Vandaag ging echt leuk…lekker ontspannen…die 2 uur zijn echt zo om…
gelijk een nieuwe uitnodiging gehad voor duo …en ook dat ik terug kom als het album klaar is!
Er zijn ook (video) opnames gemaakt…geen idee wat er van op de website komt… :lol:
Heb ook nog een klein reclame-dingetje ingesproken…
je weet wel…ik ben die en die…en ook ik luister naar Team FM…zoiets…
Op naar de woensdag…
MIjn god…ik MOET gewoon even opscheppen hoor… :mrgreen:
Kreeg gisteren enorm positieve reactie op het nieuwe nr…van de beide schrijvers zelf…
Een van de schrijvers is een ook record producer…en heeft me nu een link gegeven naar iets van 50 van zn nrs(bijna 100, maar ook mannennrs)…met de woorden…Zoek maar uit wat je denkt dat geschikt is voor jou en je album…
En echt…ik ging luisteren…
I 've died and gone to country songwriters heaven…jeeeeetje… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En toen kreeg ik aansluitend nog deze mail van mn “promotor” uit Lelystad…die me al 3 jaar aanspoort vooral als solist voor een carriere te gaan en de band achter me te laten…sinds de eerste avond dattie me hoorde…mei 2008…(met band…haha)
Gezien al je connecties in “good old” England en Amerika zou je wel eens in “songwriters heaven” beland kunnen zijn.
Zij zijn ook overtuigd van jou mogelijkheden als top zangeres in de country wereld…en ook zij zijn bereid jou te helpen om je droom waar te maken.
En die van hun natuurlijk ook…en hit voor jou is een hit voor hun!!!.
Maar ik zou zeggen…meid!! …geniet hier van…je heb er jaren naar uitgekeken en nu komt je droom langzaam waar.
En eigen country album met hele mooie nummers…die niet alleen in Nederland te luisteren zal zijn maar ook in Engeland en Amerika.
Dit is iets waar vele nederlandse country artiesten alleen maar van kunnen dromen…maar jij heb de stem om het waar te kunnen maken.
En dat wist ik meteen toen ik je voor het eerst hoorde zingen…er is gewoon op dit moment geen andere vrouwen country stem in Nederland die jou kan evenaren.
Juist vanwege je zuivere en natuurlijke country geluid.
Ik zal straks ff op de link kijken die je doorgestuurd heb en ook ff luisteren…ben toch wel benieuwd.
Het mooiste is dat Vic, JD en Lonnie steeds weer contact met jou opnemen en dat is heel positief.
Ik heb ook je web-log bekeken en vind het al best wat worden zo…leuke fotos en verhaaltjes…ik zag wat spel en gramatica fouten maar dat mail ik wel naar je toe vandaag…kan je dat ff corrigeren…zijn maar een paar foutjes.
En hij krijgt er niet voor betaald ofzo… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oke…deze week duidelijk geen mondag morning blues hahaahhhaha
Owjah…die web-log waar hij het over heeft…jannetmusic er voor met de gebruikelijke www en punt nl…hahaha
die had ik al heel lang…heb nu alles eraf gegooid…omdat ik in het nederlands eigenlijk alles via de hyves doe…en heb nu mn weblog dus engels gemaakt…
Mn web-log is al internationaal…nu mn carriere nog… 8)
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
trots mag je zeker zijn hoor,
en lekker opscheppen mag ook :mrgreen:
@Gab wrote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
trots mag je zeker zijn hoor,
en lekker opscheppen mag ook :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tis gewoon zo leuk allemaal… :mrgreen: :mrgreen:
en ookal wordt het 3x niks…blijft het een onbeduidend album van “weer zo’n zangeresje”…dan nog…de lol die ik er van heb om er mee bezig te zijn neemt niemand me meer af :mrgreen:
ben ik weer :mrgreen: :mrgreen:
Het houdt niet op deze week…
Gisteren weer contact gehad met die producer/schrijver…(Lonnie)
en hij kwam met een sugestie voor een nr…
Hij had het op die liedjes site staan als mannennr…maar hij dacht dat het ook een heel mooi vrouwennr zou zijn…
…of ik um wel wilde proberen… 8) 8)
Geluisterd…en ik dacht…hier kan ik wel wat van maken… :mrgreen:
dus …ja gezegt…alle zooi gekregen over de mail (2 verschillende met zang en 1 zonder zang en de tekst enz…)
Moest de orkestband iets verlagen…twijfel nog tussen 2 hoogtes…
(scheelt maar een half toontje maar is net verschil tussen meer warmte of meer power…)
Ik blijf er wel ff mee klooien…wat je snapt wel…ik wil een demo terug sturen waar hij van achterover valt… 8) 8)
Of het lukt is een 2de…maar ik ga er in elk geval mn best voor doen…
Morgen…voor en tijdens het radio optreden ook video opnames…zodat we al vast wat materiaal hebben om mee te werken…
Dus ondanks dat het radio is…moet ik maar ff wel wat werk doen op mn uiterlijk enz… :lol: :lol:
Tot zover het laatste nieuws…hahhah
het gaat goed met… wat fijn zeg…
en wat leuk dat wij je zo kunnen volgen…
Heb 2 stukjes interview en 1 liedje live…van gisteren…
maar ik weet weer waarom ik -live op lokale radio- nooit fijn vindt…
geluid was zooooooow bagger… :wall: :wall:
Maar goed…heb wel flink reclame kunnen maken…totaal wel een half uur gepraat…en half uur live gezongen en nog een r van duo op cd…dus meer dan de helft van het 2 uur durende programma was voor mij…hahaaha
Alex heeft wel wat leuke video opnames kunnen maken… :thumbup:
Verder heb ik mn contact met Lonnie (de Nashville producer) lekker op gang…
Hij vond wat ik voor um had ingezongen heel mooi…
ga ik een studio opname van doen voor op zn website…
en in ruil daarvoor, mag ik de muziek gratis gebruiken voor mn cd…
Hij heeft aangegeven nog wel meer nrs te hebben waarvan hij denkt dat ik ze mooi zou kunnen neerzetten…en hoopte dat we elkaar op deze manier vaker van dienst konden zijn…
Dus ik nrs inzingen voor hem…en in ruil daarvoor mag ik de muziekbanden gratis gebruiken voor wat ik maar wil…
Normaal kost me het laten inspelen van een nr gauw 150/200 euro…dus ik vind het een prima deal :mrgreen:
Bovendien kom ik ook nog eens met die nrs op zn website, met vermedling wie de demo zingt…dus lekker reclame ook nog… :thumbup:
Heb contact met een studio gezocht…omdat de studio waar ik het album wil opnemen tot aug niet in gebruik is…
Ga in die andere studie eind deze maand of in mei (moeten nog ff data kortsluiten vast een paar nrs inzingen…zodat we ook die video’s kunnen afleveren met audio op studio kwaliteit…
Leuk leuk leuk allemaal hoor… :dance: :dance: :dance:
echt super voor je dat het zo goed gaat, het klinkt alsof je in sneltreinvaart bezig bent, lekker druk :thumbup:
gr L
@lowietje wrote:
echt super voor je dat het zo goed gaat, het klinkt alsof je in sneltreinvaart bezig bent, lekker druk :thumbup:
gr L
na een “voorbereiding in etappes” van zo’n 25 jaar vind ik dat helemaal niet erg … :mrgreen: :mrgreen:
Ach…zei het vanmorgen ook nog tegen iemand die riep:Wow het gaat nu echt gebeuren hè!!!..
