@ziet heeel ander vraagje ik weet het maar vroeg het me gewoon ineens af hoe is het nu eigenlijk met Tygo en zn asmtatische klachen?
lief dat je het vraagt.
Astmatische klachten zijn helemaal weg (al loopt ie nu wel te hoesten, maar dat is een gewone verkoudheid).
Al vanaf november is ie helemaal ‘schoon’ en vanaf januari is ie pufloos.
We zijn erg blij!
Oooo wat heerlijk Ziet!!! Dat wil ik ook hahaha. Hier niet hoor. Joy zit nog volop aan de Qvar en nu weer extra ventolin. Maar ze kan er gelukkig wel goed mee omgaan het gaat beter. Geen talloze SEH bezoeken en opnames. Ze gaat zelfs gewoon benauwd en al op school omdat ze percee wilt spelen haha. Ja ach de juffen kunnen ook puffen 1 haar zoon had ook altijd astma dus ze weet hoe er mee om te gaan. En ik ben 5min van Joy verwijderd. Dus waarom niet. Astma is ook iets waarmee je kunt leven.
Jeetje gewoon al 5 hele maanden geen pufjes!! Dat is echt wel goed meid. Bijna een halfjaar :dance: :dance:
(al is het voor mijn gevoel korter, omdat ik zelf nogal skeptisch was na die buisjes… ik dacht: het komt toch wel weer terug, maar niet dus… l.ang leve de buisjes!)
ja ze leren wel leven met puffers.
maargoed dat het haar niet beperkt om lekker te spelen en te doen. :thumbup:
Ja echt fijn dat de buisjes geholpen hebben zeg!! 8) kan me voorstellen dat je het eerst moest zien en dan geloven. En zie het is echt al bijna een halfjaar. Wat heeeerlijk he??!!!
:inlove:
Hier is het helaas niet te verhelpen enkel dat ze groter kan groeien en dus dat ze “sterker” word met dr longen en alles. En dan is het afwachten of ze het houd of niet. Ze heeft geen KNO problemen of allergie op dit moment. met 5jaar mits nog klachten krijgt ze weer een allergie test omdat het nog kan ontwikkelen zij de alleroloog.
Dus het is nu puur dat ze last heeft van dr longen en slijmvorming heel snel. Gelukkig regelmatig, goede controle`s door kinderarts en astma-verpleegkundige. Dus jammer hoor maarja inderdaad gelukkig belet het haar niet om te spelen. Ze is zo lekker positief. Een echte doorzetter! Op de afdeling van het ziekenhuis noemde ze haar ook altijd het zonnetje van de afdeling, zegt genoeg over haar karakter niet waar?! 8)
Jaa ik ben daar ook echt heel erg blij mee zo ja mist ze niet te veel. Ze is al zo vaak ziek geweest haar eerste 2jaren. Nu is het wat meer hanteerbaar deze winter en lente nu. En met haar karakter dus prima te doen echt super want ze is ook nog een kind dat gewoon moet genieten, zo zorgeloos mogelijk :inlove:
Ja gevoelig op de longen zal wel blijven inderdaad.
Wel vind ik dat men te snel ventolin voor schrijft met name veel huisartsen. Ventolin is helemaal niet goed. Als Joy te veel ventolin krijgt, dan moet er ook gekeken worden naar haar onderhoudsmedicatie. Want het is simpelweg niet goed. Weet ik van het sophia kinderziekenhuis. En van mcrz eigen kinderarts. Ik had toen ook een second opnion gedaan via sophia kinderziekenhuis indd omdat tegenwoordig zo snel alles maar gezet word als een astma. Ja, hallo. Ik wil niet dat mn kind zomaar medicijnen krijgt en er is misschien wel iets anders aan de hand wat beter is op te lossen! Hier is het dan echt astma (officieel astmatische klachten natuurlijk tot 5jaar) Maar het komt wel op kinder-astma neer hier ja na alle onderzoeken. Maar ja hier zien ze gelukkig dus indd dat ventolin gebruik helemaal niet zo goed is. En dat het niet zomaar even kan. Sterker nog liever niet. Alleen als het niet anders is.
Anderzeids er zijn ook steeds meer kinderen met luchtwegproblemen. Maar het is niet gek. Zo veel is verontreinigd in de lucht. En vast nog vele dingen wat mee speelt. Maar inderdaad wel noodzaak dat het GOED bekeken word. Want een luchtwegklacht hoeft niet percee astmatisch te zijn. Kan dus inderdaad ook wat anders zijn!
Ik kreeg weer geen meldingen meer van nieuwe reacties. De buikpijn heeft nog zo een 2 dagen aangehouden maar is nu helemaal weg. Nog steeds weet ik niet hoe ik reageren moet. Het is een dubbel gevoel.
We blijven er maar niet te lang bij stil staan en ik denk maar zo: Het heeft een reden moeten hebben waarom het niet is blijven zitten.
Waarschijnlijk omdat we nog steeds geen andere woning hebben, en ik geen vast contract
Tenminste daar hou ik me maar aan vast… :oops:
Oh lekker KleinBloemetje! Dat wil ik ook wel :mrgreen: Ja ik moet echt mijn best gaan doen om hem stipt in te gaan nemen…Husband heeft hem al bij mijn tandenborstel neergelegd
:mrgreen:
Ach, hopenlijk mag ik volgend jaar ook roepen dat er een mini me op komst is :inlove:
Woensdag mogen mijn vent en ik een woning komen bezichtigen :dance:
Helpen jullie mee hopen dat we hem krijgen? Er komen namelijk nog 6 andere bezichtigen en wij willen hem echt heel graag (mits hij er niet uitgewoond uitziet natuurlijk)
Ik ben nog steeds hard aan het hopen dat we de woning krijgen Want ik ben er zo aan toe om te verhuizen :mrgreen:
Het voordeel is dat de woning een gesloten keuken heeft en die wij nu hebben is gewoon open. Regelmatig vind ik de prullebak dus weleens op zijn kop omdat mijn kat erin heeft gezeten :x
Stiekem zit ik al een beetje weg te dromen hoe ik daar lekker n een gesloten keuken sta te koken, hoe ik mijn huiskamer kan inrichten :oops: en de eventuele babykamer :inlove:
Omdat ik Wil gaan werken.En dan een vaste baan wil hebben en een ander Huurhuis wil,We wonen nu 2 hoog zonder lift,en met 2 kids is het al moeilijk te doen naar beneden,Plus het feit dat anne dan 3 a 4 jaar is en dus naar school gaat. :mrgreen: Maar we blijven klapperen hoor :mrgreen: :oops: We willen nog wel heel graag.Maar gezien de situatie kunnen we beter even wachten