Lekker in het Leven

Helaas was ik te laat…

Ik hou me nog steeds aanbevolen!! :wink:

Ze zijn er weer, kreeg ze zojuist binnen… mijn pampersbonnen zijn vorige keer niet aangekomen, dus die zitten al in de envelop voor de re-run… Maar voor wie maar wil ruilen… ik heb alles nog beschikbaar, behalve dus de pampersbonnen.

nou dan hoop ik dat ze hier ook weer komen deze week…

Ben bijna door de luiers heen van de vorige bonnen + aanbiedingen :angel: .

ik hoop ook dat ze hier komen…

ik hoop dat ze hier ooit eens komen…

nou nog geen 10 minuten na berichtje hier werden ze op de mat gegooid, das nog eens service :wink: .

Deze keer ‘slechts’ 2 pamperbonnen, maar iets met een gegeven paard en niet in de bek kijken enzo… gaan we ze zeker weer gebruiken.

Ja, hier zijn ze ook weer! Maar 1 pamperbon helaas, maar beter iets dan niets! Ben allang blij dat ik de bonnen weer krijg! :dance: :slight_smile:

Ik heb wel belang bij:

• pamperbonnen dus :wink:
  • pamperdoekjes
  • de vaatwastabletten
  • pyjamapapje
  • groeie start
  • oral b tandpasta en tandenborstel
  • fanta
  • campina vla
  • optimel

De rest (op wat wasmiddel en ambipur na) heb ik te ruil! :slight_smile:

ik heb hier ook de bonnen gekregen maar helaas geen pampers en luierdoekjes enz… straks maar even bij mijn ouders kijken

Ook hier binnen maar net als de vorige keer wéér geen pamper bonnen. Terwijl Stijn toch ook echt nog pampers gebruikt! Hier ook dus echt belang bij de bonnen. Heb er genoeg om te ruilen !

Hoe krijgen jullie die bonnen? Ik heb een tijdje wel zo’n bonnenboekje op de mat gehad, maar dat is ineens gestopt en nu krijg ik hem nooit meer :frowning:

hier idem dito… snap er niks van.

account aanmaken bij lekker in het leven en deze ook up to date houden… zo hebben wij na de geboorte van Suus aangegeven weer een kindje erbij te hebben en kregen we keurig weer pampersbonnen erbij. Dat zal na circa 2,5 wel ophouden, meestal gaan ze er dan vanuit dat je kindje zindelijk is. Ook aangeven dat je B merk luiers gebruikt, want die bonnen zijn promotiebonnen… zo van… we weten dat je x gebruikt, maar misschien dat je met korting bereid bent om pampers te proberen… :wink:

Ik begreep van vriendinnen dat ze hadden aangegeven pampers al te gebruiken en dat ze dan maar heel zelden die pampersbonnen kregen… bijna nooit zeg maar. :wink:

Ik heb ze ook weer binnen :dance: maar ook geen Pampersbonnen (kids zijn te oud denk ik)

Ik wil graag nog 1 bon vooor Oral-B Pro-Expert tandenborstel.

Ik gebruik zelf: Dreft afwasmiddel, Dreft vaatwastabletten, Oral-B tandenborstel, Gillette Series scheergel, Appelsientje en Mona.

De rest mag dus geruild worden voor 1 Oral-B tandenborstel bon :wink:

P.S. Ik heb 2 bonnen Dreft afwasmiddel en 2 bonnen Dreft vaatwastbletten? Allebei dezelfde streepjescode? Kan ik ze dan wel beide inleveren?

@Cell wrote:

account aanmaken bij lekker in het leven en deze ook up to date houden… zo hebben wij na de geboorte van Suus aangegeven weer een kindje erbij te hebben en kregen we keurig weer pampersbonnen erbij. Dat zal na circa 2,5 wel ophouden, meestal gaan ze er dan vanuit dat je kindje zindelijk is. Ook aangeven dat je B merk luiers gebruikt, want die bonnen zijn promotiebonnen… zo van… we weten dat je x gebruikt, maar misschien dat je met korting bereid bent om pampers te proberen… :wink:

Ik begreep van vriendinnen dat ze hadden aangegeven pampers al te gebruiken en dat ze dan maar heel zelden die pampersbonnen kregen… bijna nooit zeg maar. :wink:

ik heb mijn eigen voor 3 jaar geleden al aangemeld. kom regelmatig op de site en nog geen bonnen… nog nooit gehad trouwens…

Hier ook nooit geen bonnen gehad ;(

Ik was degene waar Cell de bonnen naartoe heeft gestuurd :-*

(De vorige keer zijn ze nooit aangekomen, nu gelukkig wel)

De bon van 10 euro kassakorting bij aankoop van 2 pakken Pampers Simply Dry (oranje pakken) gebruik ik echter niet, omdat de jongens maat 5+ of maat 6 nodig hebben.

Iemand interesse in deze bon?

EDIT: hij is inmiddels vergeven

ik heb me nooit aangemeld bij lekker in het leven, maar doe wel regelmatig mee met enquetes e.d. en hebben ons aangemeld bij de babydoos en bij elk kindje dat er bij kwam, kwamen ook de pamperbonnen weer goed ( ook met goede leeftijd op de boekjes die erbij zitten ) dus zou ook best kunnen dat ze aan de info komen van de ‘dozen’ Ik heb nu dus al ruim 4 jaar pamperbonnen, en die zijn ook erg welkom :smiley: We gebruiken B-merken ( o.a. AH ) maar de pampers blijven wel het meest fijn!

Ik heb nog wel wat bonnen. Zal eens kijken wat ik nog heb. Die groene luiers in iedergeval. De wasmiddel bonnen ook nog.

Iemand nog belang bij?

heb ik wel belangstelling voor die pampers bonnen

Hmm, nu heeft er iemand een pb gestuurd en hier op gereageerd. Wat doe ik dan?