Sjah…het topic zegt…schrijf over wat je zoals bezig houdt…
Nou , voor wie het interesseerd,…momenteel ben ik vooral heel druk met muziek dingen…
En jemig wat heb ik dat gemist de afgelopen jaren…
Toegegeven…het is momenteel soms wel een beetje te druk…
Naast de band…het duo en de solo act waar de nodige repetities en af en toe weer een leuk optreden aan kleeft…
ben ik EINDELIJK bezig met een eigen album!!!
Dit is 1 van de nrs die ik daarvoor gekregen heb van een engelse songwriter…
Let wel…de zang is gewoon live thuis ingezongen…dus dit is zeker nog niet het eindresultaat…dat komt nog in de studio…
http://www.youtube.com/watch?v=l-UqPiSKzTw
Van dezelfde schrijver heb ik ook nog wat uptempo liggen…
:thumbup:
Door het contact met deze schrijver gaan er ook opeens deuren open bij een country tv station… :shock:
Hij had mijn eigen geschreven nrs laten horen daar…die al opgenomen zijn in de studio…en ze wilden die nrs wel opnemen in de playlist…
1 klein probleempje…IK HEB GEEN VIDEO’S…
Dus je hoeft niet te raden waar ik nu ook mee bezig ben… :mrgreen:
Binnenkort dus mn eigen eigen video clipjes…
Ik heb me aangemeld voor een grote europese country show…komen 24 solisten in…dus fingers crossed…als ik daar geselecteerd wordt levert dat gegarandeerd erg leuk werk op!!! :thumbup:
En dan ben ik ook nog bezig een tribute act in elkaar te draaien…zo’n 20 nrs die ik allemaal ken van mn grote favoriet en voorbeeld.
valt niet mee…de hoogte van de orkestbanden moet vaak aangepast…maar heb nu thuis 12 nrs ingezongen…waarvan ik weet dat ik ze ook live goed kan brengen…
Hier in Nederland is er niet zo veel animo voor…maar in de UK des te meer…dus hopelijk ga ik met die act binnenkort de noordzee over
:mrgreen:
Voorbeeldje van de tribute…
http://www.youtube.com/watch?v=jlmzDfcOLBA
8 korte stukjes…
http://www.youtube.com/watch?v=JpHsLSm_-XE
Om kort te gaan…ik verveel me echt niet als ik vrij ben… 8)
Je hebt echt een mooie stem :thumbup: , ik hou alleen niet van die muziek.
He wat leuk zeg! En wat een mooie stem heb je :thumbup: Kan me voorstellen dat jij je niet verveelt! Leuk dat het allemaal een beetje begint te lopen nu. Succes hoor!
En ja… waar ik mee bezig ben? Met ooit een goede fotograaf worden.
Klinkt goed, luister graag naar wat lagere vrouwenstemmen, lekker relaxed :thumbup:
Kun je je niet opgeven voor the voice of Holland, country heb ik nog niet veel gehoord daar en Lenny ging best lekker met een ‘alternatief’ stijltje :mrgreen:
Succes met alles, spannend hoor!
Yvonne
@romata wrote:
Je hebt echt een mooie stem :thumbup: , ik hou alleen niet van die muziek.
Welke muziek hou jij van dan?
ik had…om mn hoge stem te oefenen, vorige week dit thuis ingezongen…
mag het van mn dochter nooooooooit meer doen…want zij werd wakker van dat “gejank” :lol: :lol: :lol:
@yvon wrote:
Klinkt goed, luister graag naar wat lagere vrouwenstemmen, lekker relaxed :thumbup:… :roll: :roll: heb mee gedaan met de audities…en kwam niet door de voorronde… 8)
Kun je je niet opgeven voor the voice of Holland, country heb ik nog niet veel gehoord daar en Lenny ging best lekker met een ‘alternatief’ stijltje :mrgreen:
Succes met alles, spannend hoor!
Yvonne
@Matsjo wrote:
He wat leuk zeg! En wat een mooie stem heb je :thumbup: Kan me voorstellen dat jij je niet verveelt! Leuk dat het allemaal een beetje begint te lopen nu. Succes hoor!
En ja… waar ik mee bezig ben? Met ooit een goede fotograaf worden.![]()
Duss…mocht ik binnenkort nieuw promo materiaal nodig zijn… 8) 8)
Hoi,
Zelfs kate busch zo heet ze toch geloof ik :think: daar moet je van houden maar zo erg vond ik het echt niet klinken, klonk mij hetzelfde in de oren als de originele
en ik hou wel van country, als ik maar een deuntje hoor, zit ik al mee te doen, mijn man let daar altijd op :lol:
van mij een dikke 10 :thumbup:
Bij de voice was geloof ik jaqueline heete ze wat baalde ik als een stekker dat ze eruit ging, was helemaal weg van haar stem :inlove:
maar ja smaken verschillen,waarom ben je eigenlijk niet door gegaan dan, was het er ook zo druk net als popstars ?
t, is denk ik ook kwestie van smaak… :think:
Ik luister ook vaak radio west, is geloof ik voor 50 plussers, maar veel oude muziek daar hou ik van :thumbup:
Waar ik me zoal mee bezig houd… Hmmm, ik ben mijn 2e bedrijfje aan het opbouwen. Mijn uiteindelijke doel is mijn eigen kinderdagverblijf, dat is al jaren mijn droom. Al weet ik niet of dat nog nut heeft over een paar jaar met alle veranderingen, vooral qua prijzen.
Daarnaast schrijf ik graag, alleen heb ik dat al een hele tijd niet meer gedaan. Vooral kinderverhalen vind ik leuk. En ik wil nog veel meer, uhh ja ik wil te veel eigenlijk :mrgreen:
@melanie wrote:
Hoi,
Zelfs kate busch zo heet ze toch geloof ik :think: daar moet je van houden maar zo erg vond ik het echt niet klinken, klonk mij hetzelfde in de oren als de originele
en ik hou wel van country, als ik maar een deuntje hoor, zit ik al mee te doen, mijn man let daar altijd op :lol:
van mij een dikke 10:thumbup:
Bij de voice was geloof ik jaqueline heete ze wat baalde ik als een stekker dat ze eruit ging, was helemaal weg van haar stem :inlove:
maar ja smaken verschillen,waarom ben je eigenlijk niet door gegaan dan, was het er ook zo druk net als popstars ?
t, is denk ik ook kwestie van smaak… :think:
Ik luister ook vaak radio west, is geloof ik voor 50 plussers, maar veel oude muziek daar hou ik van :thumbup:
Ken Jaqueline (van de Griend)wel …ze is bij Cash on Delivery gaan zingen toen Ilse eruit ging.
Zij en Wim (zanger van die band) hebben zelfs nog een keer een demo ingezongen van een nr wat ik geschreven heb, hahah, maar het was niet echt in de goeie hoogte…dus niet echt reclame voor hun)
Heb vroegah… 8) (toch al weer zo’n 10 jaar terug) regelmatig op zelfde festivals gestaan als zij…toen met de band waar ik destijds in zong.
Volgens mij zingt ze nog steeds bij COD…
The Voice was niet druk met de audities…had gewoon een tijd opgekregen dat ik er moest zijn…en ik was ook met een groepje van 6 ofzo…rond die tijd netjes aan de beurt…
moest daarna als enige ook nog een interview doen…waardoor ik de indruk kreeg dat ze me in elk geval van dat groepje 1 van de betere vonden… :think:
Maar kreeg later mail dat ik toch niet door was…geen reden opgegeven…
Najah…denk ook dat ik op zich veel meer kans bij bij zo’n Euro Country Master gebeuren…
Heb in 2002 en 2006 al eens een Nederlandse Country award show gewonnen…dus wordt tijd voor de rest van europa…hahahahahh
Ach…ik ben gewoon na de geboorte van Sem een tijdje gestopt…
(wist gewoon dat ik echt niet rustig op het podium zou staan (angst voor wiegedood gaat echt nooit meer weg als je dat een keer mee gemaakt hebt)…dus die strijd wilde ik niet eens aangaan…
maar nu zit hij op school en wordt het hoog tijd dat ik weer lekker in de muziek bezig ga :thumbup:
Ben al wel weer even bezig hoor…zo’n 15 optredens per jaar denk ik…de afgelopen 2 jaar…maar dat dekt voor mij de lading- lekker met muziek bezig zijn- nog lange niet… :mrgreen:
Dus vandaar dat ik niet alles aanpak wat ik leuk vind…en waar me kansen geboden worden…of waar ik ze zelf kan creeeren :thumbup:
wat leuk we delen een hobby geloof ik :mrgreen:
dit ben ik
http://www.youtube.com/watch?v=htrRUR-yQnE
zang en gitaar
met twee vrienden, de ene op gitaar de ander bas
ik heb niet zo veel ambities , gewoon lekker samen muziek maken bij mij thuis verder niet echt meer
misschien later weer
@kristalkindje wrote:
wat leukwe delen een hobby geloof ik :mrgreen:
dit ben ik
zang en gitaar
ik heb niet zo veel ambities , gewoon lekker samen muziek maken bij mij thuis verder niet echt meer
misschien later weer
Wow mooi zeg :thumbup: :thumbup:
Switch je nou steeds van borst naar kopstem…? zo klinkt het namelijk…
:think:
Ow deze komt ook op het album waarschijnlijk…
Alex (en ik
http://www.youtube.com/watch?v=wWvhcwr8Md4
Dit schijnt live altijd mensen kippenvel te bezorgen… :mrgreen:
@Jane1966 wrote:
@kristalkindje wrote:wat leukwe delen een hobby geloof ik :mrgreen:
dit ben ik
zang en gitaar
misschien later weer
Wow mooi zeg :thumbup: :thumbup:
Switch je nou steeds van borst naar kopstem…? zo klinkt het namelijk…
:think:
hier en daar ja
mijn echte laagte zing ik inderdaad met mijn borststem en om dan weer naar hoogte te gaan gebruik ik de kopstem, ik heb een klassieke opleiding gehad dus dat is wel een soort tweede natuur
komt bij datik ten tijden van deze opname zwaar verkouden was, net de dag dat je de studio dan voor 1x in je leven ingaat ( een professionele studio dus
en dan komt t iets mer op techniek aan ja…dit nummer was erg emotioneel om in te zingen omdat het voor mijn toen terminaal zieke moeder was, ook dat hoor ik zelf wel terug in de opname maar ik blijf trots op dit nummer dat ik voor haar heb geschreven
dit nummer blijf ik meer in mn kopstem
zowel in de eerste als tweede stem, dit is trouwens wel een thuisopname
http://www.youtube.com/watch?v=_AIjT5IYwaQ
@Jane1966 wrote:
Ow deze komt ook op het album waarschijnlijk…
Alex (en ik
ik ben benieuwd hoe het live klinkt, ik ben ook geen echte country liefhebber zelf , wel bluegrass trouwens, maar dan meer traditional zeg maar
dus ik kan t wel waarderen hoor, mooi duet en er is in duitsland wel veel animo voor he , de country :thumbup:
@kristalkindje wrote:
@Jane1966 wrote:Ow deze komt ook op het album waarschijnlijk…
Alex (en ik
ik ben benieuwd hoe het live klinkt, ik ben ook geen echte country liefhebber zelf , wel bluegrass trouwens, maar dan meer traditional zeg maar
dus ik kan t wel waarderen hoor, mooi duet en er is in duitsland wel veel animo voor he , de country :thumbup:
Ja die Euro Country Masters wordt ook in Duitsland gehouden …ben benieuwd…haha
En ik heb dus nog nooit een noot zangles gehad…
heb mezelf wel allerlei dingen per ongeluk goed aangeleerd blijkbaar…
want ik hoorde altijd veel mensen klagen over problemen als ze meerdere avonden achter elkaar moesten enz…terwijl ik wel eens 5 dagen achter elkaar heb moeten zingen…of middag en avondvullend op 1 dag…en hoewel mn praatstem wel wat hees wordt…heb ik er met zingen amper last van… :thumbup:
En zal je altijd zien he…verkouden als het er echt op aan komt… :?
Maar ik vind het ook een hele mooie opname hoor :thumbup:
Zal vanavond de andere ook luisteren…heb nu te veel herrie in huis… :mrgreen:
wauw… en dan nog zeggen van het moet nog beter geworden
ik hou dus van alles…
en kate bush… ik hou dus echt van dit nummer… :inlove:
laat ik het zo zeggen… jij bezorgt mij kippenvel met dit nummer… vind het echt mooi…
vind het knap dat je country kunt en dan ook kate bush (ik probeer het ook wel in de auto… maar geloof dat ik alleen maar kraaien wegjaag… :lol:, kinderen “zingen” dan ook mee… :lol: )
kris jij hebt ook een ontzettend mooie stem…
en dat nummer voor je moeder… pff… ook kippenvel… en dan heb ik nog niet eens naar de tekst geluisterd. alleen de manier waarop je zit.
dus dames… ik kan niet anders zeggen als dat ik jullie beide ontzettend mooi vind zingen…
@Pitje27 wrote:
wauw… en dan nog zeggen van het moet nog beter geworden
ik hou dus van alles…
en kate bush… ik hou dus echt van dit nummer… :inlove:
laat ik het zo zeggen… jij bezorgt mij kippenvel met dit nummer… vind het echt mooi…
vind het knap dat je country kunt en dan ook kate bush (ik probeer het ook wel in de auto… maar geloof dat ik alleen maar kraaien wegjaag… :lol:, kinderen “zingen” dan ook mee… :lol: )
Hhahahah dank je…wat een flinke echo al niet kan doen 8)
En sjah…al die nrs zijn gewoon live in de huiskamer ingezongen…dus als ik straks de studio in ga gaat dat echt nog een stuk beter klinken…
Ik neem het thuis gewoon op met mn setje waar ik ook mee optreed…dus zeg maar live zonder publiek haha
(op een klein kind na af en toe :lol: )
En dan gooi ik er meestal nog een klein beetje referb in (echo) met een bewerk programma…maar meer kan ik er ook niet mee…
Owja…bij Kate Bush had ik alle echo registers opengegooid hahahah
mijn hub dacht echt dat het Kate B was…
maar WAUW, jullie kunnen zingen, echt leuk om te zien en te horen…
zijn er meer mama’s op kok die zichzelf durven laten horen?
ik houd het maar bij kinderliedjes… :mrgreen:
gr L