Leo behandeling, wie ook?

Wij ook nog 3 weken werken!

Ben vandaag ziek thuis, even bijtanken :frowning:

Succes met het spuiten!

Ja dat heb je ook wel nodig af en toe, even bijtanken. Lekker even helemaal niks doen. Zoveel stress en narigheid in korte tijd gaat je niet in de koude kleren zitten. :hug:

Nog 2 weken en 6 dagen :mrgreen: en dan lekker vrij! Ik heb maar 2 weekjes, kon niet anders helaas. Eind november heb ik nog een weekje en dan met de kerst ook nog wel. Tis een beetje verdeeld dit jaar.

Spuiten is goed gegaan. Moest wel lachen, hub wilde ook helpen haha. Hij alles klaargezet en ingesteld en ik mocht spuiten. En de prik zelf stelt niks voor natuurlijk, dat kan ik nu wel zeggen :lol: alleen een beetje branderig gevoel erna. En nu :pray: dat dit wel werkt!

Fijn weekend! Het wordt mooi weer :dance: :dance:

hey meiden.

We zijn net terug gekomen van een paar dagen frankrijk, vandaar dat ik nu pas reageer. Maar hier weer even een update.

afgelopen maandag voor controle geweest. ei was alweer 17,5 mm!!! Goede kant op dus. Maar moet minimaal 18 zijn. Dus moest ik dinsdag pregnyl spuiten. Omdat we van plan waren maandag nacht op vakantie te gaan, kreeg ik alle spuiten mee.

Dus dinsdagavond aan de campingtafel, voor de tent, het goedje mengen, en mn vriend de naald in mn buik gezet. (want dat vond ik nog een beetje eng om zelf te doen)

so far, so good.

en nu maar weer afwachten…

Hoef pas weer terug te komen op de 10e dag nadat weer ongesteld ben geweest en weer aan de clomid ben geweest.

Ik heb er nu opzich wel een goed gevoel over, maarja, ervaring leert dat dat niet altijd wat zegt…

We zijn nu in elk geval nog even lekker op vakantie geweest. We zijn met de tent achterin gewoon gaan rijden tot we geen zin meer hadden. En toen we in noord-frankrijk reden besloten naar Disneyland te gaan! Daar een camping gezocht waar we 3 nachten geslapen hebben.

1 dagje Disney, 1 dagje Parijs, 1 dag niksen (zwemmen, zonnen). En het was echt superleuk! Het was kort, maar ik ben echt blij dat we het gedaan hebben! het was echt genieten.

Mom, hoe gaat het met het spuiten? Hoe lang moet je dat doen? Hoe vaak moet je op controle komen?

Vlieg, even lekker een dagje extra aan het weekend geplakt. Weer een beetje bijgekomen?

Wat een toestanden met de huisdieren! Maar ik heb goed nieuws, we hadden bij mij ouders altijd katten. Nooit meer dan 2 tegelijk. Eentje werd aangereden, een ander door een hond gegrepen, eentje ziek, weer eenn ander weggelopen enz, enz.

Maar de laatste twee die ze hadden niet. 1tje is een half jaar geleden van ouderdom overleden, hij was 17 jaar. En de ander, die leeft nog. Geen idee hoe oud die is, zij is aan komen lopen. Maar ook zij woont al 18 jaar bij mijn ouders. (ze is nu wel echt oud, zal niet lang meer duren denk ik…)

Het KAN dus wel…!!! :wink:

Fijn om te horen van de diertjes zeg!

En fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Wij zijn complete afstand aan het nemen van alles. Ben er totaal niet meer mee bezig en vind het heerlijk!

ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat, en ik wil zeker net verkeerd over komen. Maar kun je echt in alle eerlijkheid zeggen dat je er niet mee bezig bent? dat je er afstand van genomen hebt?

Ik hoop het echt voor je, en ik gun het je helemaal! Ik kan het me alleen nog moeilijk voorstellen…?!

Ik wens je al het beste de komende tijd!!!

Ja ik heb echt afstand genomen :wink: Ik kom hier nog wel omdat ik me schuldig voel als ik niks laat horen haha.

Maar ik ben er totaal niet mee bezig! Weet niet eens op welke dag ik zit en wanneer we geklust hebben hahahaha, omdat we daar niet meer bewust mee bezig zijn.

Het is echt heerlijk.

Er is ook genoeg gebeurd de laatste maanden, dus het is ook makkelijk om het nu van me af te zetten. Mijn grenzen waren bereikt :wink:

Hey Daphne! Klinkt goed hoor even lekker er tussenuit geweest! Dus nu zit je in je wachtweken? Spannend zeg! Dat je trouwens de pregnyl zelf mocht zetten, ik moet het meenemen naar het ziekenhuis. Wel beter natuurlijk, en fijn dat je vriend het niet eng vond om te doen :thumbup: :thumbup: Mijn hub heeft me inmiddels ook een paar keer geprikt. Ik vind het niet erg en zo is hij er ook mee bezig. Hij herinnerde me er vanavond zelfs aan dat ik moest prikken haha :lol:

En fijn om te horen dat de laatste 2 katten van je ouders van die oude sokken zijn (geworden). Dat lijkt me nou ook helemaal leuk!

Prikken gaat verder goed! Doet geen zeer en is heel simpel. Hoe lang ik het moet doen weet ik niet, ze gaan nu kijken welke dosis het beste is voor mij. Vrijdag heb ik mijn 1e fm. En dan denk ik maandag weer terug. Ik weet ook eerlijk gezegd niet hoe vaak ik naar het ziekenhuis moet. Hoop niet té vaak. Merk aan mijn leidinggevende dat ze zich eraan irriteerd ofzo. Krijg het idee dat ze me niet gelooft. En ze is overal van op de hoogte hoor! Maar ze vraagt nooit hoe het gaat.

Vlieg: gelukkig vind je het niet vervelend om af en toe hier nog te komen kijken! Vind het wel leuk om te horen hoe het met je gaat!

Hmmm de puregon slaat nog niet echt aan helaas… vrijdag en vandaag een fm gehad, maar er is nog geen ei in aantocht. Vanaf vrijdag omhoog gegaan naar 75 eenheden en nu moet ik donderdag weer terug. Toch wel weer teleurstellend. Misschien een te lage startdosering. Als we weer opnieuw gaan starten neem ik ook een maandje rust. Ga toch met vakantie en heb geen zin om daar ook rekening met het spuiten te moeten houden.

Vermoeiend… :?

O wat klote meis… :frowning: Hoop voor je dat het snel aanslaat.

Wat balen dat die puregon niet aanslaat! hoeveel dagen ben je nu al aan het spuiten? en hoelang moet je nog doorgaan?

Ik zit al de hele dag te “wachten” tot ik ongesteld word. Ik dacht echt dat het vandaag zou komen want ik heb alweer dagen migraine. Maar tot nu toe nog niks…

Ik denk dat ik vanavond ga testen. Natuurlijk een hele grote kans dat ik morgen alsnog ongesteld word, maar nu kan ik mn zenuwen gewoon even niet meer houden en wil ik een test doen…! :wink:

Ik vind het zo dapper dat jullie een pauze nemen van alles. Het zal voor mij nog wel even duren voordat ik op dat punt ben, dus ik kan het me heel moeilijk voorstellen, juist omdat de wens op dit moment zo groot is.

Het lijkt me erg moeilijk om die keuze te maken en daarom des te moediger. Je moet een sterk persoon zijn om voor jezelf te kiezen en goed voor eigen lijf te zorgen. Door alle verleidingen word je dat nog wel eens moeilijk gemaakt.

Ik hoop zo, zo, zo, zo, zo, zo voor ons, voor iedereen die het graag wil, dat we snel zwanger zijn en die wonderen kunnen beleven!

:kaars: :vlinder: :**:

Mooi gezegd hoor Daphne! Ben het helemaal met je eens! Heb je inmiddels al getest? Spannend!! Ik duim heel hard voor je :pray:

Ik ben morgen 2 weken aan het spuiten. Heb echt geen idee hoe lang we doorgaan. Heb vandaag weer een fm gehad, links zit een ieniemienie eitje van 8 mm, rechts nog niks. Ben weer verhoogd naar 100 eenheden, en maandag weer terug. Vandaag had ik nog geen zin om verder te vragen, maar maandag ga ik wel even informeren hoe lang we moeten doorgaan als er dan nog niks gegroeid is. Het is ook zo onpersoonlijk allemaal.

En dan komt daarbij ook nog eens dat ze op mijn werk het heel vervelend vinden dat ik zo vaak naar het ziekenhuis moet. Ze gaan nu ook de helft van de uren dat ik weg ben inhouden van mijn eigen uren. Ze doen maar, ik weet het ook niet meer hoor. Ik heb hier ook niet om gevraagd. Ze vinden het wel heel vervelend voor me, dat dan weer wel.

Dus al met al weinig leuk nieuws uit deze hoek… ben de dagen aan het aftellen, over 2 weken heb ik mijn koffers gepakt en ga ik naar schiphol :dance: :dance: :dance: dat houden we dan maar voor ogen :wink:

Moet wel zeggen dat ik na mijn vakantie wel gewoon weer verder ga hoor! Maar waar ik eerst de weken en dagen aftelde tot ik weer naar het zh moest of dat ik ongesteld moest worden, zo heftig heb ik dat niet meer. Heb mezelf een beetje terug gefloten wat dat betreft. Ik hoor al maanden niets anders dan “er zit niks links en even zoeken… nee rechts zit ook niks”. Dus die paar weken dat ik oversla kunnen er dan ook nog wel bij :angel: .

Maarrrr ooit komt er een dag dat ook wij een positieve test in handen hebben daar ben ik nog steeds van overtuigd!! Dit berichtje is niet zo vrolijk allemaal, maar voel me nu ook niet zo vrolijk. Maar ben ook gewoon hard aan vakantie toe :slight_smile: :slight_smile:

Vlieg, jij ook al aan het aftellen??

Daphne: ik hou het forum vanavond nog even in de gaten hoor toi toi toi :pray:

oooh meiden toch… Ik weet op welk punt jullie op dit moment zijn in het hele traject.

Daarom vind ik het eigenlijk heel moeilijk om dit te schrijven … Ik denk dat ik zwanger ben…!

De test van gisteravond was positief, maar ik las in de bijsluiter van de test dat Pregnyl kan de test beinvloeden en daarmee een valse positieve test geven.

Maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden… Heb nog steeds erg zere tepels, krampjes in mn baarmoeder en ben prikkelbaar en emotioneel. Voor alle zekerheid doe ik morgen ochtend nog een test.

OOOH, dit is zo’n vreemde gewaardwording!

vamorgen nog een test gedaan, weer positief! heb net gelezen dat de pregnyl na 14 dagen geen invloed meer mag hebben op de test, en ik heb ook wel echt een duidelijke streep in beeld gekregen. Dus ik denk dat ik er echt niet meer onder kan…!!!

De afgelopen dagen ben ik wel 100 x per dag naar de wc geweest om te checken of ik ongesteld was. Dat zal de komende dagen ook nog wel zo zijn…

Maandag toch maar even het ziekenhuis bellen.

OH WAUW DAPHNE!!! Meid lees nu pas je berichtje!!!

GEFELICITEERD!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Dat is fantastisch nieuws, echt super! Heb je het ziekenhuis nog gebeld?? Heb je ook een foto? :inlove:

En ik heb nog zo aan je gedacht, maar ben heel weinig achter de computer geweest en nu dacht ik ik ga eerst eens op KoK kijken.

Ben helemaal blij voor je, en het geeft weer hoop! :dance: :dance: :dance:

Fantastisch nieuws Daphne!

Het gaat thuis erg slecht. We moeten heel veel praten en heel veel dingen verwerken.

Voorlopig zal ik me dus even niet laten zien hier.

Ik heb maandag het ziekenhuis gebeld en over twee weken mag ik voor een eerste echo komen, ik ben dan 5 weken. Of nee, eigenlijk 7 weken.

Eigenlijk heel gek dat ze die eerste twee weken van je cyclus ook mee rekenen. Dan is er nog helemaal niks bevrucht!! maarja…

In de tussentijd is het maar weer gewoon afwachten… Geen gekke dingen doen, gezond eten enzo. Sinds zaterdag ook gestopt met roken…!

En het is elke keer weer spannend als ik naar de wc ga, ben ik telkens weer bang dat ik toch ongesteld geworden ben. Dat zal voorlopig ook nog wel even zo blijven denk ik.

SPANNEND!!!

Vliegje: dikke :hug: :hug: voor jou meid, hopelijk komen jullie er sterker uit. Je hebt nu lekker vakantie, dus ook de tijd voor jullie zelf. Dat is het belangrijkste voor nu. :-*

Daphne: Volgende week mag je al voor je echo :dance: supertof meis! Ze rekenen inderdaad de 1e twee weken al mee, is toch mooi 2 weken extra! Dus dan ben je nu 6 weken? Voel je je goed verder?

Ik had vandaag gelukkig ook goed nieuws :dance: heb 1 eitje van 21mm en 1 eitje van 18mm! De pregnyl is gelijk gezet dus dat wordt duimen :pray: :pray: :pray: Dat 2e eitje was echt een verrassing, want die was vorige week donderdag niet gezien. Dus ik heb maar gelijk een banner aangemaakt haha :mrgreen: .

MOM wat geweldig!!! gefeliciteerd met je eitjes! echt super tof! Ik duim echt voor je! Hou me op de hoogte, ik hoop zo voor je dat het lukt!!!

Mijn borsten doen echt erg pijn, maar verder voel ik me erg goed. Een paar kleine dingetjes. Ik merkte de afgelopen dagen dat ik regelmatig moet blijven eten. Zodra ik een lege maag heb, krijg ik af en toe vlagen van misselijkheid. (maar dat is nog minimaal hoor! heb nog niet boven de wcpot gehangen ofzo!)

Mn humeur wisselt. K ben af en toe chagerijnig. Heel af en toe. Is in twee weken tijd 2 keer voor gekomen. En dingen beginnen heel langzaam anders te smaken. Vorige week kreeg ik geen hapbloemkool door mijn keel, terwij lik dat anders best lust. De leverworst de we zaterdag gekocht hadden, smaakte mij zondag niet, alsof ie niet goed was (dat was ie nauurlijk wel.) En ik vind de rundergehakt naar een koeienstal ruiken als het bak. Daar merk ik normaal gesproken niks van. Volgens mijn vriend ruikt het net zoals anders.

Dat zijn dan dus toch van die kleine dingen waaraan ik merk dat er wat gebeurt met mijn lijf.

Vooral mn bosten, oei oei oei! Kijk er vooral niet naar, want dat doet al zeer!! :wink: :shock: haha! Mijn totale borstomvang is in twee weken tijd, 7 cm opgezwollen!! Vanavond ga ik voor het eerst mijn leven met bh aan slapen, want draaien doet zeer. Gisteravond heb ik om-en-om warme en koude washandjes er op gelegd. Dat was wel erg prettig. Maar 15 minuten daarna deden ze alweer net zo zeer als daarvoor. Dusja…

Maar ik klaag niet hoor!!! haha! Ik heb het er allemaal graag voor over!! :wink:

Verder hebben we het nu aan iedereen verteld. Ouders en broers en zussen wisten het al meteen. Vrienden en overige familie hebben we het afgelopen weekend laten weten. We waren op verjaardag toen het een oom ineens opviel dat ik niet meer rookte. Hij vroeg of ik daar soms een speciale goede reden voor had. Toen ik JA zei, wist iedereen meteen waarom. Iedereen is (uiteraard) zo blij voor ons!

OOOH mom, ik hoop het echt zo erg voor je, dat jij dit z.s.m.cook allemaal te vertellen hebt!!! :pray: :kaars:

Hey Daphne, wat een goede berichten! Geeft niks al die kwaaltjes, is alleen maar een positief teken! Wow je (.)(.) zijn wel gegroeid dan hahaha, maar niet prettig dat ze zo zeer doen :naughty:

Schrijf je ook al mee met de maandmama’s? Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Heerlijk voor je :inlove: :inlove: zo leuk!

Ik heb maandag precies mijn eisprong gevoeld. Duurde heel de avond, had echt hele venijnige steken in mijn zij. Nou maar duimen dat de rest z’n werk doet :pray: .

Ik meld me hier gelijk even af voor een weekje, vanavond rijden we naar schiphol :dance: . Ik ben heel benieuwd naar je echo, dus volgende week vrijdag ben ik hier weer te vinden :mrgreen: :mrgreen:

Lekker genieten van je zw.schap!!

hey! wat bijzonder dat je je eisprong gevoeld heb! daar heb ik nou helemaal niks van gemerkt.

Ik laat zeker volgende week vrijdag even van me horen.

GENIET VAN JE VAKANTIE!!! 8) :thumbup: :dance: