:dance: hier werd 't boekje net ook bezorgd!
Wie wil er ruilen?
Ik ben op zoek naar:
- Pampers-bonnen
- Ariël
- Gillette deo
- Cola
- Always
- Venz Rimboe
- Heinz ketchup
:dance: hier werd 't boekje net ook bezorgd!
Wie wil er ruilen?
Ik ben op zoek naar:
Ik heb het boekje ook vanmorgen gekregen,
maar er zaten geen pampers bonnen bij :?
Ik heb over:
Ik ben aan het werk, hopelijk is hij vanmorgen ook bij ons bezorgd?
Vraagje: heb met net op hun site aangemeld, maar zie nergens een vragenlijst die ik in moet vullen.
Klopt dat?
Bedankt.
Als je ingelogd bent en je gaat naar jouw account, dan kun je naar je gegevens.
Deze gegevens kun je dan bevestigen en dan kun je op de volgende pagina op -klik hier- klikken om bij die vragenlijst te komen.
ik heb hem eindelijk weer eens gekregen, maar geen pampersbonnen, ik vrees dat men de leeftijd van mijn kindjes meebekijkt…
@sassie1980 wrote:
Als je ingelogd bent en je gaat naar jouw account, dan kun je naar je gegevens.
Deze gegevens kun je dan bevestigen en dan kun je op de volgende pagina op -klik hier- klikken om bij die vragenlijst te komen.
ik heb maar 1 bon van de pampers… :thumbdown:
hier ook het boekje net binnen
heb om te ruilen
ariel
dreft
lenor
ambipur
pyamapapje
yogolino
oral b electrische tandenborstel
oral b floss
max factor
olaz
wella
vicks
head en shoulders
mexx
bruno banani
puma
blue vicks
fanta
nestle koffie’s en choco’s
zelf wil ik graag
dash
nesquik
oral b pro expert tandpasta
oral b kindertandpasta
alldays
familiegerechten
honig soep
Tamara je hebt pb
Ik heb er dit keer geen pamperbonnen bij zitten :think:
Niet dat ik ze nog nodig heb
Hier zijn ze ook binnen en ik heb zelf al 2 extra pampersbonnen gekregen via school… die gebruik ik zelf in bulk :mrgreen: maar heb wel voor anderen:
dreft, dash, lenor, yogolino, nestle pyamapapje, Alldays en always, oral b producten, nesquick, nestle hot chocolate en coffee producten, roosvicee, honig soep en honig familiegerechten.
Dus als iemand belang heeft bij 1 of meer van die bonnen…
Ik had de hoop al opgegeven, maar vanmiddag lagen ze ineens op mijn deurmat :dance:
In heb hem nog niet opengemaakt, maar vanaf de buitenkant zag ik al Pamperbonnen erbij :dance:
De rest moet ik nog bekijken, dus daar kom ik nog voor terug.
Groetjes Saskia
P.S. Als er nog iemand Pamperbonnen wil weggeven, dan hou ik mij aanbevolen met 3 kids in de Pampers
Hier ook de lekker in het leven gehad! Hou meestal de pamper bonnen zelf maar heb ze nog van vorige keer :oops: de rest is ingepikt door mijn 20 jarige zusje die net op zichzelf woont :mrgreen:
Ik wil wel 1 pamperbon ruilen tegen de Nestlé groeie start folder… zodat ik dan nog 2x een pak gratis kan krijgen :mrgreen: PB maar!
@Affie wrote:
Ik wil wel 1 pamperbon ruilen tegen de Nestlé groeie start folder… zodat ik dan nog 2x een pak gratis kan krijgen :mrgreen: PB maar!
Ik zag trouwens op het boekje van Pampers rechtsonderaan staan dat de informatie over een kind van 20 tot 23 maanden gaat.
@sassie1980 wrote:
@Affie wrote:Ik wil wel 1 pamperbon ruilen tegen de Nestlé groeie start folder… zodat ik dan nog 2x een pak gratis kan krijgen :mrgreen: PB maar!
Ik heb pb gestuurd, hopelijk ben ik de eerste?
@sassie1980 wrote:
Ik zag trouwens op het boekje van Pampers rechtsonderaan staan dat de informatie over een kind van 20 tot 23 maanden gaat.
@mamaMarije wrote:
weet niet eens wat die nestlé folder is :lol:
@Jiska wrote:
@mamaMarije wrote:
weet niet eens wat die nestlé folder is :lol:
:mrgreen: zitten allemaal extra foldertjes bij 't bonnenboekje, met heel af en toe een extra aanbieding.