Lekker in het Leven

:dance: hier werd 't boekje net ook bezorgd!



Wie wil er ruilen?

Ik ben op zoek naar:

  • Pampers-bonnen
  • Ariël
  • Gillette deo
  • Cola
  • Always
  • Venz Rimboe
  • Heinz ketchup

Ik heb het boekje ook vanmorgen gekregen,

maar er zaten geen pampers bonnen bij :?



Ik heb over:

  • Heinz tomaten ketchup
  • Vicks keelpastilles
  • Nescafe Sensazione crema
  • Antikal
  • Ariel vlekverwijderaar
  • Venus embrace scheersysteem
  • Gillette scheerschuim of scheergel
  • Olaz
  • Wella flex
  • Pantene
  • Puma eau de toilette
  • Bruno Banani eau de toilette



    Ik wil graag ruilen voor pampers bonnen!

Ik ben aan het werk, hopelijk is hij vanmorgen ook bij ons bezorgd? :pray:

Vraagje: heb met net op hun site aangemeld, maar zie nergens een vragenlijst die ik in moet vullen.



Klopt dat?



Bedankt.

Als je ingelogd bent en je gaat naar jouw account, dan kun je naar je gegevens.

Deze gegevens kun je dan bevestigen en dan kun je op de volgende pagina op -klik hier- klikken om bij die vragenlijst te komen.

ik heb hem eindelijk weer eens gekregen, maar geen pampersbonnen, ik vrees dat men de leeftijd van mijn kindjes meebekijkt…

@sassie1980 wrote:

Als je ingelogd bent en je gaat naar jouw account, dan kun je naar je gegevens.

Deze gegevens kun je dan bevestigen en dan kun je op de volgende pagina op -klik hier- klikken om bij die vragenlijst te komen.




Dank je, klopt het dat het een hele korte vragenlijst is, alleen naam en geboortedatum kind en ik welke winkels ik wat koop?

Verder zijn er geen vragen.

ik heb maar 1 bon van de pampers… :thumbdown:

hier ook het boekje net binnen



heb om te ruilen

ariel

dreft

lenor

ambipur

pyamapapje

yogolino

oral b electrische tandenborstel

oral b floss

max factor

olaz

wella

vicks

head en shoulders

mexx

bruno banani

puma

blue vicks

fanta

nestle koffie’s en choco’s





zelf wil ik graag



dash

nesquik

oral b pro expert tandpasta

oral b kindertandpasta

alldays

familiegerechten

honig soep

Tamara je hebt pb :wink:

Ik heb er dit keer geen pamperbonnen bij zitten :think:

Niet dat ik ze nog nodig heb :wink:

Hier zijn ze ook binnen en ik heb zelf al 2 extra pampersbonnen gekregen via school… die gebruik ik zelf in bulk :mrgreen: maar heb wel voor anderen:



dreft, dash, lenor, yogolino, nestle pyamapapje, Alldays en always, oral b producten, nesquick, nestle hot chocolate en coffee producten, roosvicee, honig soep en honig familiegerechten.



Dus als iemand belang heeft bij 1 of meer van die bonnen…

Ik had de hoop al opgegeven, maar vanmiddag lagen ze ineens op mijn deurmat :dance:



In heb hem nog niet opengemaakt, maar vanaf de buitenkant zag ik al Pamperbonnen erbij :dance:



De rest moet ik nog bekijken, dus daar kom ik nog voor terug.



Groetjes Saskia



P.S. Als er nog iemand Pamperbonnen wil weggeven, dan hou ik mij aanbevolen met 3 kids in de Pampers :wink:

Hier ook de lekker in het leven gehad! Hou meestal de pamper bonnen zelf maar heb ze nog van vorige keer :oops: de rest is ingepikt door mijn 20 jarige zusje die net op zichzelf woont :mrgreen:



Ik wil wel 1 pamperbon ruilen tegen de Nestlé groeie start folder… zodat ik dan nog 2x een pak gratis kan krijgen :mrgreen: PB maar!

@Affie wrote:

Ik wil wel 1 pamperbon ruilen tegen de Nestlé groeie start folder… zodat ik dan nog 2x een pak gratis kan krijgen :mrgreen: PB maar!


Ik heb pb gestuurd, hopelijk ben ik de eerste? :pray:

Ik zag trouwens op het boekje van Pampers rechtsonderaan staan dat de informatie over een kind van 20 tot 23 maanden gaat.

@sassie1980 wrote:

@Affie wrote:
Ik wil wel 1 pamperbon ruilen tegen de Nestlé groeie start folder… zodat ik dan nog 2x een pak gratis kan krijgen :mrgreen: PB maar!


Ik heb pb gestuurd, hopelijk ben ik de eerste? :pray:




weet niet eens wat die nestlé folder is :lol:

En voor beeb heb ik de bonnen uit de Etos doos… ook 3 halen 2 betalen… dus komt hier wel goed qua pampers.

@sassie1980 wrote:

Ik zag trouwens op het boekje van Pampers rechtsonderaan staan dat de informatie over een kind van 20 tot 23 maanden gaat.






:mrgreen: hier 12-15mnd! (zoonlief is al bijna 16mnd, maar ach :wink: )

@mamaMarije wrote:



weet niet eens wat die nestlé folder is :lol:



:mrgreen: zitten allemaal extra foldertjes bij 't bonnenboekje, met heel af en toe een extra aanbieding.

@Jiska wrote:

@mamaMarije wrote:


weet niet eens wat die nestlé folder is :lol:



:mrgreen: zitten allemaal extra foldertjes bij 't bonnenboekje, met heel af en toe een extra aanbieding.


oh vandaar dat ik als zwangere maandverband kreeg :lol:
Wat was dat dan voor nesté aanbieding? Kan altijd even bij de buuf vragen of die daar nog een folder van heeft, die krijgt het boekje volgens mij ook.