Komt een vrouw bij de dokter, de film

@ruud wrote:

Zal ik dan zeggen dat het in theorie dan misschien eigenlijk begrijpelijker zou moeten zijn? :think:

Die smiley stond er omdat Franka het ws ook niet helemaal serieus bedoelde en we zitten in de huiskamer hè.

Eindelijk… en man die mij snapt :smiley: :stuck_out_tongue:

Kim ja als het goed is gaat hij nu in het echte leven ook nog met Roos, alleen heet ze niet zo geloof ik :wink:

@zussie wrote:

Kim ja als het goed is gaat hij nu in het echte leven ook nog met Roos, alleen heet ze niet zo geloof ik :wink:

Ja is hij nog mee getrouwd en heeft ie toch ook weer kids mee?!

@Cin. wrote:

@zussie wrote:

Ja is hij nog mee getrouwd en heeft ie toch ook weer kids mee?!

Ja dat geloof ik ook nog ja :think: maar weet het niet zeker!

Hij is idd getrouwd met die vrouw (Nathalie) en hebben 2 dochtertjes erbij

gekregen.

Ik zag hem van de week bij lieve paul ps (uitzending gemist). Ik weet het niet,

ik vind het toch een beetje een :sick: mannetje.

En ik kan dat dan heel moeilijk scheiden, als ik iemand/iets niet goed vind,

verafschuw, dan kan ik dus ook niet echt naar kijken of het lezen. :oops:

wat vinden jullie van carice?

Ik zag haar bij de dwdd en ik weet het niet. Op één of andere manier denk

ik / lijkt t mij dat ze altijd een rol speelt, ook buiten de films om. Verder heb ik nog nooit

een film gezien van haar, dus qua acteerwerk kan ik niet echt beoordelen.

Ik vond Carice geweldig in Zwartboek, echt ge-wel-dig. Is meteen de enige film die ik heb gezien van haar.

Kluun is idd getrouwd met die Nathalie, zag laatst een foto van dr, niet bepaald de sexy stoeipoes die je je voorstelt als je het boek leest (of ben ik nu heel gemeen?) Dat Anna Drijver haar speelt vind ik moeilijk, ik geloof dat dan weer niet helemaal.

@gerenkim wrote:

ben zondag geweest

en de billen zn stijn/barry :drool: :mrgreen:

maargoed daar gaat het nu niet over hihi

ik vind het gewoon knap dat je zo over je eigen leven kunt schrijven zoals kluun dat gedaan heeft en iedereen kan denken tja hallo das lekker en vreemd gaan en ook nog geld verdien eraan als ze dood is tja maar zei was ook vreemd gegaan natturlijk he :wink:

vond het een aardige film boek was/is beter en het traam moment was

toen dochter zei

vind het zo jammer dat je dood gaat mam :cry: :cry: :cry:

nou dat wou ik even kwijt :mrgreen:

Dit hadden mijn woorden kunnen zijn! Ik ben maandag geweest, en ook ik had een tranen-over-mijn-wangen-moment toen Luna zei ‘Ik vind het zo jammer dat je dood gaat’ :cry: en dan vooral dat Luna weggaat en Carmen nog harder huilt. Ik zag gelijk mijn kleine meid voor me, die heb ik dus nog even extra geknuffeld toen ik thuis kwam.

Mooie film, alleen is Carice niet een van mijn favoriete actrices. Maarja, je kan niet alles hebben he 8)

Mijn vriendin heeft me zondag getracteerd op de film. :slight_smile:

Na lang aandringen van haar kant heb ik het boek een poos terug gelezen (ik ben geen boekenwurm) en heb het wel in 1 adem uitgelezen.

En de film…beklemmend, mooi, emotioneel, heftig, sexy en geweldig goed acteerwerk en niet te vergeten…de regisseur R.einout O.erlemans…wat een vakman!!!

(oh ja en herkenning op meerdere vlakken maar ik bedoel nu in de zin van dat mijn werkplek, het Amc, langskomt ;))

En de angst…dat dit ons maar nooooit mag overkomen…als je een kind hebt is het helemaal aangrijpend vind ik…

@D. wrote:

Ik vond Carice geweldig in Zwartboek, echt ge-wel-dig. Is meteen de enige film die ik heb gezien van haar.

Kluun is idd getrouwd met die Nathalie, zag laatst een foto van dr, niet bepaald de sexy stoeipoes die je je voorstelt als je het boek leest (of ben ik nu heel gemeen?) Dat Anna Drijver haar speelt vind ik moeilijk, ik geloof dat dan weer niet helemaal.

Ik zag pas ook een foto van haar en dacht meteen hetzelfde :silenced:

Ik vind haar helemaal geen stuk zoals anna het speelt.

Maar goed, kluun zal het vast niet met me eens zijn :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind barry ook echt om te smullen in deze film, wauw!!! Nu val ik al op blondjes, dus ik zat de hele film goed :inlove: :drool: :mrgreen:

zoooo spuit 11 heeft de film ook eidnelijk gezien…

samengevat: die oerlemand moet nog veel leren als regisseur… :silenced:

Ik vond het vreselijk plat allemaal, zo niet-uitgediept, zo hapsnap.

Ik heb zelfs bij ‘dé scene’ het droog weten te houden (mede door het vreselijk slechte spel van het meisje dat Lune speelde, kreeg er gewoon kromme tenen van).

Nou ja, al met al wat mij betreft geen film om te onthouden…

Omdat ik het boek zo mooi vond heb ik de fout gemaakt de film meteen te kopen toen hij uit kwam. En nu ligt hij dus in de kast te verstoffen want na 1 keer had ik hem écht wel voorgoed gezien…Jammer.

Draak van een film

kon de film ook niet waarderen. Ik denk dat ik persoonlijk veeeeeeeeeel meer tijd met mijn kind(eren) door zou brengen als ik weet dat ik er nog maar zo kort zal zijn.

De film ging in mijn ogen voornamelijk over de liefde en de perikelen van tuttebel en jan l*l… en oh ja, we plakken er nog even het afscheid van haar kind tussendoor… :eh:

Vond het ongeloofwaardig, moest wel een traantje wegpinken vanwege het feit dat deze film mij 3,50 had gekost…(was een rental)

@Fleur wrote:

Omdat ik het boek zo mooi vond heb ik de fout gemaakt de film meteen te kopen toen hij uit kwam. En nu ligt hij dus in de kast te verstoffen want na 1 keer had ik hem écht wel voorgoed gezien…Jammer.

Wil je hem niet verkopen? :wink:

@Happy mommy wrote:

kon de film ook niet waarderen. Ik denk dat ik persoonlijk veeeeeeeeeel meer tijd met mijn kind(eren) door zou brengen als ik weet dat ik er nog maar zo kort zal zijn.

De film ging in mijn ogen voornamelijk over de liefde en de perikelen van tuttebel en jan l*l… en oh ja, we plakken er nog even het afscheid van haar kind tussendoor… :eh:

Ja dat vond ik ook uiterst raar. 'we gingen lekker veel reizen met z'n tweeen en speciaal voor luna hebben we alles gefilmd zodat ze later kan terug kijken...' uuuuh.... Ik geloof dat bijna elke moeder in die situatie haar kind zo veel mogelijk bij haar wil hebben. Tuurlijk; een vakantie met z'n tweeen kan ik me ook nog voorstellen. Maar hier was de dochter wel heel erg de afwezige, terwijl er in tekst wel voortdurend werd gepraat over hoe belangrijk zij is. Maar goed, ik vond haar nogmaals zo drakerig spelen dat ik in dat opzicht ook wel snap dat ze haar rol zo klein mogelijk hebben gehouden :angel:

is gewoon niet te filmen

Boek is heel mooi om te lezen. Ook traantjes laten gaan.

Maar de film was dus echt tien keer niks, waardeloos. Te plat, nee niet om nog eens na te gaan kijken.

boek vond ik heel goed… maar film vond van het boek afwijken… gewoon anders…

ook in de zaal zat iedereen te snikken… ik dus niet.

Ik heb de film nog niet gezien maar het is dus zo te lezen geen echte aanrader… :think:

als je het boek gelezen hebt wel, anders is de film mijn inziens niet verkeerd! het boek diept meer uit…