Jeetje Hann, wat was gebeurd? :hug:
Wij waren om half 6 op zoek naar een plekje op de Apollolaan in Adam. We wisten dat het tricky zou worden, maar niet dat er zoveel lege plekken zouden zijn die afgebakend waren.
Zo vreselijk aso dat mensen bezet schrijven en mensen gewoon er ook niet gaan zitten in angst voor ruzie ofzo.
Echt sommige kwamen pas om 9 uur aankakken.
Er zijn nu zoveel regeltjes in adam, deze mag er van mij ook wel bij. Afschaffen die onzin. Wil je een mooi plekje dan moet je gewoon vroeg opstaan.
Wij hebben ondanks alle aso’s toch nog een mooi plekje kunnen bemachtigen en hebben tot half 1 gezeten. 120 euro verdiend. Was leuk.
Kindjes met papa en oma naar het Vondelpark, die hebben geld gekregen en mochten kopen wat ze wilde. Hebben ook allerlei leuks gekocht.
Prachtig weer scheelt ook.
Wij zaten voor de Bieb in de Grote winkelstraat
maar hadden erg veel aanloop,.broer met 2 zonen,
zus & zwager met 3 kids
Vrienden met 1 kind
Kortom zo’n moment van t ene moment speelt ze lief op je kleed
met d’r nichtje,…en t volgende moment is ze weg
(met 10 man gaan zoeken,…en niets geen gehuil,…geen Anne)
Politie gebeld en god dank belden die later terug dat ze was gevonden,.
en inmiddels op t bureau was
Jankend daar heen gerend,…en madam zat daar heerlijk bij Oom agent op schoot met een kit kat in d’r mondje
(krijgt ze nooit,…hihi)
Oh echt je ergste angsten komen dan voor in je gedachten
zo blij dat de mensen die haar alleen zagen lopen in de Diezerstraat
zo alert reageerden… :thumbup: hadden eerst met de rond gelopen
maar Anne wou links links links
dus hadden ze d’r uiteindelijk naar t bureau gebracht
Ach jeetje wat eng zeg… :shock:
Gelukkgi goed afgelopen!
En de kleine muzikant…?
Mijn oudste, zo amuzikaal als ik weet niet wat, nam zn djembe mee… :lol:
Ooh ik heber nog hoofdpijn van, maar hij heeft zo’n lol gehad en bijna 7 euro opgehaald dus hij was dolblij!
@Lune wrote:
Mijn oudste, zo amuzikaal als ik weet niet wat, nam zn djembe mee… :lol:
Ooh ik heber nog hoofdpijn van, maar hij heeft zo’n lol gehad en bijna 7 euro opgehaald dus hij was dolblij!
Dacht dat jij zo’n beetje aan de andere kant van het land woonde?
Want hier zat er ook eentje met een djembe en ik krijg na een tijdje toch de neiging om te vragen of hij op wou houden

Helemaal toen de oudste hier op 2 blikken mee ging doen…
@mamaMarije wrote:
@Lune wrote:Mijn oudste, zo amuzikaal als ik weet niet wat, nam zn djembe mee… :lol:
Dacht dat jij zo’n beetje aan de andere kant van het land woonde?
Want hier zat er ook eentje met een djembe en ik krijg na een tijdje toch de neiging om te vragen of hij op wou houden:oops: :shifty: .
Helemaal toen de oudste hier op 2 blikken mee ging doen…
Dat was Lune, wist ze zeker dat niemand haar daar kende :mrgreen: :lol:
wij hebben ook een hele leuke gezellige dag gehad, kleedjesmarkt was zo leuk en de kids hebben genoten hij is vrolijk spelend met zn mondharmonieka gaan rond lopen dan kon iedereen horen!!! zoals die zei want hij durfde op het moment niet :inlove: verder hebben we nog redelijk leuk verkocht 50 euro en dat voor alleen wat kleding en babyspeelgoed en de kindjes zeggen we zijn rijk.
ze hebben heerlijk op springkussen gezeten, genoten van de gekke clown op de fiets een geweldige dag met heerlijk muziek.
en mama die is helemaal happy ze heeft het boomhuis van kenner tree gescoord voor een paar euros :inlove: zo geweldig voor onze meid mama had vroeger ook 1
Wij zijn de kleedjesmarkt over geweest (wist helemaal niet dat dat zo heet, maar het beschrijft het wel het beste), en gespeeld bij het “kamp” van de scouts. IJsje en patatjes gegeten.
Er waren vooral veel vioolspelende kinderen op de markt.
Volgend jaar gaan we er zelf staan en neemt zoon zijn cello mee (zegt hij nu). Geldverdienen klinkt hem wel goed in de oren!