Lekker in het Leven

@romata wrote:

Snap niet waarom ik nooit dat boekje krijg terwijl ik me heb aangemeld op de site :cry:

Hier hetzelfde, sta al tijden ingeschreven, maar de boekjes komen maar niet.

@MamavanImke wrote:

@romata wrote:
Snap niet waarom ik nooit dat boekje krijg terwijl ik me heb aangemeld op de site :cry:

hier hetzelfdeā€¦ denk dat ik ze krijg wanneer ik ze niet meer nodig hebā€¦ :wink:

ik krijg de boekjes altijd, en weet niet waarom eigenlijk :lol:

@Cin. wrote:

ik krijg de boekjes altijd, en weet niet waarom eigenlijk :lol:

Dat heb ik dus ookā€¦ :roll:

Nouja, wel beterrr!! :mrgreen:

Ik heb gelukkig wel pamperbonnen! En naast de pamperbonnen gebruik ik (zo even uit mijn hoofd) de nescafe, nesquick, fanta, cola, de ariel en de oral b kindertandpasta bonnen. Hier heb ik dus wel belang bij! De rest heb ik evt te ruil! Just let me know! :mrgreen:

@Pitje27 wrote:

@MamavanImke wrote:
@romata wrote:

hier hetzelfdeā€¦ denk dat ik ze krijg wanneer ik ze niet meer nodig hebā€¦ :wink:

Ik kreeg ze in het oude huis welā€¦ Wij zijn 2 jaar geleden ongveer verhuisd.

En wat viel er vandaag op de mat?!

Juist ja de lekker in het leven bonnenā€¦ Ik ga maar alvast wat inslaan voor de aankomende spruit!

Ik heb ook bonnen gekregen, maar helaas geen pamperbonnen (vermoed dat ik mijn jongste nog even op moet geven).

Dus wie nog pamperbonnen heeft, ik kan ze ruilen, laat maar weten waartegen/ wat je wilt.

Ik heb ook geen pamperbonnen gekregen terwijl ze allebei nog in de luiers zittenā€¦ Beetje jammer weer!

Maar er zitten toch 2 pamperkortingsbonnen aan vast?

Of heb ik dan andere kortingsbonnen gekregenā€¦ Als het goed is 2 kortingsbonnen eraanā€¦

En een pakje maandverband :mrgreen: Interesse iemand :mrgreen:

Ik heb momenteel ook heel erg veel belang bij pamperbonnen en heb ze er ook niet bij.

Ik wil ze ruilen tegen willekeurige andere bonnen. Laat maar weten welke je terug wil(t).

@nachtvliinder wrote:

Of heb ik dan andere kortingsbonnen gekregenā€¦ Als het goed is 2 kortingsbonnen eraanā€¦

hier geen kortingsbonnen er aan vast hoorā€¦ en dat gratis maandverband ook al niet tssss (maar ik hoop het nog in geen maaaaaaaaaaaaaaaanden nodig te hebben :wink: ).

@nachtvliinder wrote:

om miscommunicatie te voorkomenā€¦ Ik bedoelde het maanverbandje wat erbij zat :wink:

@nachtvliinder wrote:

@nachtvliinder wrote:

om miscommunicatie te voorkomenā€¦ Ik bedoelde het maanverbandje wat erbij zat :wink:

die was voor mij wel duidelijkā€¦ anders had ik je wel ge pbā€™t over de bonnen :lol:

hmm hier zit ook inderdaad maandverband er weer bij, en de pamperbonnen!

@mamaMarije wrote:

@nachtvliinder wrote:
@nachtvliinder wrote:

die was voor mij wel duidelijkā€¦ anders had ik je wel ge pbā€™t over de bonnen :lol:

voor jou wel :wink: gelukkig maar :mrgreen:

Geen Pamperbonnen helaas. (Ook geen maandverbandje trouwens, hier een probeerverpakking koffie ofzo.)

Ik moet de rest van het bonnenboekje nog doornemen, maar meestal zijn er geen dingen die ik veel gebruik. Ik zal binnenkort wel melden welke ik allemaal niet gebruik om anderen blij te maken.

ik had ook de pampersbonnen

en gratis maandverband en een stage tandenborstel

Hier ook geen pamperbonnen meer :cry: .

Maar ik zou ze nog wel kunnen gebruikenā€¦

Wie o wie heeft er voor mij 1 of 2 bonnen over?

Als ruil heb ik natuurlijk wel alle andere bonnen.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Willy

waarom zit er verschil in dan heb namelijk ook geen pampersbonnen meer en ook geen maandverband wel een bon voor gratis maandverband of inlegkruisje weet zo niet meer uit me hoofd.

vind wel balen want me nichtje vroeg aan mij of ze die pampersbonnen mocht en juist nu zitten ze er niet meer in.

dus als iemand ze niet gebruik zou ik ze graag willen hebben.

Volgens mij heeft het met de leeftijd van je kindjes te maken.

@sassie1980 wrote:

Volgens mij heeft het met de leeftijd van je kindjes te maken.

ja maar dan werken ze die dus niet bij die gegevensā€¦ vraag me ook nog steeds hoe ze aan die gegevens komen trouwens hoor.

Want ik heb hier toch echt een pasgeboren baby in huis.

En ik ben zelf ook nog niet door de overgang heen :wink: