Hier ook dringend behoefte aan pamperbonnen
Ruilen voor alle andere bonnen die erin zitten
Dus voor de mensen die bonnen over hebben
Ik las op de site dat ze info ‘kopen’ van elders, en als ze dan oude bestanden gebruiken kan het dus zijn dat je geen pampersbonnen krijgt.
Ik ben verhuisd en krijg het hele blaadje en dus ook de bonnen niet meer… Balen!
@Memmie wrote:
Ik ben verhuisd en krijg het hele blaadje en dus ook de bonnen niet meer… Balen!
blaadje :think:
Hier maar 1 pampersbon erbij…
Maar beter iets als niets!
@mamaMarije wrote:
@sassie1980 wrote:Volgens mij heeft het met de leeftijd van je kindjes te maken.
ja maar dan werken ze die dus niet bij die gegevens… vraag me ook nog steeds hoe ze aan die gegevens komen trouwens hoor.
Want ik heb hier toch echt een pasgeboren baby in huis.
En ik ben zelf ook nog niet door de overgang heen
Volgens mij komt het van babyinfo af.
@Pitje27 wrote:
@Memmie wrote:Ik ben verhuisd en krijg het hele blaadje en dus ook de bonnen niet meer… Balen!
blaadje :think:
Ja het is een blaadje met reclame etc wat nog meer reclame… Maandverband :mrgreen: en de bonnen.
hier deze keer helaas ook geen pamperbonnen, maar zoonlief van 1 zit echt nog in de luiers hoor hahaha.
@marijke79 wrote:
hier deze keer helaas ook geen pamperbonnen, maar zoonlief van 1 zit echt nog in de luiers hoor hahaha.
Als het van baby info afkomt… en jij het blad al kreeg voor de geboorte van de jongste… dan hebben ze waarschijnlijk je oude gegevens van alleen de oudste.
Ik heb zo’n vermoeden dat ze bij mij/ons dan uitgaan van 2 misschien 3 kinderen. Maar ook de 3e is nog niet zindelijk (al draagt hij geen pampers, maar dat weten zij niet natuurlijk :lol: ).
Al even zitten kijken op die site, maar je moet je eerst aanmelden met mailadres voor je kan aanmelden voor het boekje… maar ben natuurlijk niet zelf aangemeld, hoe kan je dan je gegevens wijzigen :think:
op de site begrijp ik dat ze geen bonnen meer uitgeven aan nieuwe leden heb me ook aangemeld.
Maar uiteindelijk is dat dus niet waar want heb ze nu op mijn eigen naam ontvangen voor heen kreeg ik ze nog altijd op de naam van de vorige bewoners en daar zaten wel pampersbonnen in terwijl hun kinderen al dik naar school gaan dus geloof niet zoveel van de verhalen volgens mij sturen ze maar wat rond lijk het wel.
Maar goed er zit altijd wel wat bij wat we kunnen gebruiken.
:dance: ze zijn er weer!
Hihi de boefjes: zitten nu 2x Pamperbonnen bij, maar 't is nu 3+1 gratis :naughty:
Ga ze uiteraard wel gebruiken, maar deze aanbieding vind je ook heel regelmatig in de winkel.
Zou wel graag meer Ariel excel gel en Always en Gillette scheergel willen hebben. Kan ze ruilen voor alle overige bonnen!
@Jiska wrote:
Hihi de boefjes: zitten nu 2x Pamperbonnen bij, maar 't is nu 3+1 gratis :naughty:
Ga ze uiteraard wel gebruiken, maar deze aanbieding vind je ook heel regelmatig in de winkel.
Zou wel graag meer Ariel excel gel en Always en Gillette scheergel willen hebben. Kan ze ruilen voor alle overige bonnen!
was natuurlijk voorheen ook zo de bon 2+1 en die aanbieding had de Etos ook regelmatig…
Vind het 3+1 toch een stuk minder aantrekkerlijk geworden… maar gegeven paard en iets is meer dan niets enzo :lol:
Hier hebben ze blijkbaar in het systeem gevonden dat wij een baby rijker zijn, want 2 luiers + 1 bon. Ze gaan denk ik echt uit van 2 jaar = zindelijk dus geen bon meer ofzo.
O leuk, ik hoop dat ik ze ook krijg!
En dan de bonnen inleveren deze week nog bij de etos, krijg je ook nog een gratis Floddertje boekje erbij!
wij hebben inderdaad ook weer met de pamperbonnen er bij :dance:
hahaha was mij nog niet eens opgevallen, dat 3+1 gratis :oops:
heb ik voor het eerst ook dat boekje gekregen… zitten er niet eens pamperbonnen in :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
Ze gaan denk ik echt uit van 2 jaar = zindelijk dus geen bon meer ofzo.
Sinds Luc en Stan 2 jaar zijn, krijgen we inderdaad geen bonnen van Pampers meer…
@Jiska wrote:
De Ariel excel gel en Always gebruik ik niet, die mag je van me hebben.
Ik heb volgens mij nog 3 bussen scheergel staan van de vorige actie, dus die mag je dan ook wel hebben.
Stuur maar pb met je adres
Ik zou dan graag de bon voor Oral-B Stages willen hebben, zowel Luc als Stan hebben een nieuwe tandenborstel nodig en ik heb maar 1 bon. Ook de gewone Oral-B tandenborstel kan ik eventueel wel gebruiken.
Toen Levi 2 was kregen we alsnog de pamperbonnen
Hier helaas geen bonnen meer…
Gelukkig nog wel van de oud bewoners! :roll: :lol:
(Sja, die halen het niet meer op, nouja, weggooien doe ik niet, kan ik het beter gebruiken!)
Vind er dit keer trouwens minder leuks bij zitten.
Pampers is minder goede aanbieding en verder is het heel veel waspoeder, terwijl ik neutral gebruik ivm exceemkind…
Nou ja, een gegeven paard…
Ok, te ruil:
voordeelpakken always
braun sil epil
replay
olaz
max factor
nescafe zwarte koffie
nescafe gold
elektrische tandenbotstel
opzetborstel
antikal