Hier ook gewoon de pampers bonnen… Nu en straks genoeg nodig…
Ik heb ze ook binnen. Geen Pampersbonnen, maar gelukkig zijn Luc en Stan inmiddels zindelijk.
Ik kan wel de volgende bonnen gebruiken:
- Dreft vaatwastabletten
- Oral-B Pro-Expert tandenborstel
- Head & Shoulders
- Chocomel 6-pack
- Koffieleutjes
De rest heb ik, op een paar na, te ruil.
Heeft iemand nog een bon van Max factor facefinity? Ik zou hem graag willen ruilen voor een andere bon . Pb maar welke bon je ervoor weer wilt heben :lol: .
@chantal!! wrote:
Heeft iemand nog een bon van Max factor facefinity? Ik zou hem graag willen ruilen voor een andere bon . Pb maar welke bon je ervoor weer wilt heben :lol: .Je hebt pb
Hier ook wéér geen pamperbonnen
En S zit met zijn 21 maanden toch echt nog in de luiers!
Iemand nog de bonnen over?
Jaaaaa! Ik heb de bonnen ook weer eens gekregen :dance:
Ik heb belang bij:
Oral B tandpasta bon
Yoki bon
Head and Shoulders bon
Aquarius bon
Pampers bon
De rest heb ik in de aanbieding! Roept u maar!
En helaas weer geen pamperbonnen, dus als iemand ze niet gebruikt hou ik me aanbevolen!
Sinds wij verhuisd zijn(nu 3 jaar geleden) heb ik dus geen bonnenboekje meer gekregen.
Ik heb ze toen gemaild en kreeg als antwoord dat ze om de zoveel tijd mensen uit kozen voor de bonnenboekjes om iedereen een kans te geven.
Of te wel:ik krijg dus geen bonnenboekje meer.
Vind dit heel jammer en vreemd omdat een kennis van ons toen ook is verhuisd en die krijgt nogsteeds een bonnenboekje.
Heeft er iemand hier dit ook meegemaakt?
Ik heb ook de bonnen gekregen… Hoe vaak per jaar komen die eigenlijk?
@ikke_w wrote:
Ik heb ook de bonnen gekregen… Hoe vaak per jaar komen die eigenlijk?Volgens mij 2 keer per jaar.
Ik ben ook verhuisd, maar heb ze afgelopen keer weer gekregen. Daarvoor zo’n 2 a 3 jaar niet. Je komt misschien van zelf weer aan de beurt.
@irry-me wrote:
Sinds wij verhuisd zijn(nu 3 jaar geleden) heb ik dus geen bonnenboekje meer gekregen.
Ik heb ze toen gemaild en kreeg als antwoord dat ze om de zoveel tijd mensen uit kozen voor de bonnenboekjes om iedereen een kans te geven.
Of te wel:ik krijg dus geen bonnenboekje meer.
Vind dit heel jammer en vreemd omdat een kennis van ons toen ook is verhuisd en die krijgt nogsteeds een bonnenboekje.
Heeft er iemand hier dit ook meegemaakt?
Wij zijn ook verhuisd en hebben nu dus ook niks gekregen. Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin die het hele boekje behalve de groene pampers aan me wil geven :mrgreen:
Ze lagen net weer op de deurmat :thumbup:
Geen Pampersbonnen hier, maar even niet vergeten om mijn gegevens aan te passen als de kleine er is, misschien dan de volgende keer wel…
Waarvan ik extra bonnen kan gebruiken: Oral-B tandenborstel, Oral-B tandpasta, Dreft vaatwastabletten.
Op de Koffieleutjes en Antikal na (gebruik ik zelf) mag de rest geruild worden.
Oh dan komen ze hier waarschijnlijk ook weer!!! ik lig al klaar :mrgreen:
Oh ervoor willen hoeft niet meer… heb ze al binnen haha. Ze lagen al in de brievenbus. Hier nog wel pampersbonnen, maar die gebruiken we zelf voor Mick… Ga het boekje even door kijken…
Hier ook voor het eerst de bonnen :dance:
Ik gebruik ook heel veel bonnen niet, dus als ik iemand blij kan maken ?
Ruilen tegen:
Pamperbonnen
Oral-B tandpasta
Optimel puur
Speculoospasta
Hier ook weer!!! Whoehe, zal eens kijken wat ik kan missen
@sassie1980 wrote:
Ze lagen net weer op de deurmat :thumbup:
Geen Pampersbonnen hier, maar even niet vergeten om mijn gegevens aan te passen als de kleine er is, misschien dan de volgende keer wel…
Waarvan ik extra bonnen kan gebruiken: Oral-B tandenborstel, Oral-B tandpasta, Dreft vaatwastabletten.
Op de Koffieleutjes en Antikal na (gebruik ik zelf) mag de rest geruild worden.
Ik heb de vaatwastabletten en de oral b tandenborstel wel. Daarvoor zou ik graag die van de head en shoulders krijgen. Is dat wat? :lol:
Ik heb helaas weer niets gekregen. Hou me aanbevolen voor de pamper bonnen!
Heb je wel aangegeven dat l is geboren mimi?