Kwam je gevoel over het geslacht uit????

Bij Josephine heb ik steeds geroepen dat ik dacht dat het een jongen was, maar wist ook dat het niet klopte. Bij haar droomde ik steeds dat we een meid zouden krijgen voor de 20-weken echo en dat bleek te kloppen. Deze zwangerschap dacht ik weer een meisje omdat de zwangerschap hetzelfde verloopt, maar had alleen nog maar gedroomd dat we een jongen zouden krijgen. En ook dat bleek te kloppen :inlove: (Nou ja, we moeten nog even afwachten maar we hebben het nu twee keer gezien.)

Tijdens de eerste zwangerschap was ik er van overtuigd dat het een meisje was, ik was dan ook stom verbaasd dat het een jongetje was.

De 2de zwangerschap wist ik zeker dat we een 2de zoon zouden krijgen, maar nee,weer fout dus!

Beide keren wilden we het niet van tevoren weten.

Ik raad nooit weer :lol:

(Bij een ander heb ik het ook altijd fout!)

Ik heb altijd geroepen ik krijg alleen maar jongens.



Vanaf dag 1 had ik het gevoel zwanger te zijn van een meisje… Zo rond de 20 weken sloeg dit om en begon ik te twijfelen omdat ika ltijd zei dat ik alleen maar jongens zou krijgen. En na 39 weken werd met eerste gevoel toch bevestigd met een meisje.



En nu…ik denk een jongen…

(het voegd ook niet om te zeggen marlynn krijgt een zusje. Nee Marlynn die krijgt een broertje…haha)

Haha, ik heb echt geen enkele intuitie… Ik vind zowel jongen als meisje goed voelen… Ben dus heel benieuwd…

Vanaf het moment dat ik zwanger was zei mijn gevoel dat het een meisje zou zijn… Dit gevoel hebben we nooit laten bevestigen door een echo, maar het was bij mij zo sterk, dat we op het moment dat ik de OK op ging voor een keizersnede, na bijna 18 uur aan de gang te zijn, nog steeds geen jongensnaam hadden bedacht!



Dus… Hoe sterk kan je gevoel zijn… :shifty:

Bij beide meiden, was mijn voorgevoel juist. De 20wk-echos’ gaven de bevestiging :mrgreen:

Heb 2 miskramen gehad, mijn gevoel zei dat het jongetjes waren, maar daar zal ik nooit achter komen.

nee bij beide niet :mrgreen:

Nee!

Bij R.omy dacht ik echt een jongen…

En nu dacht ik dat er minimaal 1 meisje bijzat… En het zijn dus 2 mannen…



Bij anderen heb ik het veel vaker goed :mrgreen:

Bij N.ynke dacht ik een jongen (maar twijfelde ook regelmatig), maar het bleek een mooie meid te zijn (wel heel raar om uit de narcose bij te komen en te denken: waar is mijn zoon :lol: )



Bij M.artijn heel sterk het gevoel dat het een jongen was… eigenlijk ook nooit getwijfeld en het was een jongen.



Nu weer een heel sterk gevoel over het geslacht, we gaan hopelijk zien of ik het deze keer goed heb (eerst maar eens de 12 weken door zien te komen :shifty: )

Ik wist zeker dat het een meisje zou worden en hadden ook al helemaal een naam voor haar bedacht… De echo met 17 weken liet iets anders zien :mrgreen:

Nu ligt er een heerlijk ventje in de box te spelen :inlove: :inlove:

Nee

Ons voorgevoel was niet goed.

Wij dachten de hele zwangerschap dat we een jongen zouden krijgen, maar we hebben een prachtige meid gekregen!



Nu durf ik mijn voorgevoel niet te laten spreken.

Mijn man wil nu écht het geslacht weten, dus helaas deze keer geen verrassing voor mij!

ja al vanaf het begin had ik het gevoel zwanger te zijn van een jongen

we kregen de 1ste echo bij de fertiliteit met 6w en 5 dgn en toen ik het hartje zag zei ik JAAA HIJ DOET HET ! :inlove:

ik kon ook geen zij zeggen tegen mijn buik

en terwijl pat aldoor zei dat het toch een meisje zou worden

maar met 23 wkn was het mega op beeld dat ik gelijk had en het toch een jongetje zou worden

:lol: Ik noem (en mijn moeder ook), de baby ook al ‘haar’ :oops:

En Roy maar ‘Inderdaad, daar is ZIJN!! hartje’,

‘Ja schat lief he, dat ZIJ zich zo laat horen’… :mrgreen:

@Claud77 wrote:

Bij beide meiden, was mijn voorgevoel juist. De 20wk-echos’ gaven de bevestiging :mrgreen:

Heb 2 miskramen gehad, mijn gevoel zei dat het jongetjes waren, maar daar zal ik nooit achter komen.




Dat heb ik dus ook…

Mijn eerste zwangerschap is met 12 weken mis gegaan en heb altijd het gevoel gehad dat dat een meisje was, ook over een meisje gedroomd in die tijd. Een klein jaar na Tycho raakte ik ook onverwacht (maar zeer gewenst :inlove: ) in verwachting, maar ook deze zwangerschap is mis gegaan. Ook denk ik dat dit een meisje was…? Het kan idd nooit worden bevestigd, maar het is een sterk gevoel.

Ik ben benieuwd Sweet-love! Willen jullie het wel weten over een paar weken?

ja bij beide had ik een sterk voorgevoel, bij beide had ik het goed :inlove:





bij dave kon ik het ook alleen maar over hem en hij hebben

bij Jade zei ik idd zij en haar :mrgreen:





grappig he, dat sommige dit heel sterk hebben en dan ook goedn en andere ook sterk een ‘gevoel’ hebben en dat blijkt fout…

lijkt me zo onwerkelijk iets als je gevoel er naast zat…

@Memmie wrote:

Ik ben benieuwd Sweet-love! Willen jullie het wel weten over een paar weken?


Wij wel ja… :lol: :mrgreen: omdat ik hele hoop kleertjes heb hier, die dag weg mogen en aangevuld mogen worden met jurkjes!! :angel:



Roy was heilig overtuigd dat Riley een meisje zou zijn, en toen het geslacht in beeld kwam schrok de gyn van zijn reactie ‘DAMN!!!’… en niet omdat hij niet blij was, maar omdat hij niet gelijk had, en hij heeft altijd gelijk zegt hij dan…

Ik had geen idee, maar mijn vriend was ervan overtuigd dat het een meisje was. En bij de 20 weken echo bleek dat hij gelijk had! En hij heeft het bij anderen om ons heen nu al 12x goed gehad!

hier klopte mijn gevoel ook beide keren. :inlove:

mijn gevoel zat helemaal verkeerd. ik heb al 3 zoontjes en dacht echt dat ik er nu weer eentje droeg maar op de 3d-echo was wel heel goed te zien dat het een meisje is :D.