Leo behandeling, wie ook?

23 maart moet ik een LEO behandeling ondergaan, kijkoperatie waarbij ze eiblaasjes gaan wegbranden.

Ik heb PCO en krijg geen eisprong, zelfs met Clomid geen eisprong gehad.

Nu dus hopen dat de LEO wat positiever werkt.

Ik zou graag ervaringen horen, zijn er meiden zwanger geworden?

Ook meiden met zware PCO?

Niemand?

vliegje wil je heel veel sterkte nogmaals toewensen! maar pco is pco dus ene is niet zwaarder als anders :wink:

hoop dat je in dit topic meer info kan krijgen

Dank je wel :wink:

Helaas nog geen reacties.

Had gehoopt op wat ervaringen.

Tijdens de operatie, erna, hoe snel een cyclus, hoe snel een ei?

Niemand?

Ik heb de operatie inmiddels gehad en al met al is het toch wat tegengevallen. Ik heb er misschien te makkelijk over gedacht. Nu is het afwachten wat mijn cyclus doet.

Er zijn zo weinig topics op fora over de LEO behandeling, dat ik dit draadje toch even up to date wil houden (misschien voor googlelaars die iets zoeken erover).

Inmiddels ben ik bijna helemaal hersteld, wondje in mijn navel is nog iets gevoelig.

Verder wel heel moe geweest, maar kan ook te maken hebben met het verzetten van de klok (heb ik altijd veel last van).

Gister op controle bij de gyn, de operatie was dus goed gegaan. Alles goed doorgankelijk (ze hebben gelijk een HSG gedaan).

Eierstokken iets vergroot maar dat is ‘normaal’ gezien mijn pco en de vele blaasjes die ik had.

Heel misschien heb ik afgelopen weekend al een eisprong gehad! Kleine 2 weken na de operatie.

Vandaag bloed geprikt, donderdag weet ik of het daadwerkelijk een ei is geweest.

Zo niet of ik ben niet zwanger en word ongesteld, dan mag ik gewoon gelijk al beginnen met Clomid.

Ik was bang dat we een paar maanden moesten afwachten wat mijn cyclus zou doen, maar dat hoeft niet. Gelijk aan de pillen weer.

Hopelijk is het niet nodig, heb ik mijn ei gehad en test ik volgend weekend positief :slight_smile:

ik heb en ken het niet maar wou toch jullie heel veel succes wensen!

:pray: :pray: :pray:

Wat lief, dank je :-*

Ik hoop ook dat je je ei gehad en benut hebt :thumbup: :thumbup: :mrgreen: spannend weer!

Dank je wel! Morgen krijg ik de uitslag van mijn progesteron. Ben echt doodnerveus!

:pray: :-*

Ik ben net gebeld! HEB EEN EI GEHAD!!! Zit hier op kantoor helemaal te shaken!! Hou dat dan maar eens voor je (heb verder niemand wat gezegd, alleen op de fora, want dit weekend kunnen we testen en wil niet dat ze het dan al weten).

Ik ben zooooo blij!!! Had een waarde van 63! Goed he!!!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Zooooo blij!!!

Of het nu raak is of niet, de operatie heeft nu al effect gehad! 2 weken na de operatie een ei, dat had ik alleen durven dromen!!!

Als ik mijn cyclus tel VANAF de operatie heb ik dus nu 28 dagen ongeveer :slight_smile:

Hopelijk blijft dat even zo!

Gyn zei dat ik wel gewoon moest tellen vanaf mijn laatste menstruatie maar dan zit ik nog op 41 dagen ofzo. Dus al een hele vooruitgang!

We maken voor het eerst sinds het stoppen écht kans!!!

WHAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Gewoon een natuurlijk ei!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

OHHH WAUW!!! Gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance:

Echt super!!! Ohh en hopelijk is-ie al benut :pray: :pray:

Een natuurlijke eisprong is toch wel het fijnste hè? (ff gekke vraag, maar ik heb het niet helemaal gevolgd, maar sloeg de clomid bij jou niet aan, is het daarom dat je een LEO hebt gehad?)

Kan me zo voorstellen dat je er blij mee bent!! :dance: :dance:

ff ego: hoop zelf ook binnenkort een eerste echte kans te krijgen… :smiley: lijkt me helemaal geweldig…

Ik ben inderdaad resistent voor Clomid, ze wilde mij niet meteen laten spuiten. Dus vandaar eerst de LEO omdat ze daar goede resultaten mee bereikt hebben.

Mijn nichtje is toevallig ook bezig, ook LEO gehad op dezelfde dag als ik (echt toeval!) maar zij heeft nog helemaal niks geen activiteit.

Maar wie weet slaat bij haar de Clomid nu ook aan!

Als het nu niet raak is, mag ik dus weer gelijk aan de Clomid, waarop ik nu HOPELIJK beter reageer.

Hoelang zit jij al aan de Clomid?? Ik duim voor je mee!! Want niets is zo frusterend als WACHTEN…

Wat toevallig dat je nichtje ook op dezelfde dag geholpen is zeg!! Jammer dat zij nog geen succes heeft…

Maar als je de clomid nog nodig hebt :wink: :wink: dan hoop ik ook voor je dat het nu wel aanslaat! Spannende tijden :pray:

Ik gebruik nog geen clomid, eerst werd mijn man nog gecontroleerd (dat is goed gelukkig) en ik op chlamydia, want stel dat… dan gaan ze eerst controleren of mijn eileiders wel open zijn voordat we aan de medicijnen gaan beginnen. Maar goed die uitslag heb ik vandaag gehad en die was dubieus. Hier heb ik het verhaaltje getikt: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3615140#3615140

(het staat trouwens ook bij PCOS wie heeft het ook, daar heb ik het ook even gekopieerd)

Was er niet zo blij mee dus, want ik had gehoopt vandaag met primolut te kunnen beginnen en dan de clomid.

En idd, niets is zo frustrerend als wachten… :roll:

Ohhh ik zie dat jij nog 2 daagjes moet voor je NOD!!

:pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Lees nu je berichtje pas, jee wat een ellende! Hebben ze verkeerd geprikt dan omdat de uitslag dubieus was?? Dat is dan toch hun fout!? Lekker! Tjonge jonge, 2 weken duren een eeuwigheid als je verder wilt.

Overigens, mijn gyn zei dat met de operatie de blaasjes die zijn weggebrand niet meer terug komen. Dat wilde ik wel weten voor we de operatie zouden gaan doen.

Ik heb al een paar keer getest maar bleef negatief… Maar ben nog niet ongie! Dus laten we het hopen.

Sterkte voor jou he!!!

Thanks! Ik weet het niet precies hoe het zit met die test. Weet dat het idd niet goed was omdat er niet duidelijk een pos of neg uit kwam. De gyn kwam met een heel ingewikkeld verhaal met hoe het kan, maar dat is niet blijven hangen… Dus ik hoop dat het nu voor de 2e keer wel duidelijk word. GRRR echt niet leuk :x

Wel een heel fijn idee dat de blaasjes nu wegblijven. Is dan gelijk je pco weg dan? Het zou toch super zijn als je nu weer een cyclus van jezelf krijgt!

Ik hoop dat je vandaag een pos test hebt!! Hou het forum wel even in de gaten :wink:

Nee denk niet dat mijn PCO hier mee weg is, dan moeten ze veel meer wegbranden denk ik?? Geen idee eigenlijk.

Heb weer negatief getest en ook is mijn temp iets aan het zakken… dus denk dat het niet raak is. Maar goed, een eigen ei vind ik al geweldig!

En als het niet raak is, mag ik gewoon aan de Clomid.

Mijn ongie is helaas aan het doorbreken. Maar we zijn niet te verdrietig, want ik heb een prachtig eitje gehad :slight_smile: Het was te mooi om waar te zijn als het gelijk raak was, dus hoppa door naar de volgende ronde.

De operatie heeft in ieder geval al effect gehad, hopelijk blijft dat even tot we zwanger raken en een gezond kindje krijgen :smiley: