Kwam je gevoel over het geslacht uit????

Ik heb het nu 3 keer goed! :wink:



De eerste een jongens (al wist mijn man me er vlak voor de pretecho aan het twijfelen te brengen) Maar heb daarvoor altijd het gevoel gehad dat het een jongen zou worden.



De tweede wist ik het zo zeker… dat we voor de zwangerschap een meisjesnaam hadden bedacht, maar nooit een jongensnaam. Ik wist het tenslotte zeker, met de pretecho werd idd duidelijk dat het een meisje zou worden.



En nu bij de derde zei ik al vanaf week 3… het wordt een meisje…

en afgelopen woensdag kregen we dit bevestigd, hoewel de echoscopiste niet de kinderkamer wilde verven, maar het was wel HEEL duidelijk.



Mijn moeder zat erbij en die heeft zelf ook twee dochters :wink:



Overigens klopt de chinese kalender ook 3 keer bij mij :smiley:

Bij de 1e wist ik 100% dat het een jongen ging worden en met de 20 wkn echo werd mijn gevoel bevestigd :mrgreen:



Nu bij de 2e moet ik eerlijk zeggen dat ik het zelf nog niet weet :slight_smile:

Ja ik had het goed. Maandag tijdens de pretecho bevestigd dat we een jongen gaan krijgen :mrgreen: :inlove: . Heb geen moment gedacht dat ik een meisje zou krijgen.

mijn gevoel was ook juist! al voordat ik zwanger was wist ik zeker dat we een dochter kregen! en er zit inderdaad een meisje in me buik! :smiley:

Ja! We krijgen een 2e meid en dat dachten we allemaal al.

Bij deze zs wel: omdat het vruchtje altijd op schema was en/of groter kon het wel eens een jongen zijn, ja dus :wink:

achteraf gezien wist ik het onbewust…

ik noemde haar vanaf dag 1 al bij haar meisjesnaam…elke keer met fantaseren etc of als ik tegen haar sprak noemde ik het emily may

ik moest echt aan mijn man vragen…welke naam hadden we ookal weer als het een zoon word???



Nu heb ik een vriendin die de 2e naam van onze zonenlijst heeft…

en stom dat ik ben…ik noem hem elke keer zoals wij de nummer 1 in gedachten hadden…tja nu wel… gelukkig kan ze er om lachen…ze weet het verhaal er ook achter hi