ik krijg ook nooit geen pampersbonnen meer erbij.
@knollie1 wrote:
ik krijg ook nooit geen pampersbonnen meer erbij.
Volgens mij is dat vanaf 2 jaar of iig 2 jaar en 3 maanden gebeurd.
@Sennapen wrote:
@sassie1980 wrote:Ik had het prima gevonden, maar ik heb dus geen bon van Head & Shoulders :eh:Ze lagen net weer op de deurmat :thumbup:
Geen Pampersbonnen hier, maar even niet vergeten om mijn gegevens aan te passen als de kleine er is, misschien dan de volgende keer wel…
Waarvan ik extra bonnen kan gebruiken: Oral-B tandenborstel, Oral-B tandpasta, Dreft vaatwastabletten.
Op de Koffieleutjes en Antikal na (gebruik ik zelf) mag de rest geruild worden.
Ik heb de vaatwastabletten en de oral b tandenborstel wel. Daarvoor zou ik graag die van de head en shoulders krijgen. Is dat wat? :lol:
@sassie1980 wrote:
@Sennapen wrote:@sassie1980 wrote:Ik had het prima gevonden, maar ik heb dus geen bon van Head & Shoulders :eh:Ze lagen net weer op de deurmat :thumbup:
Geen Pampersbonnen hier, maar even niet vergeten om mijn gegevens aan te passen als de kleine er is, misschien dan de volgende keer wel…
Waarvan ik extra bonnen kan gebruiken: Oral-B tandenborstel, Oral-B tandpasta, Dreft vaatwastabletten.
Op de Koffieleutjes en Antikal na (gebruik ik zelf) mag de rest geruild worden.
Ik heb de vaatwastabletten en de oral b tandenborstel wel. Daarvoor zou ik graag die van de head en shoulders krijgen. Is dat wat? :lol:
Niet? Oww wat vreemd :lol: wat heb je dan allemaal in de aanbieding?
@Sennapen wrote:
Heb je wel aangegeven dat l is geboren mimi?
Waar moet ik dat doen dan?
Heb volgens mij nooit wat aangegeven
Heb net gekeken maar bij Lekker in het Leven stond S ook niet bij, en dat terwijl ik wel 1,5 jaar bonnen gekregen heb.
Daarna geen pamperbonnen en nu helemaal geen bonnen meer :?
Vul ze beide even in dan, dan zal je de volgende keer eer bonnen krijgen en sowieso pamperbonnen omdat l er is
Al gedaan :lol:
:thumbup:
@Sennapen wrote:
Vul ze beide even in dan, dan zal je de volgende keer eer bonnen krijgen en sowieso pamperbonnen omdat l er is
Dat zegt niks, ik heb een half jaar geleden ook alles ingevuld.
Maar ook geen bonnen.
Hmmm jammer
:think:
Misschien heb jij geluk…
@Kwakje wrote:
@Sennapen wrote:Vul ze beide even in dan, dan zal je de volgende keer eer bonnen krijgen en sowieso pamperbonnen omdat l er is
Dat zegt niks, ik heb een half jaar geleden ook alles ingevuld.
Maar ook geen bonnen.
Das gek, want ik ben verhuisd, daarom kreeg ik ze niet meer en heb meteen m in gevuld en toen kreeg ik ze wel weer.
Zou het dan toch een of andere loting zijn?
Ik denk het, want daarna kreeg/krijg ik alleen maar van hen mailtjes of ik producten dan wil testen. Verder dus geen bonnen.
of ik doe ik iets verkeerd?
Maar ik gebruik geen pampers, voorheen wel.
Zijn ze er weer inmiddels???
Had vorige keer weer bonnen, maar nu (nog) niet…?
Of ben ik te vroeg?
Wehk*mp heeft nu €10,- korting op maandboxen pampers, deze bon doet het daar dus ook op
Hoop dat ze binnenkort weer komen.
Als ik ze krijg en ik heb de pamperbonnen mag je ze hebben.
Wij gebruiken de Naty luiers.
:-*
@Pitje27 wrote:
heb me hier al vorig jaar voor aangemeld… maar nog nooit iets ontvangen…
Ik heb ook nog nooit iets ontvangen!