dat ik echt geen idee heb waar het op uit draait…maar dat ik op de weg die ik nu bewandeld wel hele leuke dingen tegenkom…
en daar enorm van geniet… :thumbup: :thumbup:
Ben gisteren door mn rug gegaan…mn onderrug en benen voelen nu als 1 grote blauwe plek…Kan alles wel doen…maar voelt alsof het elk moment mis kan gaan…dus ik doe alles heeeeeel voorzichtig vandaag… 8)
Vanavond band repetitie…morgen een half uurtje zingen bij de fanclub avond van een collega artiest :mrgreen: en ik hoor net dat ik misschien zondagmiddag een inval optreden heb bij de opening van het campingseizoen…
Dat hoor ik vanavond of morgen…
dat laatste levert me hooguit de onkosten op…maar tis nooit verkeerd dat collegas weten dat je last minute beschikbaar kunt zijn…
en bovendien…het campingseizoen duurt tot september…dus wellicht kan ik nog een keer terugkomen als ze me gezien/gehoord hebben :mrgreen:
:mrgreen: kan ik me voorstellen…
sterkte met je rug, dat kun je er nu niet bij hebben, hopelijk ben je snel weer soepel :hug:
welke camping? is het een leuke? we willen met hemelvaart kamperen… proefdraaien voor de zomervakantie, en dus zit ik op diverse sites te zoeken, maar twijfel nog.
gr L
@lowietje wrote:
:mrgreen: kan ik me voorstellen…
sterkte met je rug, dat kun je er nu niet bij hebben, hopelijk ben je snel weer soepel :hug:
welke camping? is het een leuke? we willen met hemelvaart kamperen… proefdraaien voor de zomervakantie, en dus zit ik op diverse sites te zoeken, maar twijfel nog.
gr L
ik heb geen idee…Camping Weddebergen ofzo…Groningen volgens mij…
Maar kreeg net te horen dat de orspronkelijke band (waarvan de zanger dus ziek is) gaat proberen de invaller die ze vaker hebben gehad te krijgen…zodat ze daar toch als band kunnen staan.
Ik ben reserve voor als ze echt een andere act moeten zoeken…
(ik ken misschien maar 10 nrs uit hun repertoire…dus als invaller bij die band hebben ze aan mij niks…)
Ik blijf gewoon opscheppen hoor…
Blijkbaar hebben de schrijver uit Engeland (Vic) en de schrijver/Nashville prod. (Lonnie)…gepraat over mij…
uit de mail van Vic…
I’ve just been chatting with Lonnie, and your ears should have been burning! He is knocked out with your singing - me too!
Vic.
x
…
Ik vind het super hoor!! Ik snap er geen zak van… :lol: :lol: :lol:
maar ik vind het super… :mrgreen:
Volgens mij is er op elke hoek van de straat in Nashville supertalent…
maar blijkbaar is het voor die lui ook interessanter dat zo’n griet in Nederland hun muziek mooi kan zingen…dan the girl next door…
Enniweej…just enjoying all the fun , attention and …ehhh…erkenning…
(kan ff niet op het engelse woord komen…) haahah
ow…agnolishment ofzoooww…
Zo…mijn drukke muziekweek is ten einde…
Met mn cameraatje nog optreden van gisteren opgenomen…
Niet zulke beste kwaliteit…maar goed…voor de liefhebbers…
http://www.youtube.com/watch?v=x5XZw_ce2PQ
Heb een eerste -inzing sessie- geboekt bij de studio voor 10 mei.
In elk geval 3…en waarschijnlijk 4 nrs ga ik dan inzingen…
waarvan 1 dus als demo naar de nashville guy gaat…want daar vroeg hij om…
he, was jij zaterdag bij Balk, daar rij ik langs als ik naar mijn werk ga, klein wereldje :mrgreen:
gr L
@lowietje wrote:
he, was jij zaterdag bij Balk, daar rij ik langs als ik naar mijn werk ga, klein wereldje :mrgreen:
gr L
Yep I was in Balk…hah…de boel ligt lekker overhoop daar in de omgeving…(ach…waar ligt het nou niet overhoop…hahah)
Was blij dat ik navigatie had… :mrgreen:
@Jane1966 wrote:
Ik blijf gewoon opscheppen hoor…
Blijkbaar hebben de schrijver uit Engeland (Vic) en de schrijver/Nashville prod. (Lonnie)…gepraat over mij…
uit de mail van Vic…
I’ve just been chatting with Lonnie, and your ears should have been burning! He is knocked out with your singing - me too!
Vic.
x
…
maar blijkbaar is het voor die lui ook interessanter dat zo’n griet in Nederland hun muziek mooi kan zingen…dan the girl next door…
Recognition/Appreciation

@Nefarious wrote:
@Jane1966 wrote:Ik blijf gewoon opscheppen hoor…
uit de mail van Vic…
Vic.
x
…
Recognition/Appreciation
![]()
Pcies…die bedoel ik :mrgreen: :mrgreen:
Ik gooi er nog even een update in…hahahah
Had een tijdje terug wat eerder opgenomen nrs van mezelf in de legaldownload gegooid…
en 2 nrs neergezet voor radiostations die ze gratis kunnen binnenhalen…
Dat is al een bijna 100 x gedaan (vanaf 22 mrt)
1 van die stations radio247 heeft 1 van die nrs…Dear John(ny)
getipt voor -liedje van de week-
En aangezien ik alle airplay en naamsbekendheid kan gebruiken momenteel…
als aanloopje naar het album, hoop ik uiteraard dat ik een weekje extra aandacht kan vangen…
Ik heb via mn hyves en mail dus een stemverzoekje gedaan :mrgreen:
Voor wie ook wil stemmen…(kan dagelijks)
het linkje staat in de www van mn hyves!
En mn hyves staat weer onder de www knop… :mrgreen:
Alle muziek voor de eerste inzingsessie is inmiddels in wave form (zonder kwaliteitsverlies) op cd onderweg naar mij…dus dat moet lukken voor 10 mei… :thumbup:
Ow…as woensdag heb ik de eerste repeteer sessie van hopelijk mijn nieuwe (semi) akoestische band…(tenzij mn auto het begeeft, weant die maakt vrijdag van die opgevoerde brommergeluiden af en toe…)
Ik hoop 1 van de nrs voor de cd met hun (en aanvulling van steelgitarist) live op te nemen!!
Nou…dat was um eerst wel weer…hahaah
Fijne pasen!!!
Nou…ben op 3 binnengekomen bij die internet hitparade… :mrgreen: :mrgreen:
Maar waar ik veel blijer van wordt is dat het country station wat door de meeste country liefhebbers wordt beluisterd…nashville fm…mijn nr in de playlist heeft gezet :thumbup: :thumbup:
Verder lekker voorbereiden voor de zangsessie van 10 mei…en de video’s…
Plan van aanpak is 1 of 2 singles lanceren…de eerste in juni…de 2de vlak voor het album aan…september…(met video clips enz)
We hopen eind sept /begin okt het album klaar te hebben.
Dus er is nu een tijds indicatie…
Voor oktober hebben we ook al promo activiteiten gepland in Manchester Ik ben daar in de herfstvakantie zowiezo vanwege de Soulicious tour van Sir Cliff Richard en een van de songwriters woont maar 50 km bij Manchester vandaan. Mocht het album nog niet klaar zijn…duurt het nooit lang meer…en gaan we gewoon met die 2 singles promoten…
Voor het eerst dat ik een Cliff -uitje kan combineren met mn eigen carriere :mrgreen:
Vandaag weer een nr toegevoegd aan de album lijst…dat brengt het -muziekaal kant en klaar- aandeel op 8 nrs nu…
Heb ook het buma-stemra gebeuren maar eens geregeld…werd ook wel tijd… 8)
Nou dat was um eerst wel weer… :mrgreen: