mijn bonnenboekje is op de pampers na nog compleet.
Als iemand een bon wil geef maar een gil (nouja, pb dan)
:mrgreen:
@Reat wrote:
mijn bonnenboekje is op de pampers na nog compleet.
Als iemand een bon wil geef maar een gil (nouja, pb dan)
:mrgreen:
Je hebt een pb!
Laat maar…
Gosh…sorry hoor.
Ondanks dat ik vind dat ik je geen verantwoording schuldig ben over het al niet lezen en of reageren op mijn persoonlijk berichten, vind ik het een beetje flauw om zo in het topic iemand op deze manier te benaderen.
Tuurlijk kan je het hele boekje (er zijn er wel een paar meer uit nu) wel krijgen, maar soms is het zo dat mensen het te druk (met werken bijvoorbeeld) hebben om op pb’s of berichten te reageren en dat dan later doen. In mijn geval check ik snel mijn mail en ga later reageren. Blijkbaar reageer jij direct na het lezen van elk bericht…
Nu weet ik ook weer waarom ik dit soort dingen niet meer plaatste… :roll: Mensen willen helpen en er nog op afgerekend worden ook…
@Reat wrote:
Gosh…sorry hoor.
Ondanks dat ik vind dat ik je geen verantwoording schuldig ben over het al niet lezen en of reageren op mijn persoonlijk berichten, vind ik het een beetje flauw om zo in het topic iemand op deze manier te benaderen.
Tuurlijk kan je het hele boekje (er zijn er wel een paar meer uit nu) wel krijgen, maar soms is het zo dat mensen het te druk (met werken bijvoorbeeld) hebben om op pb’s of berichten te reageren en dat dan later doen. In mijn geval check ik snel mijn mail en ga later reageren. Blijkbaar reageer jij direct na het lezen van elk bericht…
Nu weet ik ook weer waarom ik dit soort dingen niet meer plaatste… :roll: Mensen willen helpen en er nog op afgerekend worden ook…
Je hoeft helemaal niet direct te reageren hoor, maar als je elders op het forum allang weer reactie heb geplaats en maar niet op een pb kan reageren…en ook niet op een 2e… Ja sorry hoor. Ik reageer niet altijd direct op een pb, als ik tijd heb wel. Maar als ik na de pb al meerdere malen op het forum ben geweest en reactie plaats ja dan reageer ik wel. En wat voor tijd kost een korte reactie nou eigelijk…Ik benader je hier omdat ik na 2 keer pb geen reactie krijg. En ineens hier wel…
:dance: en ze zijn er weer!
Hier zijn de Pamper-bonnen nog steeds méér dan welkom, net als de Gillette deo & de Ariel excel gel.
De rest van de bonnen, op de Always na, gebruiken we hier niet en zijn dus ‘ruilmateriaal’
Toevallig moest ik er aan denken gisteren en nu lees ik dit…
hoeveel pampers bonnen zitten er nu bij?
Bij mij maar 1, was altijd 2…
Sowieso zitten er minder bonnen in dan voorheen, maar ach we krijgen 't maar, dus ben allang blij!
Oh ben benieuwd of ik ze ook weer krijg…
Hmm :think: heb de bonnen wel maar geen pamper bon hoor!!
@esmie wrote:
Hmm :think: heb de bonnen wel maar geen pamper bon hoor!!
en hier dus ook niet… en net nu gebruik ik ze voor de jongste best veel… geen andere luier die die borstvoedingspoep zo goed opneemt als de (gele) pampers…
Oh, zijn ze er weer? Hopen dat ik ze ook weer krijg… mét pamperbonnen…
De vorige keren heb ik al mijn pamperbonnen nog weggegeven… nu heb ik er zelf wel belang bij… dus als iemand ze niet gebruikt?? :roll:
ik hoop zo dat ik ze ook een keer krijg (met pamperbon… )
maar dit is al de 3e keer anders dat ik niks krijg.
hier zitten er 2 pamper bonnen
Ik heb deze keer juist weer twee pampersbonnen (vorige keer niets geloof ik). Ik gebruik ze alleen wel zelf.
Als iemand de bon voor Groeie Start niet gebruikt, wil ik die wel graag hebben.
Jiska, ik heb de gilette deo en de ariel excel wel voor je.
Als iemand voor mij nog een bon heeft van de pampers, hou ik me erg aanbevolen, aangezien ik er nog 2 volledig in de pampers heb en 1 's nachts. Helaas heb ik er deze keer geen, terwijl ik normaal wel 1 of 2 heb.
Zal even kijken welke bonnen ik over heb om weg te geven.
Mereltje, je kan mijn bon van Groeiestart wel krijgen, pb even je adres.
Ik wil graag de bonnen voor het honden en kattenvoer (Eukanuba, Iams) als iemand die niet gebruikt.
helaas behoor ik weer niet bij de gelukkige… :roll:
Snap niet waarom ik nooit dat boekje krijg terwijl ik me heb aangemeld op de site
Mocht iemand niets met de pamperbonnen doen zou ik er dolblij mee zijn met 2 kindjes in de pampers
Ja ook het bonnen boekje gekregen, en bij mij zit er 1 bon bij, nou hartstikke mooi toch altijd een leuke aanbieding.
Ik heb nog nooit pampers voor de volle mep gekocht altijd met deze bonnen. :mrgreen: