Kort knippen of niet?? >> Update bovenaan pagina 4!!!

Haha Fleur, hij heeft uiteindelijk zelf de keuze gemaakt :mrgreen: Ik kan nog zoveel willen, maar hij is wel op een leeftijd dat hij hierin wel kan meebeslissen vind ik :thumbup: Een stukje eraf dat bepaal ik, maar dit vind ik dusdanig ingrijpend voor hem ook dat hij wel een grote stem heeft :lol: Maar hij is er zelf ook heel erg blij mee :inlove: En voor mama went het allemaal echt wel, ik kijk gewoon steeds naar zijn foto :inlove:

Hoi,

STOER :thumbup: ik ben echt dol op krullen vind het echt :inlove: :inlove: :inlove:

maar dit staat hem veel beter :thumbup: :inlove:

Ik vind het ook super staan :clap: :inlove:

ik vond de krullen ook lief hoor, maar sluit me verder aan bij:

@Fleur wrote:

Ja, dit staat hem echt onwijs stoer! Het maakt hem meteen een stuk ouder! Volgens mij heb je de juiste keus gemaakt :wink:

staat gaaf zeg!!! :dance:

Dankjulliewel :thumbup: Ben nu alweer aan het denken of hij het weer wil laten groeien of dat we nu echt elke 4 weken naar de kapper moeten om het weer bij te laten werken :think: :lol: Ik had voor mezelf namelijk zoiets van, als het niet staat dan groeit het snel genoeg en is het van de winter weer op redelijke lengte :shifty: Maar goed we zullen het moeten zien hoe en wat hij zelf wil :thumbup:

ik vind dit echtttt 10x beter als die krullenbos :inlove: :thumbup:

Ja ook ik vind het veeel leuker als dat langere haar. Hij krijgt een veel leuker en stoerder koppie zo :inlove:

Hier even hoe het vandaag zat :thumbup: Nog veel leuker dan net bij de kapper vandaan gisteren :lol:

:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

En meer :wink: :inlove:

KUSJEEEEE

Het korte staat hem echt veel vlotter :inlove:

Mijn jongens hebben ook kort haar en gaan eens in de 6 a 8 weken naar de kapper. In de zomer wat sneller dan in de winter.

Lekker ding :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Erg leuk geworden, wat een stoer mannetje! :inlove:

Jaa hier is de ‘van-achter-foto’ wel :wink: :lol: :lol:

Ryan word elke 6 a 8 weken geknipt. Afgelopen 2x even zelf gedaan met de tondeuse op standje te kort. Maar dat was gewoon lekker voor hem en niet omdat ik t mooi vond. Nu laten we dat weer groeien naar ong. dezelfde lengte als Valentijn.

Echt wel goede keus gemaakt :-*

:lol: :lol: :lol: Jaaaaa!!! En dankjewel :-* :-*

Wow dat is een heeeeeel ander koppie !!

mooi man !

Dankjewel :-* :thumbup:

Op school vanmorgen ook wat grote ogen :shock: :lol: :lol: Maar iedereen is wel positief :inlove:

Ik vind het echt een enorme vooruitgang!! Staat hem super gaaf :thumbup: :inlove:

ik herken trouwens de omgeving van de foto´s… :lol: Massada toch?? :think: Leuke stek! Woon je in die buurt? Ik kom er wel eens met een vriendin, zij woont in het öude" deel van het dorp.

:lol: :lol: Hanneke, dankjewel :-* De foto’s van 2 maanden terug en nu dat hij echt net van de kapper komt (pagina 1 en bovenaan pagina 4) zijn idd op het Händelplein rondom Massada gemaakt :wink: Wij wonen aan de singel tegen de Velden aan :wink:

Ik vind die Singel prachtig :inlove: Ik heb ook kennissen op de Nabuccosingel, ook zo leuk :thumbup: