Lekker in het Leven

Ik was dit topic vanmorgen al aan het zoeken, maar ik kon hem zo 1-2-3 niet vinden, ook niet met de zoekfuctie.

Ik heb de bonnen ook weer binnen, maar helaas geen Pampers erbij. Volgens mij geven ze deze alleen aan mensen met kinderen onder 2 jaar ofzo? :roll:

Ik weet even niet meer welke ik allemaal leuk vind, maar in ieder geval de bon van Oral B tandenborstel. Ik zal vanavond even kijken welke ik nog meer zou willen.

@bigsby wrote:

Tierr, ik wil jou wel weer blij maken :wink:

Haha, bigs, daar houd ik van… mensen die me blij willen maken! :lol: :-

Maar val jij echt weer niet nlij te maken dan? :roll: We pb-en wel even! :-

Sassie, de bon van Oral B tandenborstel gebruik ik niet, dus kun je wel krijgen! :thumbup:

:shock: nou! Normaal zijn wij altijd 1 van de eersten die dit boekje krijgen, en ik heb nog niets in de brievenbus zien liggen :snooty: :wink:

Zodra ik 'm heb meld ik me weer hier!

@Tierrr wrote:

Sassie, de bon van Oral B tandenborstel gebruik ik niet, dus kun je wel krijgen! :thumbup:

Ik ga vanavond even kijken of er misschien nog iets is wat ik wil.

De Oral B tandpasta’s, hot chocolate en cola gebruik ik niet en mag jij wel hebben.

Wat ik zo snel gezien heb zijn het de oude pamper bonnen :think:

@bigsby wrote:

Wat ik zo snel gezien heb zijn het de oude pamper bonnen :think:

het is idd weer 10 euro korting, maaaar bij de oude bonnen was de prijs van een pak pampers 9,99 als meeste geadviseerde prijs.

Die is nu 11.49!

Wanneer is dat ineens met 1,50 euro per pak omhoog gegaan?

Hier kreeg ik 2 boekjes? :eh:

Wel allebei met een boekje van pampers 8-11 maand… en bij het ene boekje zaten 2 bonnen, bij de ander niks?

Ik snap echt helemaal niks meer van dat systeem… maar neem de bonnen graag aan en gebruik ze wel :wink: .

wie kan ik nog blij maken?

Maand verband, pampers, fanta/cola en hot chocolate gebruik ik zelf

hier heb ik ze ook.

ik heb de bonnen voor de pampers, cola, oral b tandpasta’s, ambi pur flush, Dash en beide hot chocolate eruit gehaald. als ik iemand blij kan maken met de anderen?

Als iemand pampers nog over heeft, hou ik me aanbevolen!!

Ik heb hier 2 van die boekjes, maar doe er niks mee.

Wie wil?

Stuur ik de bonnen die je wil wel op!

(via pb, vergeet vast hier straks weer te kijken :lol: )

En ze zijn er weer!!!

Als iemand niks met de pamper bonnen doet, mag ik ze alsjeblieft hebben?? :angel:

hmm ik heb ze nog niet. Houd me ook graag aanbevolen voor de pampers, met 2 kids in de luier. :wink:

oh echt? Ik heb nog niets binnen :frowning: Hopelijk krijg ik ze nog :pray:

Ik heb ze ook al binnen…

Ik heb ze gister gekregen, maar helaas geen pampersbonnen :frowning:

Hier ook niks tot nu toe… :cry:

En kan die pampersbonnen nu wel gebruiken met over een paar weekjes 2 kleintjes in de luiers… :?

bij de hoogvliet hebben ze nu ook een actie van pampers. (3 voor 27, 95).

Hier had ik ze dinsdag al binnen, maar ook geen pamperbonnen dit x, vandaar mijn vraag :angel: . Zullen ze er dit x niet bij zitten?

Hallo, ik heb het boekje ook binnen.

1 bon voor de pampers. bij aankoop van 3 pakken pamper € 10,00 kassakorting.

Iemand belangstelling voor die ene bon? Ruilen voor een andere?

Ik zie het wel via pb.

ik heb er ook 1 van de pampers er tussen zitten. En zelfs pamperdoekjes…Altijd makkelijk straks