En en en??? Hoe was je echo???
Mijn vlucht was omgeboekt we zijn gister pas thuis gekomen. Vervelend hoor een hele dag extra aan het strand :liar: :liar: :lol:
Hoe is het met je verder?
Vliegje: kijk je hier nog af en toe? Even een :hug: , hopelijk gaat het al iets beter met je.
Nou ik heb ook getest vandaag (wel voor mijn nod, maar ja, ben gewoon ongeduldig :mrgreen: )
Ik hoop niet dat er nog pregnyl in mijn lijf zit (maar gewoon een beginnend mensje ):
Daphne hoe lang heb jij gewacht met testen?
Dinsdag test ik weer en dan hopen op een dikkere streep!
:-*
Hey!
leuk dat je er weer bent! lekker genoten van de vakantie?
Ik zie inderdaad vaag streepje op je test!! OOOOH WAT SPANNEND!!
Volgens mij moet de pregnyl na ongeveer 10 - 12 dagen uit je lichaam zijn, en mag het dus geen invloed meer hebben op de test.
Ik heb op de dag zelf gestest en toen had ik eigenlijk meteen een vrij duidelijke streep. Normaal gesproken kun je best en dag of 2/ 3 voor je NOD testen. Maar of dat met pregnyl ook zo is…??
IK HOOP HET VOOR JE!!!
De echo was echt fantastisch!!! Ik was er best zenuwachig voor, maar het was echt super. Hij/zij is nog maar 0,94 cm. We hebben het hartje zien kloppen en gehoord. Verder viel er nog weinig te zien, vreemd vormpje, maar toch helemaal super!!! haha!!
Nog steeds wel een beetje vreemde gewaarwording, maar echt geweldig om te zien dat er een hartje klopt. Dat dat in mij zit… heel apart, haha!
Over 4 weken de volgende echo. Die heb ik dan ook nog in het ziekenhuis, en als alles dan ook goed is, mag ik daarna gewoon naar de verloskundige.
Voel je iets aan je lichaam? Gevoelige tepels/borsten? of aan je humeur? Dat waren twee dingen die bij mij echt opvielen die eerste 3 weken. Hou me op de hoogte dinsdag?!
Ik hoop het zo voor je!
Ik probeer een foto toe te voegen maar het lukt niet…
lijkt wel of de foto die ik gesecteerd heb niet opgepakt word?!
Hoe heb jij die foto van de test toegevoegd???
Wat fijn zeg dat je echo goed was!! Je voelt (nog) niks je ziet (nog)niks, het is nog helemaal ieniemienie, en toch klopt er een hartje in jouw buik :inlove: :inlove: wat een wonder is het toch :inlove: heerlijk!
Vakantie was heerlijk!!! Echt zo ontzettend genoten, ben weer helemaal bijgekomen.
Die foto die ik toegevoegd heb heb ik op photobucket (ken je dat? Mag het hier vast niet neerzetten) staan. Maar waarschijnlijk pakt ie jouw foto niet omdat ie te groot is misschien. Als je op foto verkleinen zoekt op g**gle, dan kan je de eerste link pakken die die geeft, op die site kan je je foto verkleinen (naar 640 X 480) en opslaan op je computer. Dan kan je die weer via voeg een foto toe onderaan je bericht in je berichtje plaatsen. Hopelijk weet je wat ik bedoel
Ik merk niks aan mijn borsten, alleen vind het wel vervelend als er aan gezeten wordt zeg maar :lol: . En mijn humeur is af en toe drama, weet niet of dat bij jou ook zo is? En verder wat duizelig af en toe en krampjes. Verder niks, ja een hoop pukkels weer waar ik net vanaf was :roll: . En halverwege mijn vakantie smaakte de roséetjes niet lekker meer… Maar goed, voor hetzelfde geld heeft het allemaal nergens mee te maken.
We houden gewoon hoop!
Fijn dat je na de volgende echo naar de vk mag, dat lijkt mij ook prettiger. Heb het ziekenhuis al zo vaak gezien nou, zo kil en saai.
Ik hou je zeker op de hoogte! Succes met het plaatsen van de foto, ik hoop dat het lukt, ben erg benieuwd!
:-* :-*
foto
yes het is gelukt. Ik heb de foto zelf kleiner gemaakt en nu lukt het.
Mijn humeur was ook zeker wel drama! Niet constant, maar af en toe super super super boos worden om een kleinigheidje.
