Koninginnedag

Ehhh… ik denk dat ik mag werken, is dat ook een goede bezigheid? Mocht ik wel vrij zijn hobbelen we even over de markt voor de deur in de ochtend en in de middag gaan de middelste en jongste naar bed, dus daarna even rustig thuis genieten van het geluid van koninginnedag ( het geluid uit de speeltuin aan de overkant)

Wij gaan vaak naar Leeuwarden en dan even over de markt en door de prinsentuin en natuurlijk nu langs de kinderspeelplaatsen :mrgreen:

Geen flauw idee nog. Mocht het weer meezitten denk ik dat we Ook wel op de rommelmarkten hier in de buurt gaan kijken. Vinden de kids mischien wel leuk. En veder kijken we altijd naar de koningin op TV.Meestal wel leuk om te zien welke activiteiten er bedacht zijn en waar ze dan nog aan mee doen ook.

Wij lopen over een paar km braderie :lol: En we kopen… alleen een krentenbrood :think: Maar ja, het is hier in het dorp en iedereen uit de omgeving komt. ( vaak zie je een aantal mensen maar eens per jaar. En dat is op die koninginnedagbraderie. Er zijn ook optredens.

Ach eigenlijk is het niets aan maar juist daarom zo leuk.

We hebben nog geen vlag, maar ik hang wel oranje vlaggen in de tuin.

werken…en anders zou ik even de rommelmarkten langs gaan denk ik!

@janneke1981 wrote:

Ehm, bevallen denk ik :mrgreen: Koninginnedag is mijn uitgerekende datum :wink:

Succes! :inlove:

Heb trouwens die dag ook nog een verjaardag schiet me te binnen. Kindje van een vriendin word 1 jaar.

@Mariiyelle wrote:

Ik heb nog geen flauw idee! :roll: Het moet wel leuk voor Katie zijn en niet te druk. Misschien naar A.dam. :slight_smile:

Ik denk dat je dan niet naar Amsterdam moet gaan. Naast dat het altijd mega druk is, kan Ajax 29 april ook kampioen worden. Dan denk ik dat het helemaal chaos is. (Of je moet bijv. naar A’dam Zuid-Oost gaan ofzo)

Hier ga ik misschien voor het eerst sinds jaren staan met babykleding. Al twijfel ik daar nog aan. En anders met z’n allen over de rommelmarkt de avond ervoor.

Of misschien wel beide

:mrgreen:

@Pattycoat wrote:

@Mariiyelle wrote:
Ik heb nog geen flauw idee! :roll: Het moet wel leuk voor Katie zijn en niet te druk. Misschien naar A.dam. :slight_smile:

Ik denk dat je dan niet naar Amsterdam moet gaan. Naast dat het altijd mega druk is, kan Ajax 29 april ook kampioen worden. Dan denk ik dat het helemaal chaos is. (Of je moet bijv. naar A’dam Zuid-Oost gaan ofzo)

Hier ga ik misschien voor het eerst sinds jaren staan met babykleding. Al twijfel ik daar nog aan. En anders met z’n allen over de rommelmarkt de avond ervoor.

Of misschien wel beide

Want in amsterdam zuid-oost zijn geen voetbalfans?

Hahaha…Ik iig niet hoor… 8)

Ik zou niet naar ZO gaan want daar heerst geen gezellige sfeer vind ik.

Ik zou sowieso niet naar Amsterdam gaan als je zegt dat je het niet te druk wilt hebben. De meeste delen van Adam zijn WEL druk, en waar het niet druk is, is het niet echt gezellig. Kan je net zo goed bij jou in de straat gaan lopen wat dat betreft.

Ik ga dit jaar voor het eerst staan met een vriendin. Ik heel wat kleren, boeken en rommeltjes. Zij heeft het niet breed en ik heb veeeel meer spul dan zij en zal veel meer geld verdienen, maar we delen de opbrengst… :inlove: Na een paar uur staan gaan we zelf een rondje lopen. Mark of mijn moeder gaat met de kids naar het vondelpark. Ze krijgen een portomonee en rugtas om en mogen helemaal los gaan…

wij moeten nog even kijken… volgens mijn man zijn baas moet hij nl gewoon werken en is koninginnedag geen vrije dag :wall: :wall:

Mijn man moet ook waarschijnlijk werken maar dat weerhoud mij niet gewoon onze plannen door te voeren. 8)

Ik ga naar Amsterdam, ik ga echter de 29e al heen en slaap dan twee nachten bij mijn moeder. (trein is onmogelijk met kids op die dag)

Ze woont in zuid, we gaan lekker richting beethovenstraat/Apollolaan en dan via de concertgebouwbuurt naar het Vondelpark.

Het is inderdaad bijna overal druk maar dat maakt de sfeer juist zo leuk :inlove:

Als het ooit weer een keer kindloos kan ga ik op de nieuwmarkt hossen maar dat zal nog wel even duren vrees ik.

Werken, en dan gezellig met alle bewoners (die niet naar ouders zijn) en collega’s plaatselijke rommelmarkt afstruinen :mrgreen:

@Melanie wrote:

Ik ga naar Amsterdam, ik ga echter de 29e al heen en slaap dan twee nachten bij mijn moeder. (trein is onmogelijk met kids op die dag)

Ze woont in zuid, we gaan lekker richting beethovenstraat/Apollolaan en dan via de concertgebouwbuurt naar het Vondelpark.

Het is inderdaad bijna overal druk maar dat maakt de sfeer juist zo leuk :inlove:

Als het ooit weer een keer kindloos kan ga ik op de nieuwmarkt hossen maar dat zal nog wel even duren vrees ik.

Ik ga ergens bij de apollolaan zitten als er plek is, want ik ga om half 6 er heen en geen haar op mijn hoofd die zegt dat ik eerder ga hoor…

@SuusyQ wrote:

Werken, en dan gezellig met alle bewoners (die niet naar ouders zijn) en collega’s plaatselijke rommelmarkt afstruinen :mrgreen:

:thumbup:

@Madre wrote:

Want in amsterdam zuid-oost zijn geen voetbalfans?

Hahaha…Ik iig niet hoor… 8) [/quote]

Jawel, maar de meeste gaan toch naar de binnenstad :wink:

Zuid-Oost is voor mij ook echt heel lang geleden, dus ik weet niet hoe het daar is. De laatste keer dat ik geweest ben was ik 10 of zo.

Ben wel een paar jaar terug naar de Lineasstraat geweest. Dat was wel gezellig.

@Madre wrote:

@Melanie wrote:

Ik ga ergens bij de apollolaan zitten als er plek is, want ik ga om half 6 er heen en geen haar op mijn hoofd die zegt dat ik eerder ga hoor…

Ik hoop dat het lukt, ik weet niet of het nu nog zo is maar een aantal jaar terug ging men de avond van te voren al zitten op de Beethovenstraat e.o, was wel erg gezellig daar s’avonds.

Ik heb wel ontzettend zin, ik heb de afgelopen twee jaar koninginnedag gevierd hier in de haaglanden maar hier mis ik toch wat hoor :oops:

Geen idee. Man was vrij,maar moest een andere dag vrij hebben. Een dienst waar niemand op zit te wachten, dus heeft hij 30-4 in de strijd gegooid om toch een gek te vinden die wil ruilen. Binnen een paar minuten was dat gelukt. Kortom, net als voorgaande jaren is hij niet vrij.

Scheelt dat hij pas de avond hoeft. In de middag gaan we denk ik gewoon even de rommelmarkt af in een winkelcentrum hier in de buurt. Voor de heren net genoeg elk jaar. Misschien ga ik met de jongens zelf wel wat eerder om te kijken of er nog wat leuks te vinden is en in de middag terug voor de andere leuke dingen.

's Ochtends is er versierde fietsenoptocht. Ik denk wel dat de meiden mee willen doen. Verder de rommelmarkt afstruinen. De meiden moeten Barbies, vinden ze. En héél veel kleertjes erbij. Dus we gaan op barbiejacht, en daarna zien we wel.

Wij staan op de vrijmarkt

in Zwolle (what else) voor ons :mrgreen:

en nu al super veel zin erin

En de voorspellingen in a’dam zijn goed… 20!!! graden…