haai vliegje, Wat lekker voor je dat je weer een ei heb!! Echt super goed nieuws!
Wat kan een mens blij worden van zulk goed nieuws!! En helemaal super leuk dat je er een foto van meekreeg!!
En Mom2b ook al eierennieuws te melden?
Ik kan me voorstellen dat al dat klussen een hele klus is. Het word een ware sport! :lol: Als je er maar wel plezier in houd, hou het spannend.
Zo ver zijn wij (helaas) nog niet gekomen. We hebben nog niet op schema hoeven vrijen. Vlak nadat mij spiraaltje verwijderd was, ben ik 1 keer ongesteld geweest. Ik heb daarna eerst een hele tijd āmoetenā wachten of mijn cyclus vanzelf weer op gang kwam, mooi niet dus. En de pogingen met clomid liepen ook niks uit. Geen goede eieren, dus geen eisprong, dus vrijen wanneer Wij het willen. Maar ik zie er niet tegenop ofzo hoor, je weet waarvoor je het doet, dat maakt het eigenlijk nog specialer dan anders.
Ik kan niet wachten tot het 3 juli is, de week duurt me nu alweer veeeeel te lang!!
Hou ons op de hoogte he!
Spannend Daphne! Zou toch helemaal geweldig zijn als de operatie goed zijn werk gedaan heeft? Hopelijk is er op 3 juli al een mooi ei in aantocht te zien!
Vliegje: fijn dat je een eisprong hebt gehad hoor! En je hebt al je kansen benut, hopelijk zien we een mooi resultaat op 8 juli!!
Ik was maandag en woensdag voor een fm geweest en hij was nog steeds niet verder gegroeid dan 16 mm. Nu moet ik volgende week vrijdag bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. En zo niet dan gaan we verder met clomid 150. Altijd maar dat wachten hĆĀØ?
Heb wel gisteren te horen gekregen dat ik tante word!! Mijn broers vriendin is zwanger :inlove: . Helemaal geweldig! heb wel zitten janken toen ze weg waren, hoezeer ik het ze ook gun en hoe blij ik ook ben voor ze, ik wil ook zo graag ā¦ Maar zij hebben het ook niet in hun schoot geworpen gekregen, waren ook al een tijd bezig.
Moeilijk he! Kan het me zo goed voorstellen
Je Word Tante! Gefeliciteerd!!!
(alhoewel soms wel moeilijk als andere wel zwanger zijnā¦ Natuurlijk echt SUPER voor hun, maar meer van: ik wil ookā¦)
En ja, al dat wachten is KILLING!
K heb sinds LEO weer erg veel last van migraine. Meer dan ooit. Sinds afgelopen vrijdag al elke dag.
Ik heb er wel medicijnen voor, maar die zijn niet voor dagelijks gebruik bedoeld, echt alleen bij een aanval.
(die nu dus helaas wel bijna dagelijks voorkomenā¦)
Ik hou mezelf maar voor dat het door de verandering in mn hormoonhuishouding komt door de LEO, en ik dus maar het positieve er van in moet zien.
Misschien is het ook wel stress, dat ik zenuwachtig ben voor vrijdagā¦
Of gewoon alles bij elkaar.
Daphne: wat vervelend van je migraine zegā¦ :hug: en misschien zit er wel een stukje spanning bij voor vrijdag. En je hormoonhuishouding. Echt die hormonen doen rare dingen met je :lol: Gelukkig is het bijna vrijdag! Ik duim voor je dat je positief nieuws krijgt!
Vliegje: nog 1 weekje voor jou. Wel een hele lange cyclus zo elke keer. Hopelijk heb je de clomid niet meer nodig, maar wanneer wel dan zou het wel fijn zijn als je cyclus weer een stukkie korter wordt.
Ben ook wel benieuwd vrijdag, en misschien weet jij dat wel vliegje: hoe hoog moet je progesteron zijn zodat je zeker weet dat 'ie gesprongen is? Dat vraag ik anders toch wel, maar als jij het ook weet dan ben ik vast een beetje voorbereid
Voel nu ook weer vanalles, steekjes hier, steekjes daarā¦ vaag weer
Daphne, vrijdag heb je controle??
Mom, je progesteron moet tussen de 20 en 30 zijn voor een goed ei. Boven de 20 is al goed geloof ik, maar liever hoger.
Ben benieuwd!!
Hier volop in spanningā¦ ik ben er weer veel te veel mee bezig! Nog een week wachten jaā¦
ik vanmorgen op controle geweest en het nieuws is goed!
eierstokken zagen er goed uit.
Omdat ik vorige week al ongesteld geworden was, geven we mn lijf nog 4 weken de kans om het zelf te doen.
(ben alleen vergeten te vragen of er op dit moment ook echt een goed ei op komst isā¦ stomā¦!) :?
Als ik binnen die tijd wel weer zelf ongesteld word (maar dus niet zwanger ben) ga ik weer aan clomid om mijn eitjes toch een handje te helpen.
Als ik binnen die tijd niet weer ongesteld ben, maar ook niet zwanger ben, ga ik weer aan duphaston en daarna clomid.
Al met al best goed nieuw dus! Ik ben er al laat mee, maar ik ga de komende tijd maar proberen mn temperatuur bij te houden.
zo zelf proberen te kijken of er misschien ei komt.
En vliegje, logisch dat je er zo veel mee bezig bent. Dat zijn we toch allemaal! Het is toch ook super spannend zulke dagen!!! :shifty: :shifty:
Mensen die zeggen: āje bent er te veel mee bezig, probeer aan iets anders te denkenā, die mensen weten niet waar ze het over hebben! :x :x :x
Als je te horen zou krijgen, dat je 50% kans hebt, dat je over een 4 weken een miljoen euro wintā¦
Moet je eens kijken hoe je daar dan mee bezig bent!!
Probeer dat dan maar eens uit je hoofd te zetten!!!
net zoiets toch?! hihi! :lol:
Inderdaad hahahaha!
Maar goed nieuws voor je!!
Ik hoop zo dat je een spontaan eitje krijgt weer!!
Succes
Ik moet nog een paar dagen wachtenā¦
Daphne: dat is goed nieuws :dance: hopelijk komt het weer netjes op gang bij je. En net wat je zegt, als je ermee bezig bent kan je het niet uit je hoofd zetten, maar sommige mensen lijken dat maar niet te begrijpenā¦ en vaak zijn dat ook nog de mensen die makkelijk praten hebben.
Vliegje: nog een paar dagen, het wordt langzaam maar zeker 8 juli!
En bij mij de uitslag van de progesteronā¦ jajaa niet schrikkenā¦ deze was 2,9ā¦
Teleurstellend laagā¦ wel al wat hoger als vorige keer, maar wel te laag om te zeggen dat ik een eisprong heb gehad. Ik moet nu wachten tot cyclusdag 30 (= a.s. donderdag) en als ik dan nog niet spontaan ongesteld ben geworden dan ga ik weer Primolut gebruiken (en voor de zekerheid maar wel een testje doen, je weet tenslotte maar nooit) en verder met clomid 150. En daar heb ik toch wel goede hoop bij
Voor jullie beiden komen er dus ook weer erg spannende dagen aan! Ik leef en denk met jullie mee!!!
Hou ons op de hoogte!
Zeker eerst een testje doen voor weer aan de primoluut te beginnen. Je weet maar nooit!
Ik word ongesteldā¦
Jee Mom, das heel laag ja Wat balen meis!!
Ik mag nu ook beginnen met 100mg, weer wat hoger Ik baal ervan! Had er liever niet meer aan gezeten.
Jeetje wat vervelendā¦! balen!
(vroeger toen ik nog aan de pil was vond ik die stopweek altijd al een gedoe, geeft alleen maar bende dat ongesteld zijn, bahā¦ Maar nu is het des te vervelender als het ondanks alle gedane moeite toch weer doorbreektā¦)
En dan ook ook nog al die extra hormoontroep je lijf inā¦
K leef met je mee!
:hug:
Ben nog steeds niet ongieā¦ dacht gister echt dat ik ging vloeien, maar tot nu toe nog niks. Verwacht ook geen zwangerschap eigenlijkā¦ wil niet meer hopen, durf niet meer. Ik wacht morgen nog maar ff af, mijn temp was vanochtend ineens weer hoger. Snap er niks van. Het zal vandaag of morgen wel gewoon doorzetten.
Helaas niks anders aan te doen dan afwachtenā¦
(Ken je dat liedje van Bert en Ernieā¦?
āWachten duurt zo langā¦ langā¦ langā¦ā Slaat Helemaal de spijker op zān kop! )
Ik weet ook al weken niet meer wat ik nu moet voelen.
Soms lijk ik te voelen dat er wat gebeurd, maar dan blijf alles uit. En zodra ik helemaal niks voel, geen seintje in welke vorm dan ook, blijkt er van alles aan de hand te zijnā¦
Je durft gewoon niet meer op je eigen lijf te vertrouwenā¦ Het blijkt bijna altijd anders te zijn dan je denkt.
Probeer de hoop er in te houden!
:kaars:
HĆĀ© vliegje, wat raarā¦ wat moet je dĆĀ”ĆĀ”r nou mee? Ik hoop toch echt voor je dat het uitblijft. Ga je morgen nog testen of wacht je nog even af of het echt doorzet? Het is zo verwarrend allemaal wanneer je eigen lichaam je zo voor de gek houdt. :hug: :hug:
Daphne: klopt helemaal wat je zegt. Je voelt vanalles en dan is er niks of je voelt niks en dan wordt je ineens ongi. Grrr kan daar ook soms erg boos om worden. Hihi dat liedje van bert en ernie, staat dat ook op youtube?
Laatst baalde ik ook zo dat ik weer moest wachten tot aankomende donderdag dat ik daar best chaggo van was. Toen mijn man (goed bedoeld) zei van, maak je niet zo druk, toen ontplofte ik helemaal. Wat nou maak je niet druk?? Het is toch mijn lijf dat het laat afweten?? Hij bedoelde: laat je weekend er niet door verpesten en is bang dat ik geobsedeerd raak. Wat overigens niet zo is naar mijn idee, maar ik leef wel naar die bepaalde dagen toe. Starten met Primolut, wachten op ongi, op dag 3 Clomid beginnen, dag 10 echo etc etc. Zo hou ik dat wachten vol. Tsja, je moet toch wat? En het is echt niet zo dat ik er 24/7 mee bezig ben.
Maar we moeten idd wel hoop houden, hoe lastig dat soms ook is. En oneerlijk af en toe als je ziet hoe makkelijk het een ander afgaat (of klinkt dat erg jaloers?? :lol: )
Dikke :hug: voor jullie!
Ik weet precies wat je bedoeld met dat leven van dag tot dag, de dagen tellen tot de volgende pillen, de volgende stappen, de volgende afspraak bij de dokter, de volgende ongesteldheidā¦ Telkens weer iets om naar toe leven.
En helemaal niet erg als het een beetje jaloers klinkt, ik ben strondjaloers op vrouwen die al zwanger zijn, die al een kindje hebbenā¦ dan kan ik soms wel gillen: T IS NIET EERLIJKā¦!IK WIL OOKā¦!
K zal eens kijken of ik dat liedje ergens kan vinden, hihi!
Oh erg hĆĀØ? En als je in de stad loopt of lekker op een terrasje zit, het lijkt dan haast wel of IEDEREEN zwanger is. Zoveel dikke buikenā¦
Vliegje heb je nog getest??? Of was het niet meer nodig ? Ben zo benieuwd!
Ik ga er morgen nog een testje tegen aan gooien, just in case. En dan weer beginnen met de primolut. Nieuwe ronde nieuwe kansen! (dingggdong :lol: )
Ohhh vliegje, ik heb het al opgezocht in het andere topic waar je schrijftā¦ Balen meis dat het door is gaan zetten :hug: maarrr hopelijk goede resultaten met je fm volgende week! En dat dan je cyclus een stuk korter wordt of weg blijft met een hele GOEDE reden!
ja ongie komt er toch aan.
En ik snap zoooo goed wat je bedoelt! Iedereen in mijn omgeving raakt zwanger. Vorig jaar heb ik 4 bruidsparen gefotografeerd. 2 ervan zijn al bevallen, 1 bevalt eind dit jaarā¦
Ze zijn tegelijk met mij of LATER gestopt met de pil.
Het bruidspaar wat ik in augustus fotografeer is ook zwanger nu, was direct raak.
Het is zooo ontzettend moeilijk. Ik gun het iedereen hoor! Maar het doet verschrikkelijk veel pijn En daar heb ik nu weer heel veel last van nu ik ongie ben/wordt.
En dat opvliegerige ken ik ook Momā¦ ik heb enorm last van mijn hormonen Wel een goed teken natuurlijk want dan gebeurd er eindelijk een iets in je lichaam.