Met deze nieuwe info ga ik in elk geval een stuk geruster op vakantie. Dan laat ik na de vakantie gewoon nog een echo maken!!! wie weet…
en…
Mn beste vriendinnetje is vannacht bevallen haar eerste zoon! het begon gister middag al, en om half 2 is ie geboren. om 2 uur belde haar vriend mij op om het nieuws te vertellen. Ik heb de rest van de nacht bijna niet meer geslapen!!! (van enthousiasme, blijheid en nieuwsgierigheid) ik viel rond half 4 in slaap, en was om kwart voor 6 weer klaarwakker. Om 6 uur smste mn vriendin dat ze wakker was en dat ie zo mooi was. Ik heb nog geprobeerd te slapen maar dat lukte niet. Dus heb ik heb me aangekleed, ontbeten, en om half 10 was ik de eerste inn het ziekenhuis om alvast ff te kijken.
:: OOOOOH WAT MOOI!!! :: SMELT!!!:**:
Ze mocht vanmorgen ook alweer naar huis, dus ik denk dat ik vanmiddag ook nog ff ga kijken.
Ik weet meteen weer even waar ik het allemaal voor doe.
Wow wat leuk zeg! Hoe voelt je vriendin zich nu?
ze voeld zich prima! het is echt super goed gegaan allemaal. En ondanks dat ze ingeknipt is liep ze alweer redelijk “soepel”.
Ik ben vanmiddag niet meer geweest, maar morgen ga ik zeker weer even kijken!!!
Oh wat leuk hè Daphne? Zo mooi om zo’n klein poppetje te zien :inlove: :inlove:
Dan weet je idd weer waarvoor je het allemaal doet :thumbup:
Ben je vandaag nog geweest?
Heel onverwachts hebben we vandaag onze oudste hond in moeten laten slapen.
Hij was al een week ziek, we dachten weer de beruchte koortsaanvallen.
Maar helaas zwaar nierfalen en leverfalen, evenals onze jongste die we in januari hebben moeten laten gaan. Onze 2 hondenkindjes in een halfjaar tijd kwijt. Ik ga kapot van verdriet…
Ik zal de komende tijd niet veel aanwezig zijn, excuses daarvoor. Heb even tijd voor mezelf nodig.
vliegje, neem lekker de tijd. Kom weer tot jezelf, dat is het belangrijkste. Wat verschrikkelijk van je hondjes!! huisdieren zijn gewoon onderdeel van de familie, en het is verschrikkelijk als je die op zo’n manier moet verliezen.
Heel veel sterkte met alles de komende tijd, ik hoop echt dat je rust kunt vinden.
:kaars: :hug:
Ik ben vandaag weer even bij m’n vriendin geweest. Dr zoontje lag te slapen, dus heb hem maar heel eventjes gezien. Maar evengoed was het weer fantastisch!! Echt een wonder, alles d’r op en d’r aan, 2 dagen jong.
We stonden boven z’n bedje te kijken toen ze tegen me zei: “Kan je je het al voorstellen, over een tijdje heb jij er ook zo een! Ik weet zeker dat het snel gaat lukken!! en ik ben nu al nieuwsgierig of je een jongen of meisje krijgt, hihi. Maar deze is ook al een beetje van jou he…!!”.
Toen schoot ik alweer even vol. Stiekum voelt het ook zo, dat ie ook een beetje “van mij” is. Ik was dan niet bij de bevalling, maar verder zijn we zo close (eigenlijk nog meer dan met mn eigen zussen), we weten alles van elkaar en hebben samen veel meegemaakt. Ik was degene die ze, na haar moeder, als eerste belde toen ze een streepje op je test begin te zien. En ze weet precies hoe groot ook mijn kinderwens is. Het is stiekum ook mijn kleine mannetje, mijn schatje.
Zelfs nu ik dit schrijf krijg ik weer een brok in mn keel. T zullen de hormonen wel zijn…
Ohhh neeee vliegje :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat erg! Ik weet uit ervaring hoe erg je je huisdier kan missen en zeker zo plotseling! En het doet zo’n zeer… oh meis, vind het zo rot voor je! Neem alle tijd dat snappen wij wel. Dit heeft echt even tijd nodig. Heel veel sterkte en laat je tranen lekker lopen. Ik heb zelf heel veel aan dit “verhaaltje” gehad, ik zet het voor je in een spoiler, als je het niet wilt lezen moet je het niet doen, het is heel emotioneel, heb het net even gelezen, maar hou het niet droog. Maar het is ook zoo mooi…
Gewoon aan deze kant van de hemel is er een plek die de Regenboog-Brug wordt genoemd.
Wanneer een dier sterft, dat heel dierbaar is voor iemand hier, dan gaat dit huisdier naar de Regenboog-Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor al onze speciale vrienden zodat ze samen kunnen rennen en spelen. Daar is een overvloed aan eten, water en zonneschijn en onze vrienden hebben het warm en behaaglijk.
Alle dieren die ziek of oud waren worden weer gezond en vitaal, zij die gewond of verminkt waren worden weer heel en sterk, net zoals wij hen herinneren in onze dromen van de dagen en tijden die voorbij zijn. De dieren zijn blij en tevreden, behalve voor een kleinigheid, ze missen allemaal iemand die voor hen heel dierbaar is en die achter moest blijven.
Allemaal rennen en spelen ze samen, maar er komt een dag wanneer er plotseling een stopt en staart in de verte. Zijn heldere ogen staan gespannen, zijn enthousiast lichaam beeft. Plotseling begint hij weg te rennen van de groep, vliegend over het groene gras, dragen zijn benen hem sneller en sneller.
Jij bent gezien en als jij eindelijk je speciale vriend ontmoet, omhels je elkaar in een vreugdevolle hereniging om nooit meer gescheiden te worden. Gelukkige kusjes regenen op je gezicht, je handen liefkozen zijn geliefde hoofd en jij kijk opnieuw in de vertrouwde ogen van je huisdier, die al zolang uit je leven weg was maar nooit uit je hart.
Dan gaan jullie samen over de Regenboog-Brug…
Auteur onbekend
Dikke :hug:
Dat heb je mooi omschreven daphne! Het is ook heel bijzonder om dat met je beste vriendin te kunnen delen! En lekker genieten van het mannetje! Dan smelt je toch?? :inlove: Niet zo gek dat je dan een brok in je keel krijgt… toch heel bijzonder om zo’n band te hebben met je vriendin? En straks kan je het ook allemaal met haar delen. Heerlijk lijkt me dat Ik ga er ook echt heel hard voor duimen dat het ons drietjes hier ook snel gaat lukken
Dank je wel Mom, das mooi! Het zal veel tijd kosten…
Morgen ga ik nog afscheid nemen van 'm…
Daphne, geniet ervan hoe moeilijk ook.
Yes Yes Yes, het gaat de goede kant op!
Afgelopen donderdag moest ik voor een folikolecho komen, en er waren 3 eitjes te zien die goed groeide!
Zaterdag moest ik weer terug komen en in elk geval 1 van die drie was goed gegroeit en was al 16 mm.
Nu moet ik morgen (maandag) weer komen, en als ie dan goed is, moet ik de pregnyl spuiten, en dan… HOPPA doen… haha!!
Zo spannend! Ik ben zo blij dat er in elk geval eitjes groeien!
hoe gaat het nu bij jullie??
Succes!!
Ik ben een week na mijn ei ongesteld geworden lijkt het. Donderdag gaan vloeien en nu lijkt het door te zetten.
Klopt helemaal niks van, misschien van de stress.
Nou ja, we nemen toch een paar maanden rust.
Hé goed zo Daphne!! Spannend morgen! Hopelijk is-ie groot genoeg en kunnen jullie aan de slag :dance: :dance: Kan me zoooo voorstellen hoe blij je bent met je ei!!
Vlieg: Hmm dat is wel weer erg snel ja… kan natuurlijk ook door de stress komen, wat je zegt. Hoe is het nu met je? Valt allemaal niet mee :hug: :hug:
Ik heb vandaag mijn laatste primolut ingenomen. Dus woe of do ongi en dan gaat het echte werk beginnen. Heb gister een vakantie geboekt voor een weekje in september. Hoop dat ik dan al een ei heb gehad en niet dat ik dan nog aan het spuiten ben… Maar het is pas over 4,5 week, dus we hebben nog ff. Las hier ergens ook van iemand die 36 (!) dagen gespoten heeft en nog niet de juiste dosis had. Maar goed, zal wel aangeven dat ik dan met vakantie ben. We gaan het zien.
Het gaat redelijk. We missen onze honden verschrikkelijk Het is leeg en doodstil… letterlijk Dinsdag komt Sho thuis, zijn urn. Dan kan de urn naast zijn vriendinnetje staan
Succes de komende tijd!!
Hey vlieg, is Sho weer thuis nu? :kaars:
Het zal zeker stil zijn… kan me het zo voorstellen. :hug:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een huisdier gewoon eens in zijn slaap aan ouderdom overleden is… lijkt wel of ze allemaal ziek worden, zo oneerlijk.
Sterkte!
Sho is niet in zijn slaap overleden he, of bedoel je dat niet?
Hij is weer thuis ja, maar het voelt zo raar, 2 urnen nu op het dressoir…
Nee zo bedoelde ik het niet ik had wat duidelijker moeten zijn :wall: sorry
Maar wat ik bedoelde is, is dat er zoveel dieren overlijden aan een ziekte ipv dat ze gewoon van ouderdom overlijden… Ik heb al mijn huisdieren aan een ziekte zien overlijden, nog nooit eentje van ouderdom. En dat is juist zo erg, ik zou er meer vrede mee hebben wanneer het beestje zelf bepaald wanneer het tijd is zeg maar.
En net als met jouw hond(-en), die ook door (plotselinge?) ziekte overleden zijn. Het gaat dan vaak ineens zo snel. Mijn oudste kat is bijv. 9 geworden (overleden aan nierfalen). De jongste (die van mijn avatar) had al met 13 maanden een megatumor in zijn buik. Ik zou zo graag eens zien dat het oude kwijlende sokken worden van 20 Hopelijk houden mijn 3 draken die ik nu nog heb het langer vol!
En het is ook raar ineens 2 urnen :hug: … alhoewel ik het wel mooi vind op die manier. Wij laten ze meestal cremeren en uitstrooien. Maar mijn moeder heeft haar laatste kat ook in een urn en dat is toch wel bijzonder, zo met een foto erbij…
:hug:
O ik snap je.
Ja tegenwoordig wordt alles ziek…
Onze beide hondjes zijn aan nier-en leverfalen gestorven, zit ook in het ras helaas
Oh echt? Wat naar dat het ook in het ras zit dan. Bah, ook al weet je dat, dan toch hoop/verwacht je niet dat het bij je eigen honden ook gebeurd.
Ik zie in je banner dat je je rust moment hebt neer gezet. Dat zal ook wel als een opluchting voelen hè? Gelijk heb je. Ben je al aan het aftellen naar je vakantie? Ik wel, moet nog 3 weken werken
Ik begin morgen met de puregon. Ben heel benieuwd. Heb heel erg zitten twijfelen over het tijdstip dat ik ga prikken, want dat moet wel elke dag op hetzelfde moment. Eerst dacht ik vroeg in de ochtend voordat ik naar mijn werk ga (rond 6.30u.), maar dan moet ik in het weekend mijn wekker zetten. Maar ik ben wel altijd thuis om die tijd :mrgreen: . Maar denk toch dat ik het rond zes uur houd in de avond. Dan ben ik een stuk wakkerder :lol: en zorg ik er gewoon voor dat ik thuis ben. Brr toch wel spannend!
En gister ben ik opgestaan met een koortslip (komt natuurlijk door de :twisted: ). En vandaag waren die blaasjes helemaal vergroeid met elkaar en hadden 1 megagrote blaas gevormd :? :silenced: . Niet normaal. Nog nooit meegemaakt, meestal zie je er niks van bij mij. Dus vanmiddag maar voor het eerst dat ding kapot geprikt met een naald (na overleg met een dokter op mijn werk). Pfff wat een ellende :snooty: nou maar hopen dat-ie snel verdwijnt (smeer me suf met zovirax). Het ziet er niet uit haha, gelukkig is het bijna weekend, kan ik binnen blijven :mrgreen:
Daphne hoe is het met jou? Is de pregnyl nog gezet?? Spannend meis. Hoop dat het eitje goed was doorgegroeid bij je.
En ook alles goed met je vriendin en haar beeb? :inlove: