Komt een vrouw bij de dokter, de film

Ben gisteravond naar de premiere geweest, geweldige film! Voor wie het boek ook zo mooi vind is dit echt een aanrader! Wie gaat er nog meer heen, of is misschien gisteren ook al geweest?

Mijn collega gaat vanavond heen,ik werk straks voor haar…anders kon ze niet…

Ohh die wil ik ook graag zien, vond het boek ook echt geweldig…

Jaaaa! Ga vanavond heen met mijn vriendinnetjes!

Eerst lekker uiteten en daarna huilen in de bios :lol: Heb er zin in!

Wil 'm ook wel zien, maar ben eigenlijk bang dat ik te hard ga zitten brullen bij het laatste moment van moeder en dochter.

Kan ik dus echt niet tegen.



Het boek was tot daaraantoe, dat kon ik ten minste thuis achter gesloten gordijnen lezen om vervolgens een paar uur m’n roodbehuilde ogen wat uurtjes rust te gunnen. (of er tegenaan met m’n camouflagestift, Ik :inlove: touche eclat)

Volgens mij zat de hele zaal te huilen hoor… Ik heb het lang droog gehouden maar eenmaal de eerste traan dan blijf je gaan!

Wij gaan zaterdag! Het boek heb ik in een adem uitgelezen. Mijn man houdt totaal niet van lezen maar verwacht bij de film ook een hoop emotie

Ik ga vanavond :dance: er is ladies night in de bios hier in de buurt.

Ben benieuwd want idd het boek is heel aangrijpend.

hihi ga je naar dezelfde bios als ik? Hier is nl ook Ladies Night!



Edit, ik zie net onder je www knop dat je niet heel dichtbij woont, zal dus wel niet.

@dolfijntje12 wrote:

hihi ga je naar dezelfde bios als ik? Hier is nl ook Ladies Night!



Edit, ik zie net onder je www knop dat je niet heel dichtbij woont, zal dus wel niet.




Nee, ik ga in schagen!

al ben ik ook wel eens in jou bios geweest, wel een gewone film dan. :mrgreen:



Veel plezier!

Wij hopen volgende week donderdag te gaan!! Vond het boek geweldg dit zal wel een tranentrekker worden. Mijn vriendinnen wilden ook maar mijnman wil mee ds doe ik dat. Ik heb kaartjes via airmiles besteld. Nu nog kijken of er plaats in de bios



Getty

@Mutsie86 wrote:

Ik ga vanavond :dance: er is ladies night in de bios hier in de buurt.

Ben benieuwd want idd het boek is heel aangrijpend.




Cinemagnus :wink: :mrgreen:

Echt een fijne bios :thumbup: Lekkere stoeltjes, vooral de loveseats en ik kan nooit de verleiding weerstaan van warme nacho’s met kaasdip :drool: :drool:

@M&J wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik ga vanavond :dance: er is ladies night in de bios hier in de buurt.

Ben benieuwd want idd het boek is heel aangrijpend.




Cinemagnus :wink: :mrgreen:

Echt een fijne bios :thumbup: Lekkere stoeltjes, vooral de loveseats en ik kan nooit de verleiding weerstaan van warme nacho’s met kaasdip :drool: :drool:




Yep, die!

De lover seats, heerlijk, normaal boek ik altijd die, dan maar een euro meer haha.



En oh hou op!! Nachos, maar dan met salsadip, mjammie! :drool:

jaaaa ik ga vanavond!!! ook ladys night hahaha

ben zo benieuwd ik heb het boekook gelezen

Ik ga samen met mijn moeder maar wanneer dat weet ik nog niet :think:

ohhhhhh ik wil daar dus ECHT heen! (met zakdoekjes :wink: )

Ik vind de film meestal een tegenvaller, na het boek…

Bovendien heb ik ook gejankt bij het boek…

Dat trek ik niet in een volle bioscoopzaal…

Ik ben zooo lelijk als ik huil… :lol: :lol: :lol: :lol:

@faizaa wrote:

Ik vind de film meestal een tegenvaller, na het boek…

Bovendien heb ik ook gejankt bij het boek…

Dat trek ik niet in een volle bioscoopzaal…

Ik ben zooo lelijk als ik huil… :lol: :lol: :lol: :lol:






Zorgen dat je dicht bij de uitgang zit kun je weg voordat het licht aan is :mrgreen:



Ik weet niet of ik deze in de bioscoop wil zien.

Boek kon je tenminste af en toe eventjes weglezen, even ademhalen neus snuit en weer door.

Die film gaat maar door op de pauze na.

Denk dat ik maar wacht tot ie op dvd is en ik mijn tranen thuis de vrije loop kan laten.

Ik vond de film geen tegenvaller, in vergelijking met het boek. Sprak vandaag een eigenaar van een boekhandel en toen ik zei dat ik op hetzelfde moment ben gaan huilen tijdens de film als met het boek zei hij daarop dat ze het dan wel heel goed gedaan hebben!



Er zat alleen een scene in die ik niks vond, als je hem gezien hebt weet je vast wel waar ik het over heb… En ik had Roos me anders voorgesteld…

Wij gaan morgen om 19.15!!! Ben zo benieuwd!!!