Nou ik vind het ook echt wel een streepje hoor! Dat kan volgens mij echt niet meer door de pregnyl komen!!
GEFELICITEERD!!! JIPPIE!!! :dance:
Ben ook helemaal happy :inlove: :inlove:
Hoe kom je trouwens aan zo’n banner? Moet je dan soms echt lid zijn van de site?
Nee hoor, ben ook geen lid. Ik heb hier de link voor je:
http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
Succes, kom je 'm snel showen? :inlove:
Hey bedankt voor de link, ik ga zo ff kijken. Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik ben echt mega ziek geweest afgelopen weekend, buikgriep. Ik ben vrijdagmiddag vroeg weg gegaan van mijn werk omdat ik me niet lekker voelde, maar halverwege moest ik de auto al langs de kant van de weg zetten om over te geven.
Tot en met zondag hield ik zelfs het kleinste slokje water niet binnen, ik heb alleen maar in bed gelegen. oh ik heb me al heel lang niet zo slecht gevoeld…
Maar nu gaat het gelukkig weer goed en ik ben weer aan het werk.
Mom hoe gaat het met jou? nog meer testen gedaan? :lol:
Hoe voel je je? Wanneer mag je voor een echo?
Vlieg, hoe is het met jou? met jouw cyclus? nog steeds regelmatig?
Jeetje Dpahne, wat vervelend zeg dat je zo ziek bent geweest… Maar gelukkig ben je nu weer opgeknapt!
Ik mag 13 oktober voor mijn 1e echo. Echt ik kan die dagen wel voorbij kijken, zo lang duurt het naar mijn gevoel… hahaha :lol:
Ik heb afgelopen zaterdag voor het laatst getest, met zo’n digitale met indicator. Die gaf 2-3 aan, en dat klopte ook ik was zaterdag 4w5d. Nu wil ik eigenlijk nog dat laatste kruidvat testje ook maar opmaken, dus dat doe ik zondag wel ofzo :mrgreen: Verder voel ik me goed, ben wel sneller moe en op mijn teentjes getrapt . En ik had echt onwijs last van mijn darmen, maar dat gaat nu ook wel weer eigenlijk. Mag niet klagen
En heb jij nog meer afpraken staan (volgende echo misschien?)?
En vlieg, hoe is het bij jou?? Ik hoop dat je ook snel met goed nieuws komt!!
O 13 oktober, over 1,5 week joh!! Komt goed Even doorbijten en het vliegt voorbij (ahum… hahaha).
Ik heb morgen waarschijnlijk mijn NOD.
Mijn borsten doen al 1,5 week ontzettend pijn, zo erg dat ik eigenlijk naar de dokter wilde. Vertrouw het gewoon niet, zooo zeer.
Maar ik wacht eerst mijn menstruatie maar af.
Heb afgelopen maandag alvast getest met zo’n vroege test, maar was negatief. Zal dus wel niet raak zijn, maar morgen test ik nog maar een keertje misschien. Ik kijk nog wel
Daphne, hoe ver ben je nu? En hoe gaat het verder?
Beterschap!
even gauw, want moet naar kantoor. Test was negatief. Dus ik word of ongesteld, of mijn nod was niet goed haha. We zullen het wel zien.
Vlieg, misschien beter nog even een paar dagen wachten met volgende test. Je weet het maar nooit. Ik had ook ZOOOOO zere borsten, echt niet normaal!! Ik kon wel janken! Echt pijnlijk! ze waren keihard en als ik mijn hand er op legde voelde ze van binnen ook gewoon raar aan.
Maar als je je er echt niet lekker bij voeld gewoon naar de dokter gaan! het zekere voor het onzeker nemen. Met dit soort dingen moet je niet blijven zitten of denken het gaat wel over. Want misschien is er wel meer aan de hand dan je denkt.
Laat je t ons even weten?!
MOM dat ken ik hoor, ik was de eerste paar weken ook best snel geirriteerd. (en dat is waarschijnlijk ERG zachtjes uitgedrukt, haha!) Op een middag werd ik zoooooo kwaad omdat mijn vriend een boodschappenlijstje voor me wilde maken, terwijl ik vond dat ik dat niet nodig had… we hebben er toen de hele avond nog ruzie over gehad! :think: :lol:
(Terwijl ik altijd een boodschappenlijstje heb want ik vergeet altijd ALLES! haha!)
en nog heb ik af en toe wel een bui. :oops: :twisted: Soms heb ik best een beetje medelij met mijn schatje. Hij doet zo z’n best!
Ik heb op 12 okt. mijn volgende echo. (Of was het nou 19 okt…?? thuis nog ff de kalender checken, haha!) Als alles er dan goed uit ziet mag ik over naar de verloskundigepraktijk.
Ik zit vandaag precies op 9 weken. Volgens de dokter ben ik 9 mei uitgerekend, maar ik blijf bij 6 mei. Ik weet door de pregnyl immers precies wanneer we… :**:
k heb trouwens nog wel een tipje voor zere borsten.
twee washandjes nat maken en GOED uitwringen. even 5 minuten in de vriezer leggen en vervolgens op je borsten leggen. Na een paar minuutjes afwisselen met een warme doek/kruik/pittenkussen. vervolgens herhalen.
De koude zijn natuurlijk eerst wel even ERG koud op je borsten, :shock:
maar mijn ervaring is dat het op het moment zelf wel een beetje verlicht.
Daphne, misschien heeft het wel te maken met een zwangerschap bij mij, maar vooralsnog geen posi test. Ook niet ongie. Ik zie wel.
Dank je wel voor de tip! Als het aanhoudt, ga ik toch ff langs de dokter. Misschien word ik ongie en blijft die pijn, dan zou ik het raar vinden.
9 weken alweer joh!!
Heyy!
Vlieg: hmm wel apart zulke zere borsten… en vervelend! Als je nou wist waardoor het kwam… ik heb niet zulke pijnlijke borsten, alleen aan de zijkant wat pijnlijk. Maar misschien wel een goed idee om Daphne d’r tip te gebruiken! Ik hoop voor je dat je nod gewoon ietsie later is en dat het door een zwangerschap komt . Als je zo’n last blijft houden dan is het inderdaad wel goed om even langs de ha te gaan. Zeker als je het niet vertrouwd.
Daphne: wooooeeee 9 weken alweer!! Wauw! Heb je al een buikje? Fijn hè dat je straks naar de vk mag, lijkt me echt een stuk leuker!
Ik had me al aangemeld voor MvM, maar niks gehoord… dus ik gebeld vanavond, is heel mijn aanmelding niet doorgekomen. Echt vaag… maar goed het is geregeld, volgende week dinsdag komt ze langs.
Ook heb ik een uitnodiging gekregen voor een uitstrijkje… (jaja de 30 nadert…) maar goed, die mag ik lekker afzeggen :dance: . Doen we volgend jaar wel.
Helaas dames, ik word ongesteld. Maar het maakt niet uit. We waren er toch niet mee bezig. Wel mooi dat ik weer zo’n mooie cyclus had. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft.
Nu zit ik op 30 dagen.
Hey vlieg, toch balen hoor van je ongi! :hug: :hug: Ik hoop echt dat je cyclus zo blijft hoor! Echt netjes zeg. Je rustperiode bevalt nog steeds goed? Als je cyclus zo blijft dan hoef je voorlopig nog niet naar het ziekenhuis toch?
Ja we zijn er totaal niet mee bezig. Heb ook van heel veel topics afstand genomen (eigenlijk alle topics…) en het bevalt me prima!
We hebben sinds vorige week weer 2 nieuwe hondjes, geadopteerd uit Spanje! Daar hebben we ons handen vol aan, heerlijk!
Laat me daar maar lekker mee bezig zijn, heb niet eens de behoefte met kinderen krijgen bezig te zijn. We zien wel of het ooit voor ons is weggelegd.
Hoe gaat het met jullie?
Wat leuk van je hondjes! :inlove: :inlove: :inlove: Hoe heten ze? (fotootje? :mrgreen: ) En zolang jij je cyclus houdt, komt er vast vanzelf een dag dat ook jij een positieve test hebt!
Hier alles ok, dinsdag mijn eerste echo gehad, hartje klopte dus we zijn helemaal happy! Verder wel aardig beroerd maar niet :sick: . Eten met mate, zit snel vol of ik word er naar van. En verders klaag ik niet, hoort er allemaal bij denk ik dan maar. Maar het blijft een beetje onwerkelijk, zo van: goh, er zit echt een klein beginnend kindje in mij. Heel gek!
En Daphne: hoe is het met jou? Gaat alles goed met je?
Gefeliciteerd met je goede echo!
De hondjes heten Bella en Boss, hierbij wat fotootjes
geniet van je zwangerschap! Ik zal af en toe wel komen aanwaaien om te kijken hoe het met jullie gaat
hey meiden,
ik wou dat ik kon zeggen dat het super met me ging, maar niets is minder waar. Ik heb erg veel last van migraine en ik word er zo langzamerhand helemaal gek van!! ik ben nu alweer een hele thuis in bed met een stekende een bonzende hoofdpijn. Ik ben op dit moment echt even de wanhoop nabij.
Ik heb al een paar keer de gyneacoloog gebeld, maar helaas mag ik echt niks anders dan af en toe een paracetamol. En dat kan ik net zo goed niet doen, want tegen de migraine helpt dat toch niet!
Pas na de +/- 17 week gaan ze overwegen midicijnen voor te schrijven omdat het dan minder schadelijk word voor het kind. Het is nu echt te gevaarlijk.
Dat betekend dus dat ik nog 6 weken moet wachten…! nog 6 weken om de week een migraineaanval die een week duurt… dat trek ik niet!!!
Het lijkt nu vandaag iets beter te gaan, het lijkt iets af te zakken. (maar dat dacht ik woensdag ook, en toen ging het ook doodleuk verder aan de andere kant van mn hoofd…)
Gelukkig heb ik maandag mn volgende echo, dan kan meteen vragen of er homeopatische oplossingen zijn. Ik heb al wat op internet gezocht, maar daar word ik niet echt wijzer van.
Mom: Ik dacht eigenlijk dat je vandaag je echo had, vandaar dat ik nu toch even online kom!! haha! Geweldig he, om het hartje zo te zien! nog heel onwerkelijk allemaal, maar het zit er echt hoor!!!
vlieg: geweldig twee nieuwe hondjes!! wat een schatjes!!!
Hey vlieg! Wow mooie honden zeg! Ik dacht hondJES haha, maar dat zijn echt grote HONDEN haha :lol: :lol: , geweldig joh! Kan me voorstellen dat je erg blij met ze bent!
Daphne: lief dat je toch nog ff online kwam voor mijn echo . Ontzettend vervelend van je migraine zeg!! Dat geeft wel een grote domper op je roze wolk… wat zal jij je beroerd voelen. Een hele dikke :hug: voor jou en ik hoop voor je dat het toch gaat minderen :hug: