Pamperbon is vergeven.
Hier ook geen pamperbonnen…wel jammer, want daar heb ik hem voor…
@Tierrr wrote:
Ze zijn er weer!!! :dance:
Iemand toevallig nog de volgende bonnen over? :roll:
*pampers
*billendoekjes
*oralb tandpasta’s
*groeie start
*hot chocolate
*cola
Een boel ander spul wel te ruil (enkele wasmiddelbonnen en de vaatwastabletten gebruik ik wel…)
Heb jij dit allemaal weer nodig Tierr?
Dit heb ik voor je:
pamperbon heb ik dan voor je(ik gebruik kruidvat)
Billendoekjes
goeie start
Wat bonnen betreft oral B
Krijgt niet iedereen dezelfde bonnen dan?
Aaah bigs, wat lief! :-
Die hele zooi die je opnoemt gebruik ik inderdaad nog steeds en zou ik gráág willen hebben. Want dit keer helaas inderdaad helemaal geen bonnen gekregen…
Maar als je er liever eens iemand anders blij mee maakt, is het ook goed hoor… je moet je niet verplicht voelen ze naar mij te sturen… :-
Ik heb ze ook nog niet…
Vooral de pamperbon is welkom hier, me meisje heeft van de andere luiers gelijk uitslag. En aangezien ik nu alleen ben met de kids,komen die bonnen erg van pas
@cees77 wrote:
Krijgt niet iedereen dezelfde bonnen dan?
nope.
Hier zaten er 3 pampersbonnen bij. 2 voor de groene pakken en 1 voor de oranje pakken.
Heb een tijdje geen pamperbonnen gekregen, want volgens mij gaan ze er bij 2/2,5 zo’n beetje vanuit dat je kind zindelijk is (was het maar waar) en toen hadden ze jongste telg blijkbaar nog niet in de registratie en nu dus (?) weer wel en direct ineens 3 pamperbonnen ipv de 2 die er meestal bijzaten.
3 bonnen! Wauw! Hier dus niets, pamperbonnen nog steeds erg welkom!
Hmn… ik krijg ook nooit meer pamperbonnen… Hoop straks wel weer!!
Ik heb ook nog 3 bonnen met 10 euro korting liggen dus de eerste die pb mag ze hebben.
2x 10 euro korting op pampers 3 pak
1x 10 euro korting op pampers simply dry 2 pakken
Daar zou je mij heel erg blij mee maken
Sorry ze zijn al vergeven.
Hmmm te laat dus met PB’en. Is er iemand anders nog die mij er blij mee kan maken??
Ik was ook te laat, als iemand nog pampers bonnen over heeft zou ik er heel blij mee zijn!
Heb ook nog andere bonnen dus bij interesse graag pb
Groeie start van nestle 3.00 korting
nestle yogolino 1 euro korting bij 2 pakken
2.49 korting op always inlegkruisjes
2.49 korting op always maandverband
3.89 korting op always 2 voordeelverpakkingen
0.50 korting op vicks keelpastilles
Diverse kortingen op scheergel en scheerschuim en scheersysteem van Gilette
Diverse oralB kortingen
1.50 korting op pampers billendoekjes 2+1
Krijg je zomaar bonnen op de mat? Heb me wel eens aangemeld op hub site maar nog nooit bonnen gezien ofzo.
De bonnen zijn nog maar 1 week geldig, heeft er nog iemand pamperbonnen voor mij??
3 pampersbonnen, 2x groen, 1x oranje en pampersdoekjes korting… in 1 envelop, postzegel zit erop… de eerste die zijn adres pbt met als titel… pamperbonnen, schrijf ik op de envelop en gaat vandaag nog weg (zo mogelijk)…
ga om 17.40 nog even weg en langs de bus…
Suus is nagenoeg zindelijk en vanwege het potje plassen gebruikt ze huggies broekjes…
Zijn vergeven… eerlijk is eerlijk… Sassie was eerste, ik stuur ze szm naar haar toe… Gaan straks op de bus, morgen geleegd, dan zou zij ze nog donderdag kunnen hebben… weekend verzilveren… moet kunnen :shifty:
:dance:
(Ik had geen pampersbonnen bij mijn boekje gehad, maar Luc en Stan schieten nog niet op qua zindelijk worden :roll: )