@mamaMarije wrote:
oh vandaar dat ik als zwangere maandverband kreeg :lol:
Wat was dat dan voor nesté aanbieding? Kan altijd even bij de buuf vragen of die daar nog een folder van heeft, die krijgt het boekje volgens mij ook.
:lol: :lol: :lol: altijd handig voor na de bevalling toch?
Uh van Nestlé krijg je het geld retour van een bus poedermelk, bon zit in een foldertje.
system
14 oktober 2010 om 07:14
@Jiska wrote:
@mamaMarije wrote:
oh vandaar dat ik als zwangere maandverband kreeg :lol:
Wat was dat dan voor nesté aanbieding? Kan altijd even bij de buuf vragen of die daar nog een folder van heeft, die krijgt het boekje volgens mij ook.
:lol: :lol: :lol: altijd handig voor na de bevalling toch?
Uh van Nestlé krijg je het geld retour van een bus poedermelk, bon zit in een foldertje.
ja ooit komt het idd wel weer van pas :lol:
Zal de buuf wel even vragen of zij er wat mee doet… zij gaat zeker flesvoeding geven, maar geloof niet dat zij bij de jongste aan de nesté waren.
Als ik die van Nesté had gehad had iemand hem zo mogen hebben, met poedermelk doen we hier sowieso niks.
nbb
14 oktober 2010 om 07:53
Hmmm al die bonnen kan ik hier in het dorp niet inleveren.
Althans de bonnen waar ik wat aan heb
pampers gebruik ik niet.
dus met andere woorden ik heb een heel boekje waar ik niks mee doe…
@Ingrid28 wrote:
dus met andere woorden ik heb een heel boekje waar ik niks mee doe…
heb zo’n flauw vermoeden dat je dat boekje héél snel kwijt zult zijn 8)
nbb
14 oktober 2010 om 07:54
wie het eerst pbt mag m hebben hahaha
bij mij ook een pampers bonnen in het boekje en moest nu juist pampers gaan halen :evil: nu nog maar ff wachten tot een aanbieding of zo
Ik heb hier 2 pamperbonnen van 2+1 gratis… ik ben zelf helemaal niet weg van pampers… dus ik ga de bonnen niet gebruiken…
PB me maar…
Krijg m ook net binnen, ik heb wel pamperbonnen erbij zitten. Wat raar de een wel en de ander niet he.
Inge de pampers zijn nu bij etos en kruidvat in de aanbieding, alleen nu 3 voor 25 euro, dus das wel duurder dan met de bonnen helaas…
Hier dit keer geen pamperbonnen…maar hopelijk heb ik er ook binnenkort geen meer nodig :dance: (ok, een paar maanden dan 8) )
system
15 oktober 2010 om 11:16
@mayo28 wrote:
Hier dit keer geen pamperbonnen…maar hopelijk heb ik er ook binnenkort geen meer nodig :dance: (ok, een paar maanden dan 8) )
en voor de beeb zitten er ook weer bonnen in de doos van Etos he :thumbup: En gratis pak ophalen bij de Kruidvat en in totaal aan losse luiertjes bij Etos en Prenatal heb je ook alweer een half pak bij elkaar…
petra_k
20 oktober 2010 om 06:06
Ik heb nog steeds een pamperbon te ruil voor de nestle-folder!!
chimpie
20 oktober 2010 om 18:34
@Affie wrote:
Ik heb geen idee wat jij precies bedoelt, ik zie die folder er bij mij niet opstaan :think:
Als jij mij kan laten zien wat je bedoelt, en ik heb hem, mag je hem zo hebben
bij welke drogisterij kun je de bon van pampers inleveren? Als de pampers al in de aanbieding zijn?
Was dat de Etos?
etos krijg je ze gewoon voor €20, aanbieding of niet… je krijgt niet aanbiedingprijs - €10,-
chimpie
1 november 2010 om 18:54
Etos en kruidvat kun je de pamperbonnen inleveren.
system
1 november 2010 om 20:03
Ik heb al 2x geen pampersbonnen erbij gehad…Hoe zou dat kunnen dan? :think:
Hier kun je bij de etos wel gewoon bij aanbiedingen je bon inleveren…
Nu hebben ze weer 3 voor 25, dat word dan 3 voor 15!
En ik had nu ook maar 1 bonnetje erbij zitten…weet niet hoe ze bepalen wie wat krijgt…
@Affie wrote:
Bij de Wij zit nu ook zo’n folder. Ik weet nog niet of ik em ga gebruiken, even afwachten of ze straks de gewone melk zonder problemen kan drinken, dan mag je em hebben (dat is pas als deze bus op is, duurt nog wel een week ofzo).