Koninginnedag

Op verzoek van de oudste gaan we op een kleedje zitten.

Manlief is vrij, en gaat zich vermaken met de de jongste twee.

hier had ik spullen verzameld voor een kleedje, maar de heren krabbelen terug en lijken toch niet te willen.

Nou vind ik dat op zich niet zo heeeeel erg :shifty: maar gaan we waarschijnlijk naar het centrum, daar even rondstruinen en er is een groot iets van de brandweer… dat doet het altijd goed :thumbup: .

groot feestvieren… opnieuw is mijn moeder jarig. na de darmkanker die ze twee jaar geleden had is elke verjaardag van haar een groot feestvoor mij!!

Morgen lekker naar mijn ouders en dan rommelmarkt afstruinen wilde ook zelf daar gaan zitten maar we waren te laat met inschrijven

@konijn wrote:

groot feestvieren… opnieuw is mijn moeder jarig. na de darmkanker die ze twee jaar geleden had is elke verjaardag van haar een groot feestvoor mij!!

geniet ervan :dance:

's ochtends ga ik met B spelletjes doen in de wijk, 'smiddags gaan we met z’n viertjes gezellig buiten live muziek kijken :dance:

@mamaMarije wrote:

hier had ik spullen verzameld voor een kleedje, maar de heren krabbelen terug en lijken toch niet te willen.

Nou vind ik dat op zich niet zo heeeeel erg :shifty: maar gaan we waarschijnlijk naar het centrum, daar even rondstruinen en er is een groot iets van de brandweer… dat doet het altijd goed :thumbup: .

Hihi, ze zagen het toch niet zitten om heel de dag op een kleedje te zitten? :lol:

Brandweer is leuk :thumbup: vond ik toen ik klein was ook altijd cool :mrgreen: zelf met de spuiten aan de gang!

nou inmiddels besluit nummer 2 toch te willen… die heeft namelijk net zijn spaarpot omgekeerd en gezien dat hij nog maar 5 euro hoeft te sparen voor hij zijn dsi kan kopen :lol: .

Ben bang dat ik dan wel papa dus toch een deel van de dag op een kleedje moet zitten.

Twijfel nog even of we hier gewoon in de wijk gaan of een plekje in het centrum gaan opzoeken.

Het laatste verkoopt ongetwijfeld beter… maar is wel meer gezeul en geregel. Weet ook niet of daar een apart kinderkleedjes deel is :think: .

wij gaan ook op de kleedjes markt staan met veel baby speelgoed en kleding vandaag alles uitgezocht en prijsjes op gemaakt zodat het voor de oudste leuk is om zelf te doen.

de jongste 3 heeft weer iets heel anders in zn hoofdje, hij heeft zn hoed en mondharmonica gepakt en zegt ik ga morgen muziek maken en centjes verdienen :inlove: super lief nu hopen dat er mensen een centje erin zouden doen aangezien een mannetje van 3 nog niets echt kan spelen :lol:

@hendrika wrote:

wij gaan ook op de kleedjes markt staan met veel baby speelgoed en kleding vandaag alles uitgezocht en prijsjes op gemaakt zodat het voor de oudste leuk is om zelf te doen.

de jongste 3 heeft weer iets heel anders in zn hoofdje, hij heeft zn hoed en mondharmonica gepakt en zegt ik ga morgen muziek maken en centjes verdienen :inlove: super lief nu hopen dat er mensen een centje erin zouden doen aangezien een mannetje van 3 nog niets echt kan spelen :lol:

Die zou van mij dan juist wat krijgen!!! :inlove:

Toch morgen op de markt rondlopen… Eerst in de ochtend even in mn eentje, dan kan ik na het slaapje van Jesse nog even met de kids. Elk een paar euro en ze mogen wat kiezen, 4 uur weer thuis ofzo, lekker op tijd eten en op tijd naar bed.

Heb op de kindermarkt vandaag al wat leuks gescoord, ben r helemaal van in mn noppjes… moet morgen goed komen!

Gisteren avond alvast een rondje ‘zuid’ gedaan met mijn vriendin, het was lekker druk.

De Apollolaan stond al vol met kraampjes en zelfs tenten op de grasstrook :shock:

Politie was wel aanwezig, mensen mochten alleen alvast zitten, verkopen mocht nog niet.

Ga zo weer heen :inlove:

We zouden met zn 3tjes gezellig naar de stad gaan waar braderie enzo is

Maar… manlief ligt ziek op bed met buikgriep :frowning:

En aangezien ik geen auto mag rijden ivm mn medicijnen word onze koninginnedag locatie dus gewoon thuis :frowning: voel me ff zielig :oops:

@Elka wrote:

@hendrika wrote:

Die zou van mij dan juist wat krijgen!!! :inlove:

van mij ook :inlove:

Wij zijn net terug! We hebben de hele dag met een kleedje gestaan en meer dan €200.- opgehaald :dance: .

Manlief was om half vijf al bezig voor een plekje en toen hoorde hij dat de eersten er al om half drie zaten :wall: . niet normaal toch?

@kaya wrote:

Wij zijn net terug! We hebben de hele dag met een kleedje gestaan en meer dan €200.- opgehaald :dance: .

Manlief was om half vijf al bezig voor een plekje en toen hoorde hij dat de eersten er al om half drie zaten :wall: . niet normaal toch?

woh goed geboerd dus in de stad :thumbup: .

Had je nog ‘bijzondere’ waren in de verkoop?

In de wijk ging het zo rap niet hoor… maar we hadden ook geen heel bijzondere dingen… puzzeltjes (daar wel wat van weg), veel boeken (daar echt behoorlijk wat van weg) etc etc.

Oh ja, nog wat autootjes verkocht enzo :lol: .

De grotere dingen (wipstoel, babygym) heb ik net via MP verkocht, maar vraag me ook af of ik op een rommelmarkt nog 7,50 voor de wipstoel had gekregen.

@mamaMarije wrote:

@kaya wrote:

woh goed geboerd dus in de stad :thumbup: .

Had je nog ‘bijzondere’ waren in de verkoop?

In de wijk ging het zo rap niet hoor… maar we hadden ook geen heel bijzondere dingen… puzzeltjes (daar wel wat van weg), veel boeken (daar echt behoorlijk wat van weg) etc etc.

Oh ja, nog wat autootjes verkocht enzo :lol: .

De grotere dingen (wipstoel, babygym) heb ik net via MP verkocht, maar vraag me ook af of ik op een rommelmarkt nog 7,50 voor de wipstoel had gekregen.

We hadden wat spullen van een veiling af zoals lampen, schoonmaaksetjes voor lcd schermen van alles, maar geen rommel. Ik heb echt de gekste dingen voorbij zien komen op de kleedjes :mrgreen: .

Zijn broer stond er naast en had vlaggetjes voor aan de fiets. hij heeft ook een goede dag gehad 8)

o ja en ik heb ook wat gekregen:

verbranding van de zon :roll:

Ja en wij zijn ook weer thuis

met een leuke opbrengst,…Blije kids…

en 20 jaar ouder,.omdat we Anne zeker 40 min kwijt waren

@mamaelise wrote:

Ja en wij zijn ook weer thuis

met een leuke opbrengst,…Blije kids…

en 20 jaar ouder,.omdat we Anne zeker 40 min kwijt waren

brrrrr dat is echt vreselijk!