Lekker in het Leven

als er nog iemand pamperbonnen over heeft en niet gebruikt ( de groene ) zou je mij er HEEEEEL erg blij mee maken !!!

@dinges wrote:

Hmm, nu heeft er iemand een pb gestuurd en hier op gereageerd. Wat doe ik dan?

Kijken naar de tijd van reageren en degene die het eerst was… :wink:

Okey, dan gaan ze naar Mimi82.

Ik ben verhuisd, maar heb geen idee waar ik mn adres kan wijzigen bij lekker in het leven.

Weten jullie dat?

onze dochter is onverwachts zindelijk geworden…(waar wij dus heel erg blij mee zijn…)

ik heb nu nog 1 oranje bon over… dus voor de liefhebber… geen maar een gil…

edit vergeven

Had bonnen, maar inmiddels vergeven!

ze zjn er weer ! hier helaas geen pamperbonnen!

Ik krijg ze nooit meer echt heel raar, want heb mijn meisje in de luiers en ons mannetje ook nog steeds :think:

hier nog niks gekregen… maar vaak als er hier een bericht komt heb ik ze die middag of de volgende dag in huis…

Hopelijk weer met wat fijne bonnen.

@klavertje4 wrote:

Hiet net gehad maar ook geen pamperbonnen, en luierdoekjes, waarom is dat, ik heb roan nog steeds in de luiers :twisted: :thumbdown:

Ow en het viel me best tegen wat er verder qua bonnen in zit, dingen die we eigenlijk niet tot bijna nooit gebruiken.

@Sennapen wrote:

@klavertje4 wrote:

Hiet net gehad maar ook geen pamperbonnen, en luierdoekjes, waarom is dat, ik heb roan nog steeds in de luiers :twisted: :thumbdown:

Ow en het viel me best tegen wat er verder qua bonnen in zit, dingen die we eigenlijk niet tot bijna nooit gebruiken.

Volgens mij denken ze daar dat kinderen met 2 zindelijk zijn… want toen onze 3e 2 jaar werd was het ook ineens over en uit met de pamperbonnen… pas toen de jongste een halfjaar was zaten ze er ineens weer bij? :eh:

Dus dat zal dan misschien nog 1 of 2 keer zijn en dan ook hier geen pamperbonnen meer (mits ik ze vandaag uberhaupt krijg natuurlijk).

Owww dan doen wij iets verkeerd haha, we gaan binnenkort wel proberen, maar als het niet lukt dan over een paar maanden wel weer eens hoor

@Sennapen wrote:

Owww dan doen wij iets verkeerd haha, we gaan binnenkort wel proberen, maar als het niet lukt dan over een paar maanden wel weer eens hoor

En wij zeker… de oudste was het vroegst zindelijk, net 3 jaar… en die kwam er zelf mee: ik hoef geen luier meer en klaar was hij.

Nummer 3 wordt volgende week 4 (waaat nee echt niet) en is nu denk ik een maand of 3 a 4 zindelijk… dus eh… bijna 2x zo lang als die 2 jaar.

Maar net plof… en het boekje viel op de mat.

Hier wel met 2 pamper bonnen en sorry dames, die gebruik ik zelf (want tot nog toe voor de jongste ook nog geen huismerk gevonden waar hij geen uitslag van krijgt als je hem niet na een uur alweer verschoond… en tja als je elk uur moet verschonen dan zijn pampers echt goedkoper als je daar langer mee doet).

1 voor de gewone groene pakken en 1 voor de oranje pakken (die hij overdag wel verdraagt, maar niet voor de nachten kan hebben, dan ook de billen kapot bij slechts plas).

mooi trouwens dat de prijzen van een pak pampers zoals getikt op de bon zijn gebasseerd zoals bij de druk van het boekje in augustus!

Daarna is de btw verhoging doorgevoerd, dus het is niet 1+1 gratis voor de oranje pakken.

Hier lag hij vandaag ook op de mat…Maar ook hier geen pampers…wel jammer hoor.

Het grootste gedeelte gebruik ik niet…

@3de wonder wrote:

Hier lag hij vandaag ook op de mat…Maar ook hier geen pampers…wel jammer hoor.

Het grootste gedeelte gebruik ik niet…

Bij jou kan het dus zijn dat die er de volgende keer weer bij zitten… hier ook pas weer toen de jongste een halfjaar was.

Hier vielen ze vanochtend ook op de mat, ook met pampersbonnen. Ik krijg al sinds dat Indy geboren is pampersbonnen erbij :think: is ook nooit gestopt. Ben er wel blij mee nu kunnen we even weer wat inslaan voor Mick, want vind ze anders te duur :oops: maar ze zitten zo fijn bij hem.

Tuurlijk moet je ze lekker zelf gebruiken mm, zou ik anders ook doen :mrgreen:

@klavertje4 wrote:

ik krijg ze ook, maar zelfs bij de oudste ook, maar nog nooooit pamperbonnen gehad, wel andere spullen die ik vaak gebruik, dus ze komen dan wel uit, jammer van die pampers…

dingens: gewoon ff googlen.

Gelukkig hoeft mijn vriendin de oranje pakken niet, dus ik krijg haar bon :inlove:

Sinds de verhuizing niets meer gezien. Adres wijziging door gegeven niets. Wel jammer