thnx soleil
hey hey
woow ik ben dus helemaaaaal weg van je stem kom maar op met die cd en ik ben de eerste die hem koopt
:dance: :dance:
ik vind de country stem dus heeeeeeeeeeerlijk om naar te luisteren superrrrrrrr
Dank u Dank u… :mrgreen:
Ben net terug van een dagje opnames…
En als het goed is zijn alle youtube filmpjes voorzien van live beelden of van plaatjes…dus helemaal geen beeld lijkt me niet goed… :think:
:evil: :evil: :evil: :evil:
We waren er al bang voor…hadden de hele dag technische problemen…en konden er maar niet achter komen wat het was…
en dat is helaas terug te horen in de opnames…
Najah…het was wel een leerzaam dagje…
:thumbup:
Opzetje voor videootje gemaakt… :mrgreen: :mrgreen:
(lees: beetje klooien met beeld materiaal van mn foto camera hahah)
http://www.youtube.com/watch?v=5tLrkXgpFa0
De bedoeling is uiteindelijk om de video (met goeie camara dan uiteraard)te laten beginnen in de drukte van de stad…dat ik in de auto stap de GPS gebruik (want dat staat ook in de tekst van het liedje…)
en in de loop van het liedje richting platteland rij…misschien hier en daar al afgewisseld met wat beelden van “mijn” country boy op het plattenland…en dan aan het eind van het liedje uitstap, aangekomen bij mn countryboy…
En dan plakken we de studio versie er onder ipv deze live versie…en voila…we hebben een single met een video clip hahhah
ik denk dat dat nog heel moeilijk kan gaan worden jannet, heb t namelijk zelf al eens geprobeert, en dat is erg moeilijk om synchroon te krijgen…hoe je het ook doet…een live en een studio versie verschillen vrijwel altijd iets in tempo, ik zie je zingen in de auto bijvoorbeeld, dat krijg je niet lipsynch
dus ik denk dat je tzt een nieuw filmpje zult moeten maken…maar dat kan dan toch ook weer erg leuk zijn om te doen :mrgreen:
@kristalkindje wrote:
ik denk dat dat nog heel moeilijk kan gaan worden jannet, heb t namelijk zelf al eens geprobeert, en dat is erg moeilijk om synchroon te krijgen…hoe je het ook doet…een live en een studio versie verschillen vrijwel altijd iets in tempo, ik zie je zingen in de auto bijvoorbeeld, dat krijg je niet lipsynch
dus ik denk dat je tzt een nieuw filmpje zult moeten maken…maar dat kan dan toch ook weer erg leuk zijn om te doen :mrgreen:
Ik heb dit even snel snel in elkaar gedraaid…maar moet wel te doen zijn hoor…als ik deze film een beetje uit elkaar getrokken had kreeg ik het nog een stuk beter…maar vond ik voor nu ff niet nodig…het was ff een ideetje…
En een nieuw filmpje wilde ik zowiezo maken dan…ook betere kwaliteit…anders wil die tv-zender in de Uk ze ook echt niet hebben…
(had ik verteld toch…dat een country tv station belang heeft bij mn nrs/video’s…maar dat we dus nog geen video’s hebben,…?)
Als je in de auto die studio versie in de speler gooit…en meezingt…kun je zo het geluid wisselen later…
En buiten kun je met de MP3 speler meezingen…die oortjes kun je wel verstoppen…
Maar…ik hoef ook niet de hele clip zingend in beeld hè…
Ik heb er alle vertrouwen in…
Bovendien heb ik op mijn pc heel simpel windows-movie-maker en heeft de video-maker veel betere/uitgebreidere programma’s…
Najah…vandaag ff beetje ideen uitwerken…als ik ertussen het werken door aan toe kom… :mrgreen:
(heb 2 gastkindjes rondhuppelen)
je hebt een super stem…
normaal hou ik niet van dit soort genre,
maar jou stem gaf mij wel wat rust !
@Gab wrote:
je hebt een super stem…
normaal hou ik niet van dit soort genre,
maar jou stem gaf mij wel wat rust !
Dank je…
Dit nr (City Girl) is wel een beetje 13 in een dozijn country idd…maar het ligt lekker in het gehoor heb ik begrepen… :mrgreen:
Heb de video beelden nog ff aangepast…(en weer redelijk synch gekregen… :thumbup: )
Heb het videootje maken te pakken nu hahahah
Even beetje beeld gemaakt bij een zelf geschreven nr…
http://www.youtube.com/watch?v=Ikz4C2yrqLg
( co starring Bailey and Meis (mn 2 chihuahua wanna-bees) as themselves…hahhhah)
Nice!
Mooie stem hoor :thumbup:
@Jane1966 wrote:
Heb het videootje maken te pakken nu hahahah
( co starring Bailey and Meis (mn 2 chihuahua wanna-bees) as themselves…hahhhah)
Heb ff moeten janken bij t nummer…
@Sweet-Love wrote:
@Jane1966 wrote:Heb het videootje maken te pakken nu hahahah
Heb ff moeten janken bij t nummer…
Ik krijg veel response op dit nr…altijd weer (heb het opgenomen in 2002)
Iedereen herkend er wel iets van zichzelf in…pijn verlies…en toch weer door moeten/kunnen…
Ik heb het nr geschreven met mn overleden zoontje in gedachten…maar wilde de tekst niet te persoonlijk, dus heb ik het in een ander verhaal gegoten…
Had zelf het idee dat het gevoel er evengoed goed in uit kwam…
en misschien is dat ook wat mensen raakt/aanspreekt…
Zo…even een update…ben nog steeds leuk bezig namelijk hhaahhaha
Gisteren een nieuw nummer toegevoegd aan mn lijstje voor het album.
Weer van de engelse schrijver waar ik al een paar van gekregen heb.
Deze keer een co-write nr met iemand uit Florida…
Kijkend en luisterend bij deze schrijver (JD Cole…)…heb ik gelijk daar ook contact mee gezocht…
Hij heeft nog een paar lekkere uptempo liggen… :mrgreen:
Hij had mn nrs beluisterd en was onder de indruk…nog beter 8)
Verder heeft Vic (de engelse schrijver) mn opnames laten horen aan een vriend van hem…en die was ook, volgens Vic…erg onder de indruk…
Ik denk…nou leuk…maar wat heb ik daar verder aan…
Laat die gozer nou Lonnie Ratliff heten…als in…Lonnie Ratliff Nashville Country Record Producer… :shock: :shock: :mrgreen: :dance:
(en een paar uur later had in van meneer een facebook vriendenverszoek…nou daar wil ik best vriendjes mee worden…haha)
Nog geen idee of daar verder wat uit voort komt hoor…maar als zo iemand onder de indruk is…dan zou daar best een straatje aan kunnen zitten natuurlijk,… :mrgreen:
En ik vind het heus niet erg om een album in Nashville op te gaan nemen ofzo… 8)
Deze week eerst de radio uitzendingen en het optreden van volgende week even voorbereiden…(weet niet eens meer of ik dat al verteld had…zoek van de week de internetlinkjes ff op)
Zaterdag is interview met cds…dus daar hoef ik , behalve een cd met wat ik gedraaid wil hebben, niet veel voor voor te bereiden…
Woensdag interview en 8 nrs live…daarvan heb ik er nu dacht ik 5 of 6 uitgezocht…(ligt ook aan Alex…die misschien meekomt…want dan doen we ook 1 of 2 nrs samen)
En dan de 16de mn eerste live optreden met de 2 nieuwe nrs er in…
Daar (en van de live radio show) willen we ook zoveel mogelijk video beelden van maken…
Dus…ik ben nog steeds leuk bezig zeg maar…
echt wel lekker bezig :thumbup:
gr L
Wat leuk dat je zo heerlijk bezig bent met iets waar je zo gepassioneerd over bent. Dat vind ik altijd zo leuk om te zien en horen bij mensen :thumbup:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gisteren weer leuke thuisopnames kunnen maken!!
Opgestuurd naar de beide schrijvers…
(ze hebben me de orkestbanden dus GRATIS geleverd…dat is echt bijzonder…en houdt in elk geval in dat ze er vertrouwen in hebben…
dus ik wil ze ook goed op de hoogte houden wat wat ik er mee uitspook en het liefst ook hun mening/goedkeuring…
want ik zou zelf ook niet willen dat iemand mijn eigen geschreven nrs zou opnemen op een manier die ik niet mooi vind…)
En ik kan dus vandaag weer niet lopen…door al die veren in mn k*nt :lol: :lol: :lol:
ff opscheppen hoor…hihi…
Vic: Such a lively and powerfull performance, sound great!
I have no qualms about your vocals. Top -class!!
Ik moest het woord qualms eerst opzoeken…hahaah…maar had wel in de gaten dat het positief was… :lol:
JD Cole: Jannet. that is such a BEAUTIFUL job on “Cowboy”. I made a CD of it and let my wife hear it. She took off with it so I guess I’ll have to make another. There’s a lot of our songs you can do with a strong country voice like you have. I’m proud of the demo. Thanks and keep in touch, J. D.
Zo!!Ik kan weer ff vooruit…Dus ik blijf het zeggen…ik ben leuk bezig… :mrgreen:
super voor je !!!
(je bent echt goed bezig :inlove: )
Ik blijf goed bezig hahahaha
Ik had nog een hele mooie nieuwe demo song gekregen…echt nieuw…net 2 weken terug ofzo geschreven/geregistreerd enz…
door Vic (waar ik meer nrs van heb) en Lonnie- Nashville Country Record producer- Ratliff…
Heb gisteren met een paar bandleden een eerste opzetje gemaakt…en klinkt al best leuk…
Uiteindelijk wil ik dit nr live op de cd hebben…
Het is een typsiche - einde van de avond- nr…
Rustig begin…mooie opbouw (volgende keer geef ik de steelgitarist nog een rondje de ruimte voor ik weer inzet…want hij had het net te pakken…toen ik het volgende couplet al weer inzette…maar goed…daarvoor zijn repetities…proberen…kijken wat mooi is…wat niet…enz…)…paar uithalen aan het eind…
Als je um goed brengt en het geluid staat goed (bagger geluid , zo’n foto camera…helaas)…dan is het echt een kippenvel nr volgens mij mij… :thumbup:
Hij staat verborgen op youtube…wil nog niet alle nrs die we gaan gebruiken voor de cd vrijgeven…dus op die eerste 2 na zet ik alles verborgen…kan ik ze rondsturen aan wie ze moeten horen…en verder kan niemand ze vinden…
maar die paar lezers hier die het leuk vinden…dit is um…
(eerste opzetje dus he…)
http://www.youtube.com/watch?v=R_yiqU_If_M
Vanavond vanaf 17.00 uur heb ik interview met cd tracks op radio moonlight / Team Fm…
(livestream drenthe voor degene die wil luisteren…zelf vind ik interview/cd nooit zo interessant…woensdag doe ik interview met 8 nrs live…dat is veel spannender :mrgreen: … )
succes vanavond :thumbup:
en ook voor woensdag ! :thumbup: :thumbup: