ik dan een positie ding van hetlzefde kledingstuk aan pas zit het als gegoten met jurkjes en shirts dan

Wil namelijk niet iets met een band als ik niet zwanger ben

ha. ik heb vandaag gewoon twee jurkjes gekocht :mrgreen:

niet voor de bruiloft, denk ik, maar wel gewoon twee jurkjes die er helemeaal niet vervelend uitzagen op dat rubenslijf van mij :smiley:

dus dat komt vast wel goed voor die bruiloft. :thumbup:

en door de tips hier dus gew oon heel veel gepast, en een prachtige sexy corrigerende slip gekocht. Haha ik hoop toch dat het me nooit nooit nooit gebeurt dat ik per ongeluk net op de dag dat ik mijn lichaam in dit vreselijke sexy lingeriestuk heb gehuld, de man van mijn leven tegenkom…

@fiep klophout wrote:

ha. ik heb vandaag gewoon twee jurkjes gekocht :mrgreen:

niet voor de bruiloft, denk ik, maar wel gewoon twee jurkjes die er helemeaal niet vervelend uitzagen op dat rubenslijf van mij :smiley:

dus dat komt vast wel goed voor die bruiloft. :thumbup:

en door de tips hier dus gew oon heel veel gepast, en een prachtige sexy corrigerende slip gekocht. Haha ik hoop toch dat het me nooit nooit nooit gebeurt dat ik per ongeluk net op de dag dat ik mijn lichaam in dit vreselijke sexy lingeriestuk heb gehuld, de man van mijn leven tegenkom…

ala Bridget Jones…

he krijgen we ook foto’s te zien van je jurkjes…

waar heb je ze gekocht…

Heb met interesse de jurken zitten bekijken…heb ook een net-niet-jurk waardig minibuikje…lastig…

edit: opmerking gemaakt die hier boven al door iemand genoemd is…de correctieslip dus…

Ik zou persoonlijk voor die zwarte jurkjes gaan met diepere decolette.

Door de band onder de borstpartij en wijd uitlopend model komt een eventueel buik niet eens meer aan de orde…die zit er gewoon ergens onder…zit niemand in de weg…

@Cell wrote:

Nou… ik ben dus zelf maatje XXL… ik heb van boven 48/50 en van onder 52

Een vrij forse voorgevel (h cup :shifty: ) en een flubberbuik normaal, zwangere buik nu :inlove:

Ben echter gek op jurkjes en idd, kan bij Ulla vaak wel redelijk slagen.

Maar ook bij Wehkamp :thumbup:

Heb nu bijvoorbeeld deze 2 jurkjes besteld en ze staan subliem als je een wat forsere voorgevel met mooi decollete hebt.

Dikker maken op de buik doen ze juist niet, want met deze jurkjes aan staan ze vaak verbaasd als ik zeg zwanger te zijn.

De taille zit zo vlak onder de borst, dat ze echt mooi afkleden.

Leuke legging eronder en klaar.

Staan deze jurkjes echt leuk?

Ik heb zelf ook maat 48 boven en meer 50 beneden… en ik ging er altijd vanuit dat

dit soort jurkjes mijn buik net 9 mnd zwanger doen lijken…

Miss toch eens bestellen bij wehkamp… durf je een foto te showen? Ben benieuwd hoe het staat!

Fiep, foto?

Heb een beetje hetzelfde probleem als is de bruiloft waar ik heen moet pas in Juli. Heb dus nog even om te shoppen :wink: kwam wel deze 2 jurken tegen die ik allebei prachtig vind :inlove: misschien ook wat voor jou? Oh ja ik heb op het moment +/- maat 40 :wink:

@Reat wrote:

Hier ook een flinke maat, en toch is er af en toe een tafellaken dat me wel aanstaat…

Persoonlijk zou ik gaan voor zwart, chique, afkledend en altijd goed. Je kan het naar wens afmaken met een leuk sieraad of schoenen.

Zoiets als dit…?

Deze bedoelde ik dus…

Je kan er ook 2 stijlen met opgaan…een klassieke zwarte pump of een leuke sexy enkellaarsje…met hoge hak…

Die brede band onder de borsten maakt dat je buikgedeelte helemaal ontzien word. Ik zou hem aantrekken…waar het niet dat ik de volle borsten er voor mis…

Maar dat is het punt niet geloof ik…

Zegguh Fiep… :angel:

12 pagina’s meedenken met je en nu niet je nieuwe jurkjes showen… :naughty: :wink:

en ik heb gewoon wéér een jurkje gescoord vandaag :mrgreen: een disigual-achtige, bij een tweedehandszaakje. Was vanmiddag heel blij, maar had um net nog even aan, en toen ging ik weer twijfelen…

andere jurkje was gewoon van de H en M, een blauw met witte stippen; strak lijfje en wijd uitlopende stroken-rok, beetje zoals ik al had.

Als jij nou eens wat foto’s plaatst dan kunnen wij meekijken/genieten :angel:

Ja ik wil ook een foto… hoeft niet van jou IN die jurk… :angel: mag wel… maar internet foto is ook goed…

:angel:

Ik ga deze waarschijnlijk scoren…

Ik heb ook een feest in april.

8)

@faizaa wrote:

Ja ik wil ook een foto… hoeft niet van jou IN die jurk… :angel: mag wel… maar internet foto is ook goed…

:angel:

kan ze nergens vinden, anders had ik ze uiteraard wel geplaatst.

@Madre wrote:

8)

Leuk, die had ik hier ook al laten zien! 8)

@fiep klophout wrote:

en ik heb gewoon wéér een jurkje gescoord vandaag :mrgreen: een disigual-achtige, bij een tweedehandszaakje. Was vanmiddag heel blij, maar had um net nog even aan, en toen ging ik weer twijfelen…

andere jurkje was gewoon van de H en M, een blauw met witte stippen; strak lijfje en wijd uitlopende stroken-rok, beetje zoals ik al had.

Haha, jurkjes zijn verslavend 8)

Waar blijven de foto’s? :angel:

Je hebt de jurk toch thuis?

Dan kun je er zelf even een foto van maken :angel:

@Elise wrote:

@fiep klophout wrote:

Haha, jurkjes zijn verslavend 8)

En ook gewoon erg makkelijk.
Jurk aan en klaar.

@Elise wrote:

@Madre wrote:

8)

Ja heb hem ook van jouw gejat. ga wel eerst even passen in aveen. Ik wil er niet uit zien als een hobbezak… 8)

beter goed gejat dan slecht bedacht :inlove: :mrgreen:

@Madre wrote:

@Elise wrote:
@Madre wrote:

8)

Ja heb hem ook van jouw gejat. ga wel eerst even passen in aveen. Ik wil er niet uit zien als een hobbezak… 8)

Haha, jammer dat ik geen eigen kledingzaakje heb, dan had ik al 2 jurken verkocht :wink: :lol: 8)

Lijkt me zo leuk om (kinder)kleding in te kopen :smiley: Misschien later nog eens…

Maar het is echt wel een jurk om eerst te passen idd. Hij kan of geweldig zijn of echt tegenvallen. Ben benieuwd! :smiley: