Komt een vrouw bij de dokter, de film

Dit is een film die ik wel graag zou willen zien maar absoluut niet in de bioscoop.



Vind het geen type film om op een groot scherm te bekijken eerlijk gezegd.

Ik ga morgen.



Ben benieuwd…

@Madre wrote:

Dit is een film die ik wel graag zou willen zien maar absoluut niet in de bioscoop.



Vind het geen type film om op een groot scherm te bekijken eerlijk gezegd.


Ik vond dit juist wel een film voor op het scherm.

Er zitten scene’s in die qua muziek en geluid niet zo mooi uitkomen als ik thuis de film zou zien.

De scene’s in de disco bijvoorbeeld.

Over een uur moet ik de kaartjes al ophalen!!!

:wink:

Ben benieuwd ga dinsdag met een vriendin van mij…

Ik vind dus echt dat Kluun niet kan schrijven. Dit boek heeft me wel geraakt, maar meer vanwege het gegeven (mooie jonge vrouw sterft aan borstkanker en laat dochter van 3 achter). Taalkundig gezien echt geen hoogstandje.



Vandaag in de spits een goede recensie, ben wel benieuwd naar Oerlemans als regisseur eigenlijk, maar dit wordt een dvd’tje, geen biosje.

ik ga maandag met broer, schoonzus en haar moeder. Mijn man heeft een absolute hekel aan NL films… waarom snap ik niet, maar goed. Ik kan dus lekker een traantje weg gaan pinken :inlove: ben heel benieuwd.

De film was zeker de moeite waard maar ik heb nu geleerd dat ik voort ga kiezen: Of de film, óf het boek, allebei is niet leuk…

In de film miste ik veel dingen die in het boek voorkwamen maar neemt niet weg dat het zeker heeeeeel overtuigend is neergezet en soms grappig en emotioneel!

@D. wrote:

Ik vind dus echt dat Kluun niet kan schrijven. Dit boek heeft me wel geraakt, maar meer vanwege het gegeven (mooie jonge vrouw sterft aan borstkanker en laat dochter van 3 achter). Taalkundig gezien echt geen hoogstandje.



Vandaag in de spits een goede recensie, ben wel benieuwd naar Oerlemans als regisseur eigenlijk, maar dit wordt een dvd’tje, geen biosje.




Ik deel deze mening! Het verhaal is aangrijpend en niet zijn schrijfstijl (wel erg makkelijk te lezen).



Ik wacht ook totdat de film op dvd wordt uitgebracht, lekker thuis snotteren (ik moet altijd aan vriendin van mij denken, die op 28 jarige leeftijd aan borstkanker is overleden :kaars: en een zoon van 1 achterliet)

Oh Hannah, dat word brullen als je de film gaat zien :cry: :hug: :hug:

ik moest al brullen toen ik het boek las…!



Ik heb namelijk het hele proces meegemaakt, tot aan haar laatste adem :kaars: .



Ik wacht lekker totdat de film op dvd uit is kan ik er samen met hubbie naar kijken en brullen…

Toch vond ik het boek emotioneler dan de film…

we wilden vanavond maar hier in de regio zitten de films allemaal vol :frowning:



nu gaan we dinsdag

Ben ik dan de enige die deze film helemaal niet trekt? Ik lees veel maar dit boek heb ik nooit gelezen omdat het me totaal niet aanspreekt dat een man vreemdgaat terwijl zijn vrouw dood ligt te gaan aan kanker. Eerlijk gezegd vind ik dat om te kotsen.



Sla ik de plank nu helemaal mis?

Lijkt mij ook echt een goeie film om heen te gaan, alleen vriendlief is nog zo enthousiast om mee te gaan… Maar die probeer ik nog wel even over te halen :angel:



Zakdoekjes moeten ook maar mee denk ik want ben nogal gevoelig :wink:

@francis wrote:

Ben ik dan de enige die deze film helemaal niet trekt? Ik lees veel maar dit boek heb ik nooit gelezen omdat het me totaal niet aanspreekt dat een man vreemdgaat terwijl zijn vrouw dood ligt te gaan aan kanker. Eerlijk gezegd vind ik dat om te kotsen.



Sla ik de plank nu helemaal mis?




ik had/heb precies hetzelfde… gewoon al het hele idee :silenced:

(Kluun beweert wel dat hij niet zo erg was als de hoofdrolspeler, het boek is

aangesterkt voor dramatische redenen).

boek nog nooit gelezen waarschijnlijk wel van plan… voor ik de film zag nooit echt de behoefte gehad om hem te lezen ook omdat het hele concept me niet aanspreekt maar toch…



vanmiddag naar de film geweest met m’n mams niet echt uitgebreid zitten brullen maar er kwamen op het einde wel een aantal tranen moest ook een beetje lachen toen om me iedereen zat te snotteren

@francis wrote:

Ben ik dan de enige die deze film helemaal niet trekt? Ik lees veel maar dit boek heb ik nooit gelezen omdat het me totaal niet aanspreekt dat een man vreemdgaat terwijl zijn vrouw dood ligt te gaan aan kanker. Eerlijk gezegd vind ik dat om te kotsen.



Sla ik de plank nu helemaal mis?




Het gaat niet om het vreemdgaan.

Daar ging het voor mij iig niet om in het boek.

Het gaat erom hoe hij er mee om gaat, hoe zij er mee om gaat.

Het proces waar ze doorheen gaan.

Ik vind het boek veel meer dan doodgaan aan kanker en vreemdgaan.

@joseetje wrote:

@francis wrote:
Ben ik dan de enige die deze film helemaal niet trekt? Ik lees veel maar dit boek heb ik nooit gelezen omdat het me totaal niet aanspreekt dat een man vreemdgaat terwijl zijn vrouw dood ligt te gaan aan kanker. Eerlijk gezegd vind ik dat om te kotsen.



Sla ik de plank nu helemaal mis?




Het gaat niet om het vreemdgaan.

Daar ging het voor mij iig niet om in het boek.

Het gaat erom hoe hij er mee om gaat, hoe zij er mee om gaat.

Het proces waar ze doorheen gaan.

Ik vind het boek veel meer dan doodgaan aan kanker en vreemdgaan.




Ok dan zit ik er dus naast. Ik vind wel dat de trailer daar wel over gaat maar goed dat zal in het boek dus anders zijn. Dan zal ik hem toch eens een kans geven :slight_smile:

Ow begrijp me niet verkeerd hoor, hij gaat vreemd en je denkt meerdere keren wat een kl**tzak ben je.

Maar tegelijkertijd gaat het allemaal om zoveel meer.