Leuk bezig :-)

@lowietje wrote:

mijn hub dacht echt dat het Kate B was…

maar WAUW, jullie kunnen zingen, echt leuk om te zien en te horen…

zijn er meer mama’s op kok die zichzelf durven laten horen?

ik houd het maar bij kinderliedjes… :mrgreen:

gr L

OMG dit vind ik zo grappig…

Ik zing dus normaal noooooooit zo…gebruik mn kopstem bijna nooit…

maar vond de backtrack tussen een zooi anderen en dacht…Hey laat ik eens gek doen… :mrgreen: :mrgreen:

Misschien leuk voor een feestje…pruik op…heksenjurk aan…hoop rook enz… 8) 8)

Net weer een nieuwe uitdaging…

Ik kan de backtrack van Miss You Nights niet echt in een lekkere hoogte veranderen…zonder dat de koortjes of heel erge bromstemmen krijgen…of smurfen worden…

dus…ik heb um accapella geprobeerd…

En ik denk dat het nog wel mooi gaat worden ook…

Ben in deze opname nog heel dicht bij het orgineel gebleven…maar je kunt natuurlijk improviseren bij het leven…als je wilt haaaahh

(je hoort mn zoontje ook nog ergens tussendoor hoesten…hahah )

@lowietje wrote:

gr L

nou kinderliedjes heb ik ook gedaan hoor haha met mijn dochtertje samen zelfs,…zijn best grappig :inlove: , maarre ik ga niet jannet haar topic hier vervuilen met mijn muzikale maaksels, even op mijn youtube kanaal zoeken dan vind je van alles van mij als je verder nog nieuwsgierig mocht zijn

ik ga even verder naar jannet luisteren :thumbup: :mrgreen:

@kristalkindje wrote:

@lowietje wrote:

gr L

nou kinderliedjes heb ik ook gedaan hoor haha met mijn dochtertje samen zelfs,…zijn best grappig :inlove: , maarre ik ga niet jannet haar topic hier vervuilen met mijn muzikale maaksels, even op mijn youtube kanaal zoeken dan vind je van alles van mij als je verder nog nieuwsgierig mocht zijn

Mag best hoor, ik vind het niet bepaald vervuilen :mrgreen: :mrgreen:

jammer dat ik zo’n digibeet ben, anders ging ik hub z’n gitaargepingel opnemen en hier spammen, hij ‘‘speelt’’ sinds een paar maand, via youtube probeert hij dingen na te spelen, op basis van lesfilmpjes…

hij kreeg een rooie kop toen ik van de week zei dat hij het de visite (zijn zusje en haar vriend) moest laten horen… :mrgreen: maar hij deed het wel :inlove:

gr L

@lowietje wrote:

jammer dat ik zo’n digibeet ben, anders ging ik hub z’n gitaargepingel opnemen en hier spammen, hij ‘‘speelt’’ sinds een paar maand, via youtube probeert hij dingen na te spelen, op basis van lesfilmpjes…

hij kreeg een rooie kop toen ik van de week zei dat hij het de visite (zijn zusje en haar vriend) moest laten horen… :mrgreen: maar hij deed het wel :inlove:

gr L

Hoe ik het momenteel doe…Ik neem het op op minidisc…en dan laat een snoertje van de uitgang van de versterker naar de mic ingang gaan van de pc…

Is niet perfect…maar ach…voor oefenopnames is het leuk zat :slight_smile:

Ik ga zondag ook live opnemen…soort huiskamer concert… :mrgreen:

maar dan met mn geluidsman erbij…die de boel wat beter voor elkaar heeft dan ik…

Ik wil zo graag wat nrs in de studio opnemen…ook omdat ik 13 april gast ben in een 2 uur durend country programma op de radio…

Doe ik totaal 8 nrs live…ze draaien wat studio materiaal van me…en wat nrs die ik zelf mooi vind…interviewtje erbij enz…erg leuk allemaal.

Maar zou leuk zijn als ik dan die nieuwe nrs al ingezongen heb…of in elk geval de orkestband met achtergond stemmetje…dan kan ik um daar live doen…

maar de studio waar ik de andere nrs heb opgenomen is aan het verbouwen… 8)

net nu ik haast heb…en alles het liefst gisteren klaar wil…hahah

Klinkt leuk hoor! Succes met je album spannend en country leuk klein wereldje ook. De vader van mijn oude schoolvriendin had een vrij goede band (West Virginian Railroad) en daar ging ik wel eens mee naar een optreden. Grappige is dat ik die man ineens weer op tv zag een paar jaar geleden bij Holland’s got talent in het publiek, daar zat hij voor Waylon want dat zijn dan ook al weer jaren goede vrienden.

@Tante Soesa wrote:

Klinkt leuk hoor! Succes met je album spannend en country leuk klein wereldje ook. De vader van mijn oude schoolvriendin had een vrij goede band (West Virginian Railroad) en daar ging ik wel eens mee naar een optreden. Grappige is dat ik die man ineens weer op tv zag een paar jaar geleden bij Holland’s got talent in het publiek, daar zat hij voor Waylon want dat zijn dan ook al weer jaren goede vrienden.

Nou met mn Female SCR (Sir Cliff Richard) tribute en mn Living Jukebox act ben ik gelukkig ook wel buiten het country wereldtje actief…

want ik hoef ik niet zo nodig binnen dat wereldje te blijven… :mrgreen:

Mijn grootste voorbeeld en idool is dus Sir Cliff…en ik heb echt vreselijk mn best gedaan in die huge collectie een nr te vinden die ik kan mee nemen voor dat country radio programma…maar behalve een paar nrs die wat tegen country/rock en country/pop aan hangen…kan ik gewoon echt geen enkel country nr ontdekken…(en dan hebben we het over een slordige 50 cds… 8) )

@Jane1966 wrote:

@romata wrote:
Je hebt echt een mooie stem :thumbup: , ik hou alleen niet van die muziek.

Welke muziek hou jij van dan?

ik had…om mn hoge stem te oefenen, vorige week dit thuis ingezongen…

mag het van mn dochter nooooooooit meer doen…want zij werd wakker van dat “gejank” :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=Wn1ft68a9Zc

Ben jij dit? :shock:

Wauw applaus hoor :clap: :clap:

Tja ik ben gek op Kate Bush, je hebt het heel goed gezongen.

Het andere trouwens ook, je hebt een hele fijne sound om naar te luisteren.

@kristalkindje wrote:

wat leuk :smiley: we delen een hobby geloof ik :mrgreen:

dit ben ik

http://www.youtube.com/watch?v=htrRUR-yQnE

zang en gitaar

met twee vrienden, de ene op gitaar de ander bas

ik heb niet zo veel ambities , gewoon lekker samen muziek maken bij mij thuis verder niet echt meer

misschien later weer

Wauw mooi Kris, erg ontroerend :frowning:

@mamma van sharondenise wrote:

@Jane1966 wrote:
@romata wrote:
Je hebt echt een mooie stem :thumbup: , ik hou alleen niet van die muziek.

Welke muziek hou jij van dan?

ik had…om mn hoge stem te oefenen, vorige week dit thuis ingezongen…

mag het van mn dochter nooooooooit meer doen…want zij werd wakker van dat “gejank” :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=Wn1ft68a9Zc

Ben jij dit? :shock:

Wauw applaus hoor :clap: :clap:

Tja ik ben gek op Kate Bush, je hebt het heel goed gezongen.

Het andere trouwens ook, je hebt een hele fijne sound om naar te luisteren.

Thanks…en ja…dat ben ik dus… :mrgreen:

En zelf een fan van het eerste uur…sinds ik in 1999 echt begon met veel optreden…kon niet horen dat ik het was…

8)

Komt gewoon omdat ik die stem nooit meer gebruik…

Maar het is ook de “schuld” van Cliff dat ik een redelijk ontwikkelde kopstem heb …hahaha

Hij zong namelijk begin jaren 80 achtergrondstemmen in op 2 lps van een vrouw die ook erg hoog kon…en die nrs ben ik toen gaan leren zingen :mrgreen:

Viel me ook mee hoe dat Kate Bush nr uitpakte hoor…had verwacht dat mn kopstem aardig "roestig zou zijn…maar dat valt mee…

Ik ben alleen niet zo goed in overgangen…zoals Kris :thumbup:

Cool!!!

(en mooi!)

Ik hou zelf wel heel veel van zingen, maar zal daar niemand mee willen “verblijden” hahaha. 8)

Mijn liefste vriendinnetje zingt wel heel erg mooi :inlove: , misschien mag ik dat wel komen “showen” van haar. 8) Want ik ben er mega trots op.

@Jane1966 wrote:

@kristalkindje wrote:
@lowietje wrote:

gr L

Mag best hoor, ik vind het niet bepaald vervuilen :mrgreen: :mrgreen:

okee :mrgreen:

dan laat ik toch even mn frutsel met mn kleine meisje samen horen, ze was toen nog geen vier, het was bedoelt als leuk middagje samen knoeien, zoiets als koekjes bakken maar dan anders…en ook leuk als herinnering voor later, je hoort dus mij op gitaar en eerste en tweede stem

en als aanvulling het stemmetje van mijn dochter die nu negen is

http://www.youtube.com/watch?v=i8Z95mqd6Hc

hier nog een paar linkjes naar baksels van mijzelf op gitaar +zang

http://www.youtube.com/watch?v=8jD66q-0ItU

http://www.youtube.com/watch?v=WeeA7hpNOsE

http://www.youtube.com/watch?v=SBn4g7_QGQo

liedje dat ik heb geschreven voor mijn dochter een paar jaar geleden

http://www.youtube.com/watch?v=JY28wO42Rwg

deze moet ik altijd nog eens beter opnemen, geschreven voor mn moeder toen ze ziek was…hier en daar wat foutjes maar toch recht uit het hart

http://www.youtube.com/watch?v=UpYqUJVOv0o

kris… wat heb jij een veelzijdige stem zeg…

en dat liedje van tribute to my mother…zowel :inlove: als :cry:

Wat leuk zeg…

Ik kan dus echt niet gitaar spelen…(3 accoorden ram ram…dan houdt het op hahhah)

En mijn zoontje…die wil backing vocalist worden bij Cliff… :mrgreen:

(moet tie wel opschieten…Cliff is ook al 70 8) )

Deze is van anderhalf jaar terug…wastie 3(de dvd ook trouwens…die was toen net nieuw…50 years Cliff and the Shadows…heb die show 2x live gezien…heb me nog nooit zo vermaakt met een stel bejaarden op het podium hahahahahah)

En zijn wat stukjes van mijn eigen geschreven liedjes :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=6KQfTDv-c1E

en liedje voor Marco :vlinder: …

(en bewijs dat ik geen gitaar kan spelen… :lol: )

http://www.youtube.com/watch?v=WJct1s_w89I

I’m a sucker for oldies…zo worden ze gewoon nie meer geschreven… :inlove: :inlove:

je liedje voor Marco* is mooi

en gitaarspel hoeft ook niet altijd ingewikkeld te zijn toch

( t helpt wel om een volwassen gitaar te kopen trouwens hahaha…je hebt dan toch echt wat meer plek voor je vingers…en ach als je die accoorden kunt leren kun je er ook meer leren hoor…je kunt bijna alle acoorden op de eerste vier fretten spelen :mrgreen: )

@kristalkindje wrote:

je liedje voor Marco* is mooi

en gitaarspel hoeft ook niet altijd ingewikkeld te zijn toch

( t helpt wel om een volwassen gitaar te kopen trouwens hahaha…je hebt dan toch echt wat meer plek voor je vingers…en ach als je die accoorden kunt leren kun je er ook meer leren hoor…je kunt bijna alle acoorden op de eerste vier fretten spelen :mrgreen: )

Hhahah jah…heb alleen een half en een 3/4 formaat staan haha,maar geloof niet dat het veel uitmaakt voor mij hoor…speel op alle formaten even beroerd… :lol:

Heb een tijdje tijdens optreden een stukje opgevoerd…

gingen we met veel bombarie aankondigen dat er nu een zelfgeschreven nr kwam van mij…en dat ik mezelf ging begeleiden op gitaar…

Ik de gitaar van de gitarist om mn nek…klooien met de capo enz…ondertussen vertellen dat het nr ging over een tot levenslang veroordeelde gevangene…die een uitweg voor zn problemen zocht…

vervolgens ging ik dan als een idioot met de plectrum over de snaren heen en weer…(vijl geluid)… :lol: :lol:

Na een minuut ofzo hield ik op…en zei (met weer veel gevoel voor drama 8) )…Free at last!!! :lol: :lol:

Kris dat liedje voor je dochter kippenvel en tranen in mijn ogen :inlove:

Jane wauw wat een onwijs mooie stem heb je , dat liedje voor :vlinder: Marco :vlinder: prachtig