Kort knippen of niet?? >> Update bovenaan pagina 4!!!

Nabucco is de andere kant op volgens mij toch :think: Wij zitten op Vivaldi :inlove: Al bijna 3 jaar en nog geen dag spijt van gehad :thumbup:

Veeeel mooier joh!! Wauw een leuk koppie!! :inlove:

@Kimmie1976 wrote:

Nabucco is de andere kant op volgens mij toch :think: Wij zitten op Vivaldi :inlove: Al bijna 3 jaar en nog geen dag spijt van gehad :thumbup:

Ik heb er een paar vriendinnen wonen (in Nieuw Vennep) Nabucco is richting die hele hoge flat (kasteel?? :think: ). Mooi ook. Zelf heb ik jaren in Lisse gewoond, nu in Leiden. Allemaal dezelfde regio zo’n beetje…

De meeste van mijn vriendinnen wonen ook in Getsewoud. Maar mijn beste vriendin woont dus in het oude deel, lekker dorps nog daar. Leuk ook :thumbup: Ik kom er regelmatig, en het lijkt me inderdaad heel fijn wonen.

Ja idd richting kasteel :lol: Ja het is hier idd lekker wonen hoor :thumbup:

aaaaaaaaaaaaaaah jammer van de krullen, korte staat hem ook wel mooi maar ik ben meer voor die krullen :inlove: :inlove: :inlove: , kan me niet voorstellen om dalijk bij mijn Mr.Krullie de schaar erin te laten zetten :oops: :eh: :naughty:

Haha Juul :wink: Het moest gewoon echt even wat luchtiger op zijn bolletje, hoe zonde ik het zelf ook nog steeds vind hoor :shifty: Vind het korte hem ook erg leuk staan en ook als ik er weinig aan doe 's morgens dan ziet hij er nog steeds lekker verzorgd uit :wink: Maarrrrr… hij zei vanmorgen wel al dat hij van de winter wel weer krullen wil hebben :lol: :lol: Heb ook gezegd dat we het dan wel weer moeten laten groeien en dat vindt ie oké :thumbup: Zal mij benieuwen :mrgreen:

Wauw, wat een verschil!

Vind zijn nieuwe kapsel ook veeeeel mooier staan! :thumbup:

Leuk manneke hoor! :inlove:

Laten groeien ja dan krijg je een rotlengte op een gegeven moment en knip je het weer af :lol:

Vind bij Finn de krullen ook erg mooi maar idd wel heel veel werk met uitkammen smorgens :roll: doet hem ook pijn, zielig maar voorlopg gaan ze er nog niet af :naughty: :mrgreen: