Lekker in het Leven

De bonnen zijn we binnen :dance:



Ik heb hier voor de liefhebber 2 keer pamperbonnen





In ruil voor



Roosvicee en /of venz rimboe broodbeleg

ik heb hem nog niet

hier ook nog niet binnen.

Ga deze keer de pamperbonnen wel weer opkrijgen denk ik :lol:

Ik krijg het boekje helaas nooit binnen, en kan de pamperbonnen hard gebruiken met 2 kids.



Dus als iemand ze niet gebruikt, zou ik ze dolgraag over willen nemen.

Hier ook nog niet binnen, hoop dat ik hem deze keer wel krijg.

Ik kan de pampers bonnen goed gebruiken!

De 1e die me PB stuurt mag de pampers wel hebben :slight_smile:



Liefst in ruil dus voor de roosvicee of hagelslag bonnen :slight_smile:

ik heb hem ook nog neit…



als hij binnen is nemen we hem mee zaterdag OK??? :thumbup: :mrgreen:

@colle wrote:

ik heb hem ook nog neit…



als hij binnen is nemen we hem mee zaterdag OK??? :thumbup: :mrgreen:




pamperbonnen verzegd voor COLLE :mrgreen:

:dance: :mrgreen:

Mmm…ik had er dit keer maar 1 pamperbon bij :?

Da’s ook de enige die ik gebruik, dus als iemand wil ruilen pamperbonnen tegen elke andere bon!

NEE,… zijn wij alweer overgeslagen… :cry:



:pray: dat ik ze wel een keer krijg… let maar op wanneer ik ze niet meer nodig heb dan krijg ik ze… :wall:

kun je je niet aanmelden op hun site hiervoor (site heeft dezelfde naam als het boekje zelf, vinden jullie vastwel)?? Geen idee hoor. Hier overigens nog niet gehad.

heb me hier al vorig jaar voor aangemeld… maar nog nooit iets ontvangen…

Ik kreeg het boekje zomaar ineens dus er is nog hoop dames.



Overigens deze keer nog niet gehad…

Op de site van Lekker in het Leven kun je jezelf aanmelden. Ook moet je dan een vragenlijst invullen en volgens mij is de truc om niet te zeggen dat je al Pampers gebruikt, maar bijvoorbeeld Etos of Lidl.



Ik heb de vragenlijst ingevuld met Pampers als luiers en kreeg altijd een bonnenboekje zonder Pampersbonnen. Toen ik merkte dat het boekje nog op mijn meisjesnaam stond, ben ik weer naar die site gegaan en heb ik ook de vragenlijst opnieuw ingevuld. Toen gebruikten we Lidl luiers en je raad het nooit, de laatste 2 keer heb ik dus Pampersbonnen erbij gehad.



Nu nog geen bonnen gehad trouwens, maar hopelijk morgen? :pray:

Hier normaal wel altijd een boekje maar nu nog niet

Heb van het vorige boekje nog 7 bonnen van pampers zonder inleverdatum dus kunnen nog wel even vooruit.

Ik heb ze ook nog niet binnen… Maar als ik ze voor zaterdag binnenheb mag je mijn roosvicee en hagelslagbonnen wel hebben. Ik gebruik ze eigenlijk nooit, alleen de pampersbonnen…

@jet1981 wrote:

Ik heb ze ook nog niet binnen… Maar als ik ze voor zaterdag binnenheb mag je mijn roosvicee en hagelslagbonnen wel hebben. Ik gebruik ze eigenlijk nooit, alleen de pampersbonnen…




je bent een schat :-*

Hier het boekje wel gehad, Pampers gebruik ik wel zelf.

Ik kan wel ruilen als ik de bonnen zelf niet moet gebruiken natuurlijk.



Ik heb dan wel belang bij de 2 Chocomelk & tandpasta bonnen :wink:

en hier lag die vanmorgen op de mat.

Zal eens kijken wat ik sowieso zelf ga gebruiken (pampers en de gratis deo voor hub in elk geval).