Kort knippen of niet?? >> Update bovenaan pagina 4!!!

Ik ben heeeel benieuwd! Kes heeft ook altijd wat langer haar. Met Pasen hebben we het kort laten knippen maar we vonden het allemaal net niet helemaal “je van het”, hihi. En dus is het weer lang gegroeid en eergisteren bij de kapper is het alleen weer in model geknipt en de dooie puntjes eraf. Dat wat langere haar hoort gewoon bij ons mannetje. Ik ben echt heel nieuwsgierig hoe het korte koppie Valentijn zal staan!

Om er nog maar eens een andere mening tegenaan te gooien :wink:

Ik vind de day after foto juist echt leuk :mrgreen: Gewoon fris, verzorgd, kinderlijk. Niet zo’n gestylde puberkop (of nou ja, kapsel dan).

Zoiets hebben mijn knullen ook, de een wat langer nog. Hij had ook krullen, zo jammer he dat die eruit zakken. Hij draagt ook regelmatig een haarband, vind ik ook superstoer staan.

Ik ben niet zo van de gel dus :shifty: Komt wel als ze gaan puberen en eigenlijk hoop ik dan op eigenwijze knullen met dreads ofzo :mrgreen:

Haha ja ik vind eigenlijk ook de leukste foto die erbij zit de day after foto. Ik vind dat nonchalante eerlijk gezegd veel mooier dan de dikke krullenbos :shifty:

Ik wil mijn jongens binnenkort ook voor het eerst echt laten knippen, maar heb nog geen idee in welk model. Ik hou dus ook niet van gel, en al helemaal niet van korte stekeltjes. Maar nu is het toch wel lang en niet echt mooi meer, maar ik heb ook geen idee wat voor model er dan in moet… iemand toevallig een linkje naar een site met voorbeelden? Hoewel ik daar meestal ook niet van hou, van die ‘echte kapsels’ zeg maar… :oops:

Kimmie, ik ben benieuwd hoe jouw zoon er straks uitziet met zijn korte kapsel. Ik denk dat kort(er) hem wel zal staan hoor!

kan niet wachten tot niek zn haar weer mag laten groeien , hij heeft al een heel jaar een kaal geschoren bolus omdat hij een schummeltje op zn hoofd heeft , ik wil em zn stekels terug geven :S

hopelijk nog een maandje een kale kop , dan kunnen we weer gaan sparen :dance:

En? Heeft hij het kort laten knippen? :smiley:

Nou ladies, het is er af hoor… Ik heb echt met tranen in mijn ogen toegekeken hoe zijn krullen eraf gingen en flink moeten slikken :oops: :oops: Maar het staat hem wel goed :thumbup: :inlove: Het had van mij persoonlijk nog ietsjes langer mogen blijven, het is nu iets korter ook dan bij het jochie van de foto, maar ach het groeit snel genoeg weer aan :lol: :lol:

Hier is ie dan VOOR en NA :wink:

VOOR

NA

Beetje snel geschoten en zie nu dat ie scherp gesteld op de auto :doh: maar je kunt zijn haartjes wel goed zien :wink:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Lekker fris koppie! Leuke knul hoor!

En? Wat zegt hij nu zelf?

wat leuk!! :inlove: Vind hij het zelf ook leuk?

Op je hyves had ik ook al gereageerd maar ik vind dat hij een super stoer kapsel heeft gekregen!

Dankjulliewel meiden :-* Hij vindt het zelf ook helemaal stoer en mooi :inlove: :inlove: Terwijl ik zowat zat te janken, zat hij honderduit te kletsen tegen de kapster over dat ze het niet kaal mocht scheren, maar alleen maar kort mocht knippen en dat ie dan wel hun rechtopgel erin wilde hebben :lol: :lol: Dus we hebben nu een mooie tube GlueGel gekocht bij de kapper zodat mama elke ochtend zijn haar zo kan doen :wink:

Ik vind het echt tien keer mooier dan zijn krullen… Staat m echt goed :thumbup:

Leuk!!!

het staat hem super super super :inlove: vind het ook mooier dan zijn krullen

snap dat het met pijn in je hart is hoor :-*

Lekker kort koppie heeft hij gekregen.

:lol: :lol: :-*

Het staat hem echt super :inlove:, dat korte kapsel.

Lekker fris :thumbup:

Dankjewel :-*

Zo hee wat een verschil! Ik vind het hem superleuk staan :thumbup:

Thnx Drella :thumbup: :-*

Wow, wat een stoere vent! Echt, hij lijkt in één klap gewoon ouder geworden. Het staat hem echt heel erg wijs.

Kan me voorstellen dat je het met pijn in je hart bekeek, maar echt, je hoeft geen spijt te hebben hoor, het is erg mooi.

Ja, dit staat hem echt onwijs stoer! Het maakt hem meteen een stuk ouder! Volgens mij heb je de juiste keus gemaakt :wink: