Komt een vrouw bij de dokter, de film

Ik ga vrijdag met wat vriendinnen… Ik moet alleen nog even het boek uitlezen voor die tijd :think:

Zo ontzettend zitten brullen bij het boek en net met manlief afgesproken dat we er zeker naartoe gaan! Doos kleenex mee en grienen maar… hoop alleen dat ze het grootste jankgedeelte NA de pauze doen ander loop ik daar in de pauze nog te snotteren :mrgreen:

Ik ga volgende week woensdag met mn zusje! T was de eerste avond dat we allebei konden dus duurt nog even maar ik heb er heeeeel veel zin in! :smiley:

Ik durf niet :oops:



Ik denk dat ik echt ga huilen met van die snikkende uithalen, deed ik ook toen ik het boek las :angel:



Nee, ik wacht wel op de dvd 8)

@mayo28 wrote:

Ik durf niet :oops:



Ik denk dat ik echt ga huilen met van die snikkende uithalen, deed ik ook toen ik het boek las :angel:



Nee, ik wacht wel op de dvd 8)




Huil jij ook bij een merci reclame? :mrgreen:

Ik wil volgende week met mijn vriendinnen.



Ik heb eergister ook weer het boek uit de kast gehaalt om het nog een keer te lezen.



Ben alleen wel bang dat ik erg veel moet janken. Sinds ik zwanger ben jank ik al bij een tekenfilm. Dus maar hopen dat het meevalt en dat ik niet heel hard moet snikken ofzo.

ik ga zeker… heb dit voor mijn verjaardag gekregen… maar zou er toch al heen gaan.



Zover ik zie vanuit de voorstukje had ik me roos dus echt zo voorgesteld… alleen carmen niet… ben niet zo liefhebber van Carice van Houten :silenced:



ben benieuwd naar het stukje in de lift… :mrgreen: vond dit zo’n goeie actie… :mrgreen:

@Pitje: ik ben het helemaal eens met je spoiler! :silenced: Hopelijk valt het mee :lol:

Na die film met Tom Cruise vind ze zichzelf helemaal geweldig… Ehhmmmm zoveel hoefde ze daar niet te doen. Ik vond Halina in die film ook veel beter :think:

Ben weer terug! Pfff wat een film… ook ik heb het echt niet droog kunnen houden (al denk ik wel dat als ik 'm thuis kijk nog meer zal huilen)



Moest op een gegeven moment ook wel een beetje lachen, echt iedereen was aan het huilen en snotteren en sommige mét uithalen. Tja daar moet ik dan weer om lachen :smiley:

vanavond geweest



oohh was zo mooi maar zo heftig!!!

acteurs waren zo goed



ik ben niet in huilen uitgebarsten maar ik heb wel een paar traantjes gelaten



een kippevel moment was onder andere dat ze naar de begraafplaats ging om te kijken wat ze een mooi plekje vond en je ziet dan even het ‘echte graf’ van de vrouw van kluun





echt een aanrader!!!



in de bios lagen al zakdoekjes klaar :mrgreen:

haha bij ons lag er ook voor iedereen een pakje zakdoeken klaar :mrgreen:



Ik vond het echt een hele mooie film. Ik vind barry echt om te smullen :drool: en hij kwam in deze film af en toe wel heel mooi naar voren :inlove: :oops:



Ik had me carmen ook anders voorgesteld. Ik vind carice zo’n raar bekkie hebben en dat viel me in deze film nog meer op haha.

Maar echt, ze kan heel goed acteren!



Ik vond alleen de acteur die frenk speelt niet zo goed. In het boek had ik altijd het idee gehad dat frenk net zo oud als stijn was ongeveer.



Huilen viel wel mee, ik heb het drooggehouden. Ik vind het wel een hele zware film, want je ziet ook alles wat zij meemaakt, chemo bestralingen etc. Best heftig om te zien vond ik.

@jet1981 wrote:





Er zat alleen een scene in die ik niks vond, als je hem gezien hebt weet je vast wel waar ik het over heb… En ik had Roos me anders voorgesteld…




die had idd wel eruit gehaald mogen worden, kreeg echt zo’n robbue williams idee :eh:



Ik miste trouwens wel iets wat in het boek best wel vaak voorkwam:

dat hij steeds overhoop lag met zijn schoonmoeder, in de film komt dat helemaal niet voor, best jammer

@joseetje wrote:

@mayo28 wrote:
Ik durf niet :oops:



Ik denk dat ik echt ga huilen met van die snikkende uithalen, deed ik ook toen ik het boek las :angel:



Nee, ik wacht wel op de dvd 8)




Huil jij ook bij een merci reclame? :mrgreen:




Nee, maar wel bij Grey’s Anatomy :angel:

@mayo28 wrote:

@joseetje wrote:
@mayo28 wrote:
Ik durf niet :oops:



Ik denk dat ik echt ga huilen met van die snikkende uithalen, deed ik ook toen ik het boek las :angel:



Nee, ik wacht wel op de dvd 8)




Huil jij ook bij een merci reclame? :mrgreen:




Nee, maar wel bij Grey’s Anatomy :angel:






ppfff Greys’ Anatomy…dan ben je wel soft zeg…wie huilt daar nou bij…ik niet hoor.



:wink:

ik wil hem ook graag zien, maar vriendlief niet…



ik wacht wel op de dvd.

hoef ik mijn zakdoekjes ook niet te verstoppen :angel:

Mijn man houdt absoluut niet van dramafilms, alleen maar actie, thriller en sf en geen nederlandse films. Ik had ook al bedacht, ga hem wel kijken als hij op dvd uit is, als ik een avondje alleen ben, gordijnen dicht en een doos tisseus naast mij (net als tijdens het lezen van het boek).



Wilt hij dus perse naar deze film met mij :shock:

ik wist niet eens dat ie verfilmd werd :oops:

aangezien ik t boek geweldig vond wil ik m wel zien ja.

Meestal vind ik de film altijd wel wat tegenvallen.

je vormt je toch een bepaald beeld bij t lezen van een boek.

hij werd vandaag in het nrc helemaal neergesabeld.



ik ben wel benieuwd wat oerlemans als regisseur klaar weet te spelen (volgens het nrc dus bijster weinig…), maar niet nieuwsgierig genoeg om daarvoor naar de bios te gaan (en dus oppas voor nano te vinden en zo), dan zijn er tig andere films waar ik veel meer naar uitkijk. (deze bijvoorbeeld, van m.i. een van de beste filmmakers die er bestaan)

Wij gaan zondag met een groep meiden naar de film!!

Zakdoeken gaan mee hoor :cry: :mrgreen: Ik ben heel benieuwd!



En ik huil ook bij Grey’s anatomie :wink: