Zojuist de film gezien! Wat een heftige brok zeg, doet je wel even nadenken…
Ook zakdoekjes nodig gehad bij sommige scenes.
Stelde me wel dezelfde vragen als sommige anderen: waarom hun dochtertje zo weinig bij hun was tijdens de laatste maanden. :think:
Het boek wil ik dus echt al eeuwen lezen maar het komt er maar niet van… :roll:
denk als je de film heb gezien… je het boek heel anders leest…
@Pitje27 wrote:
denk als je de film heb gezien… je het boek heel anders leest…
Meestal ben ik zo iemand die eerst de film ziet en dan het boek leest om vervolgens tot de conclusie te komen dat het boek veel beter is! :mrgreen:
@Femmieke wrote:
@Pitje27 wrote:denk als je de film heb gezien… je het boek heel anders leest…
Meestal ben ik zo iemand die eerst de film ziet en dan het boek leest om vervolgens tot de conclusie te komen dat het boek veel beter is! :mrgreen:
dan is het een aanrader voor je… :lol:
@Pitje27 wrote:
@Femmieke wrote:@Pitje27 wrote:denk als je de film heb gezien… je het boek heel anders leest…
dan is het een aanrader voor je… :lol:
Ik ben er dus ook zo’n eentje, maar afgelopen zomer het boek gelezen en de film staat al een heel lange tijd op zijn pc.
Alleen n og steeds niet gezien.
Ik weet dat in 99% van de boek verfilmingen het boek beter is dus ik verwacht ook niets anders van deze film.
ik heb trouwens niet hoeven te huilen om het boek.
Dus ben het ook niet van plan omdat bij de film te doen, tenzij ik midden in mijn PMS zit ofzo :shifty: :lol:
Heb de film al heel lang liggen, maar heb hem tot voor kort niet gekeken. Teveel emoties die boven zouden komen en omdat ik niet zo lekker in mijn vel zat leek me dat niet heel verstandig.
Ik heb hem nu een paar weekjes geleden gekeken en vond het heel dubbel. Miste idd veel zoals het kindje, maar aan de andere kant is het geschreven zoals hij het heeft meegemaakt als man zijnde en waarschijnlijk wordt alles in het boek wat meer uitgemeten dan in de korte tijd die je in een film hebt. Aan de andere kant dus mijn ogen uit mijn kop zitten janken omdat ik nu meer begrijp hoe een moeder zich moet voelen als ze zoiets meemaakt en hoe ziek je kan zijn terwijl het leven gewoon doorgaat. Heel confronterend omdat mijn moeder ook door die rollercoaster gegaan is en ik daar als jong meisje uiteraard heel weinig van begreep en van heb meegekregen. Vooral dat heeft heel veel indruk op me gemaakt eigenlijk, maar dat heeft uiteindelijjk niks met de film te maken hè?! :think:
Ik vond de film ook tegenvallen.
Vond het allemaal vrij plat en de emoties raakten me stukken minder dan toen ik het boek las…
Ik vond de film heel erg tegenvallen!!
Ik huil normaal heel snel bij een film, maar hier gewoon met droge ogen het einde gehaald. :? Natuurlijk is het een triest verhaal, maar ik vond het te snel, te globaal. Boek was echt mooier :thumbup:
Ik vond de film echt erg goed en aangrijpend. Heb heel wat traantjes gelaten in de bios. Mijn man vroeg bij thuiskomst aan me wat er was gebeurd met me :shock:
Dan ben je een van de weinige Dena
Ik vond hem ook echt tegenvallen zeg. Op het laatste stuk wel even een traantje gelaten maar meer omdat het ff iets te dichtbij stond… ( ik heb een cliente met deze ziekte met dochter )
Leuk dat het boek nu ook verbeeld is. Maar het was toch echt 1malig.
Zojuist de gelukkige huisvrouw gegeken. En had echt de slappe lach. Wat vertolkt Carice het toch goed! Beter dus als Komt een vrouw bij.
ALhoewl ik het boek niet gelezen heb van Heleen van royen
Even naar voren halen omdat hij gister op tv was. Ik Heb hem gister op tv gezien en was niet echt onder de indruk. Ook de afscheidscene tussen carmen deed me niet zo veel, vond het ook erg kort. Terwijl het boek me wel heel erg greep. Misschien kwam het omdat ik toen 3 maanden zwanger was, maar aan de andere kant nu heb ik 2 kinderen en toen niet. Ik zal het nog eens lezen.
Toen de film in de bios was wilde ik er niet heen.
Een jaar daarvoor heb ik mijn opa verloren aan kanker. Ten tijde van het lezen van het boek is een goede vriend van ons overleden aan kanker na een ziekbed van 3 maanden. Dus een en ander kwam te dicht bij.
Gisteren toch aangedurfd en heb echt vreselijk zitten huilen. Bij het boek ook destijds.
Maar dat komt denk ik wel door de gebeurtenissen rondom deze ziekte in onze familie
Ik ben geloof ik een minderheid, want het boek vond ik helemaal niets. Wat heb ik me zitten ergeren aan die egoïst zeg. Gadverdegadver. Ik moest er niet om huilen maar werd er gewoon enorm pissig om. Ik heb wat stukjes uit de film gezien en ik prakkiseer er niet over om daar heen te gaan.
Ik hou wel van diverse films hoor, hier staat van alles, van thrillers, godfather, daniëlle steel en films als the Rock aan toe.