Kwam je gevoel over het geslacht uit????

Hallo!



Ik had bij de eerste (goede) zwangerschap heeeeel sterk het gevoel een jongetje te dragen. Bij de 20w echo werd er gevraagd of we het geslacht wilden weten. Ik zei, ja vertel maar! Ik weet toch zeker dat het een jongetje is! En jah hoor, een mooie knul!



Bij de 2e (goede) zwangerschap, die overigens heeeel anders was, had ik weer het gevoel een jongejte in mijn buik te hebben (al heb ik nu wel eens getwijfeld) en ook dit werd met de 20w echo bevestigd! Ik had het al eerder gezien dan de echoscopist :mrgreen:



Hoe was dat bij jullie??? Of hadden jullie geen gevoel over het geslacht?

Bij mij kwam het uit, ik had al meteen vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was het gevoel dat het een jongetje was, en met de 20 weken echo werd dat gevoel bevestigd :inlove: ik zag het idd ook eerder dan de vrouw die de echo deed :stuck_out_tongue: :lol:

Bij de oudste twee had ik absoluut geen idee wat het zou worden. Ook geen gevoel, ik zou wel zien.

Bij nr3 groeide ik weer enorm en ik was er gewoon 100% zeker van dat het nog een jongetje zou zijn.

Toen ze net geboren was zei de vk ook meteen: zooooo dat ik een flinkerd. De eerste tien minuten niet eens gekeken wat het was, in de veronderstelling dat het een jongetje zou zijn.

Verrassing, het was een meid :lol: . Wel de zwaarste van de 3: 4530gr. bij 38 weken en 3 dagen, dus dat zegt ook niks, haha.



Nee, het was voor mij echt een volkomen verrassing.

Bij de eerste had ik geeeeen idee. De tweede was ik zooo anders zwanger dat ik "wist"dat het een meisje was. Ik heb hier ook een topic toen geopend heirover. En bij de derde was ik exact het zelfde zwanger als van de tweede dus “wist” ik dat het weer een meid was.



Maar echt voelen, nee. Het kwam bij mij door de kwaaltjes ( wat ook weer toeval kan zijn :mrgreen: . Je hebt eigenlijk niets aan mijn antwoord. :mrgreen:

Nou, bij de eerste wilde ik het niet weten en rond de 20 weken sloeg mijn gevoel ineens om naar dat het een jongetje zou zijn. En ja hoor…het kwam ook zo uit! :inlove:



Bij de 2e zwangerschap dacht ik, maar wilde ik ook erg graag een meisje. Vroeger droomde ik over 2 meisjes, later heb ik dat bijgesteld naar 1 jongen en 1 meisje. Omdat ik al bang was teleurgesteld te raken, wilde ik het nu wel weten bij de 20 weken echo. En jawel hoor, er hangt een p**meltje aan :doh: . Ik heb er best last van gehad dat mijn lijf me zo in de steek lijkt te laten. Van de andere kant; hij lijkt wel gezond te zijn en broertjes hebben makkelijker een hechte band dan broertje met een zusje zal hebben (heb ik me laten vertellen).



Ik hoop stiekem nog steeds dat het toch een meisje zal zijn :pray: :wall: .

jaaa bij de eerste het gevoel dat het een jongen was en nu wist ik het weer zeker dat het twee knullen zouden zijn !!

Yessss, ik wist meteen dat het een jongetje was. Mijn vriend zei constant dat het een meisje werd, maar ik had niet het goede gevoel daarbij en bij de 20 weken echo had ik gelijk! We kregen een prachtige boy :inlove: :inlove:

BIj Daan en Ivan dacht ik heel sterk dat het jochie zou zijn en dat klopte. Bij zusje had ik het gevoel minder ook al ging ik er eigenijk al vanuit dat het eer jochie zou zijn, maar mijn gevoel zei dat het misschien wel eens een meisje kon zijn. Bij de vruchtwaterpunctie werd het bevestigd een meisje :inlove:

Tijdens mijn eerste zwangerschap riep iedereen om me heen dat het zo leuk zou zijn als het een jongen was omdat mijn vriend al 2 dochters had. Ik ging daar in mee en zei dus trouw dat ik dacht dat het een jongen was. Toch had ik een heel diep gevoel van binnen dat me zei dat het een meid was. We wilden toen niet weten wat het was en bij de geboorte bleek het inderdaad een meid te zijn.



Bij deze zwangerschap had ik eerst het idee dat het weer een meisje zou zijn maar ineens sloeg dat om en wist ik bijna zeker dat het een jongen is.

De 20 wekenecho heeft dat bevestigd!



Beide keren was mijn gevoel dus juist :smiley:

ja 4 keer, als de echo scopiste deze keer gelijk heeft :mrgreen:

Vanaf dag 1, bij Riley, een jongen!! :inlove:

Nu sterk het gevoel een meisje!

Bij de oudste wist ik zeker dat het een jongen zou zijn en dat was ook zo.



Bij de jongste wist ik het niet goed, de ene keer dacht ik een meisje en de andere keer een jongen.

Tot een week voor de uitgerekende datum, toen wist ik opeens zeker dat het jongen zou zijn en hebben we zelfs de naam nog veranderd.

Manlief zei de hele zwangerschap al dat het een jongen was en vlak na de bevalling vertelde hij me dat het inderdaad een jongen was, nog voordat ik het zelf gezien had!

Een mooi moment, ook toen hij even later de naam vertelde toen de vk er naar vroeg.

Bij mij klopte het gevoel niet. had een sterke gevoel (denk omdat ik toen graag een boy wou hebben) dat het een jochie zou zijn maar bij de 20wkn echo werd het bevestigd dat het een meisje was… :lol: En nu ik eraan terug denk ben ik maar ook erg blij mee dat het een meisje is. weet niet waarom!

Bij de oudste altijd gedacht een jongen te krijgen, kregen we ook :mrgreen:





Bij de jongste ervan overtuigd dat het een meisje zou worden.

Had ook al een roze truitje en roze sokjes mee naar het ziekenhuis (ook blauwe hoor, voor de zekerheid whahahaha)

Roze slinger met naam lag klaar op de tafel…(voor de zekerheid toch een blauwe met naam gekocht)



Nou je raadt het al (en ziet aan banner) het is toch echt een knul :mrgreen:





Dus mijn gevoel had me even goed in de maling genomen. (ik had heel graag een meisje gewild, misschien dat ik daar mijn gevoel op had afgestemd!!)

Minniemouse had jij werkelijk roze sokjes en een roze truitje mee :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: geweldig!!!

ja, ja, ja en weet nog niet of het gevoel deze keer ook gelijk heeft :lol:

Vanaf dag 1 dacht ik een jongen te krijgen. We wilden het bij de echo niet weten, maar toen meneer geboren werd en ze zeiden: het is een jongen, was ik geheel niet verbaasd.



Mijn moeder daarentegen was er bij mijn broertje van overtuigd dat ze weer een meisje zouden krijgen. Dus de baby was er en ze zei: kom maar bij me meisje. Nou, zei de vk, het is een jongen. Ze heeft echt een paar dagen gedacht dat het piemeltje er nog wel af zou vallen, want ze kon zich niet voorstellen dat ze een jongen zou baren :lol: :lol: :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Minniemouse had jij werkelijk roze sokjes en een roze truitje mee :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: geweldig!!!






:oops: yep!!!





Enneh, toen ik er na 5 minuten achter kwam dat er toch echt een piemel hing en dat dat geen navelstreng was…was ik zwaar verbaasd…



Daarna was het goed hoor, was verliefd op m, maar tijdens de kraamweek heb ik wel een paar keer, “ik zal nooit een dochter krijgen” tranen gehad :oops: :oops:

(dat is nu overigens over dat gevoel!! gelukkig)

Ik dacht voor de zwangerschap dat ik een jongensmoeder zou worden. Ik kon mezelf niet voorstellen met een meisje.



Maar zodra ik zwanger was, had ik het gevoel dat het een meid was.

En dat heb ik ook tegen iedereen gezegd die me vroeg welk voorgevoel ik had. En afgelopen vrijdag werd het bij de 20 wk echo bevestigd! :inlove:

Bij de eerste hadden wij allebei heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden en dat werd ook bevestigd bi jde 20 wkn echo!

Bij de tweede waren we er eigenlijk van overtuigd dat het een jongentje zou zijn, maar nee hoor, nog een meid!!! Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een dag van slag van ben geweest hoor… Had me zoo ingesteld op een jochie, hadden zelfs al een leuke naam enzo. Maar goed, met nog een meid waren en zijn we ook heel blij, t is een lekker ding!!! :smiley:

En soms, als ik dan mensen zie lopen met een ventje, denk ik ook dat zal ik nooit hebben…