En de week voordat ik ging testen smaakte de sigaretten mij ook niet zo lekker meer zoals normaal.
En wat mijn borsten betreft. ze deden nog niet zo onwijs zeer toen ik ging testen. Maar 1 a 2 weken daarna pas enorm!!!
Sinds een paar dagen zit ik ook weer helemaal onder de pukkeltjes. Ik heb er normaal ook wel een beetje last van. Maar ik had een paar maanden geleden eindelijk een goede creme die wel een beetje helpt. Maar nu zit ik dus ook weer helemaal onder…
En ik had ook echt 2 weken lang krampjes in mn buik. Nu af en toe nog wel een klein beetje. Echt alsof ik ongesteld ging worden…
Dusja…
ik vind het echt zo enorm spannend voor je!!! echt waar!!! ik wou dat het nu al dinsdag was en dan kon je weer een test doen! haha!
Joepie het is gelukt!!! Jeetje, zo klein en al zooo duidelijk! :inlove: :inlove: supermooi hoor! Ik hoop je snel te volgen!
Die krampen zijn inderdaad net alsof de ongi doorbreekt, maar hopelijk blijft dat weg
En ik word ook af en toe heel boos om iets heel kleins :mrgreen:
Ik ga nu maar slapen des te sneller is het dinsdag haha :mrgreen:
haha, je heb gelijk, slaap lekker!!
ps. vreemde dromen had ik ook vanaf het begin heel erg. Nu ook nog. Dromen die heel echt lijken en over de vreemste dingen gaan. o.a. over zwanger zijn. 1 nacht heb ik bijvoorbeeld gedroomd dat ik de hele nacht borstvoeding aan het geven was… Dat was nog voordat ik de test gedaan had. haha!
nou ik hoor het allemaal nog wel van je.
Hee meiden!
Mom, je bent gewoon zwanger!!! Tijdens je vakantie dus?! Ik wil je toch alvast voorzichtig feliciteren hoor!!!
Ik lees hier nog wel mee, onze vakantie zit er ook op, vandaag weer aan het werk en manlief en ik gaan de goede kant weer op. Lijkt alsof we dichterbij elkaar staan als nooit te voren. Onze dip was heel erg, en bijna zijn we uit elkaar gegaan… maar ik geloof dat we er wel aan uit komen!
Het rare is, ik heb nu al 2 cyclussen van 28 dagen gehad. De 1e was een rare, nog met Clomid. Week na ei ongesteld.
Daarna geen hormonen weer en precies na 28 dagen weer ongesteld.
Nu zit ik op ongeveer 2,5 week na mijn laatste menstruatie en denk dat ik weer een ei heb gehad…
Ben er verder niet mee bezig, totaal niet zelfs!
Maar heb wel zekere tepels en dat was altijd met een ei. Dus wie weet is het nu wel weer 28 dagen.
Vaag he, ben je er niet mee bezig wordt je cyclus ineens precies volgens het boekje!
Maar geen garantie dat dat ook zo blijft natuurlijk.
Ben in ieder geval blij dat ik die zooi niet meer hoef te slikken.
We hebben daarom ook besloten om niet meer verder te gaan met de behandelingen in het ziekenhuis. Onze relatie is bijna kapot gegaan, niet alleen door dit, maar het speelt natuurlijk wel een grote rol.
Dat willen we gewoon niet nog een keer meemaken.
Dus we stoppen in het ziekenhuis, maar ik ga ook niet aan de pil. Mijn lichaam lijkt nu eindelijk een beetje tot rust te komen.
Raak ik zwanger, dan zijn we heel blij. Raken we nooit zwanger, so be it.
Ik wil niks meer op het spel zetten, daarvoor is mijn huwelijk me teveel waard.
Daphne, wat een prachtige echo!! Hoe voel je je???
Nou meiden, ik blijf jullie volgen hoor!!!
(had gister overigens een misselijkheids aanval, moest rennen naar de wc. Ik kan niet zwanger zijn omdat ik 2 weken geleden ongesteld ben geweest, geen idee dus waar het van is).
hi vliegje, LEuk dta je evengoed nog mee leest. En wat bijzonder dat je al twee keer een cyclus hebt gehad!! De kans lijkt mij dan erg groot dat het misschien toch binnenkort lukt.
Gaan jullie echt helemaal niet meer naar het ziekenhuis? of alleen voorlopig niet meer?
Ik mag echt niet klagen, het gaat hardstikke goed. Ik ben snel moe en de dagen duren daardoor erg lang. In sommige dingen heb ik echt GEEN trek, en andere krijg ik geen genoeg van. Eerste 4 weken heb ik HELE zere/ pijnlijke borsten gehad. Maar neemt nu gelukkig af. Verder geen klachten.
Ha vlieg!! Wat goed om weer van je te horen! En super zeg dat je er samen met je man zo hard aan gewerkt heb dat jullie nu zo close geworden zijn, echt toppie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance:
En ook niet te geloven dat je cyclus ook ineens zo zijn best doet :dance: :dance: Wie weet waar dat toe leidt… . Ik had ook ongelovelijk zere tepels tijdens mijn eisprong. Nou meis, je rustperiode is een hele goede keus geweest, die alleen maar positieve dingen heeft gebracht. En ik moet ook nog even kwijt dat ik het heel knap vind dat jullie besloten hebben om niet meer naar het ziekenhuis te gaan. En ik ben het helemaal met je eens dat je huwelijk het allerbelangrijkste is!
En ook voor jullie zit het erin, dat weet ik zeker (misschien deze ronde, you never know!).
Ik durf verder nog niet te denken dat ik zwanger ben, vandaag weer veel last van mijn buik en lage rugpijn, word er onzeker van… maar geen ongi en het is bijna morgen :dance: . Dus als ie dan wat duidelijker is dan durf ik het pas te geloven…
Daphne: je bent lekker op en top zwanger meid :dance: :dance:
Thanks Mom!
Ik duim voor je hoor!
Daphne, we gaan helemaal niet meer. Misschien over een paar jaar, maar denk niet dat ik de hele riedel weer af wil gaan…
Mom, succes met testen morgen!!! Ik hou het in de gaten hier
Nou nog niet echt veel duidelijkheid helaas . Foto van de nieuwe test staat in het grote testtopic. Hij lijkt in het echt (dan op de foto) wel wat donkerder dan die van zondag, maar echt maar een heel minimaal beetje. Heb de poli gebeld die kon ook geen antwoord geven. Die meid wist niet eens dat een test positief kan zijn van de pregnyl. Zij denkt dat ik wel zwanger ben. Ze was wel heel aardig maar ik heb niet veel aan dit telefoontje gehad.
Vrijdag maar weer opnieuw testen. Als-ie dan weer positief is dan mag ik een afspraak maken voor een 7 weken echo, laten we daar maar op hopen dan
Ik ga ff kijken! Wanneer heb je voor het laatst Pregnyl gespoten? Heb ergens gelezen dat dat binnen 10-12 dagen uit je lijf moet zijn.
Pregnyl was op 7 september, gisteren 2 weken terug. Dus in principe zit ik nu op dag 16 na de spuit.
Ik heb ook een foto nu de lijntjes helemaal droog zijn en dan zie je wel dat de 2e test toch wat donkerder is. Dus ik hou nog goede hoop! (vandaar dat ik het aandurfde om een banner te maken…)
MOM, ik kan je foto niet vinden! kun je me de link sturen? Ik ben echt MEGA nieuwsgierig!!
Je houd het wel spannend hoor!! haha!
:: :dance: :lol: :dance: ::
(volgens mij ben je gewoon zwanger hoor… hihi!!
Want ik denk dat de pregnyl nu geen invloed meer mag hebben op de test.)
Ik ga ze hier ook wel ff neerzetten, un moment sil vous plait…
Zondag:
Vandaag:
En samen nadat ze opgedroogt zijn:
Ik vind dat je op de laatste foto best goed kan zien dat het streepje van vandaag donkerder is als die van zondag.
Ga ook steeds meer denken dat het inderdaad voor het echie is nou :mrgreen:
Volgens mij is het helemaal raak!!! GEFELICITEERD!!!
Dank je wel meis! Ja ik ga er ook maar vanuit hoor, anders ga ik het nooit geloven . Eng blijft het altijd tis nog zo vroeg. Maar goed, nu weer aftellen naar vrijdag en dan een afspraak maken voor een 1e echo. Dat had ze van de poli gyn wel gezegd, dat ik dan een afspraak kan maken met 7 weken. En dan hoop ik op net zo’n mooie echo als Daphne :inlove: